מה השיר החדש של נועה קירל? למה מרב מיכאלי לובשת שחור? ומה הגובה של אנה זק? מדי שנה מפרסמים בגוגל את רשימת הנושאים והאנשים המחופשים ביותר. החיפושים מעידים גם על הפופולריות של מושאי החיפוש, וגם על נפח הפעילות וההד התקשורתי שעשו במהלך השנה. רשימת הנשים המחופשות ביותר ב-2021 לא מפתיעה כלל. לחמישיה הראשונה הגיעו נועה קירל, שרת התחבורה מרב מיכאלי, המדליסיטית האולימפית לינוי אשרם, כוכבת הרשת אנה זק ויוצאת האח הגדול גל גברעם. בפרויקט מיוחד בשיתוף גוגל, הפננו לכל אחת מהן את השאלות שהגולשים שאלו הכי הרבה בשנה החולפת. אז למה זאת הייתה השנה שלהן? ומה היו התשובות לשאלות שלכם?
1 צפייה בגלריה
נועה קירל ומרב מיכאלי
נועה קירל ומרב מיכאלי
נועה קירל ומרב מיכאלי
(צילום: ערן לוי, קובי קואנקס)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

נועה קירל

איכשהו, גם עם לו"ז של חיילת מהשורה וקורונה ברקע, הצליחה נועה קירל להמשיך להיות אחת הכוכבות הגדולות בישראל. שני שירים בינלאומיים שוגרו לעולם, עם קליפים מושקעים וגרסאות אקוסטיות, אינספור קמפיינים שהפכו אותה לפרצוף שאי אפשר להתחמק ממנו וכמובן הפרידה המתוקשרת מיהונתן מרגי, שהולידה פרסומת פרובוקטיבית. קירל, שעומדת להשתחרר בפברואר הקרוב, הצליחה לסגור את השנה עם הופעה בלתי נשכחת בטקס מיס יוניברס, ונראה שהשמיים הם הגבול.
אז האם נועה קירל חלתה בקורונה? ומה השם האמיתי שלה? כל התשובות לשאלות שלכם

מרב מיכאלי

שרת התחבורה הפכה בשנה האחרונה לאחת מהשרות הבולטות בממשלת השינוי החדשה. מצד אחד היא נאלצת להתמודד עם אתגרים מקצועיים לא פשוטים, ובראשם הפקקים והעומס בכבישים, ומצד שני היא לא מהססת להכריז על שינויים ומהפכות דוגמת ההצהרה על תחבורה ציבורית בשבת. במקביל, עמדה מיכאלי בשנה הזאת במרכזה דרמה משפחתית ותקשורתית, כטסה לארצות הברית חרף המלצות משרד הבריאות. מיכאלי זכתה לקיטונות של בוז ברשתות החברתיות, רק כדי לחשוף בהמשך שהיא ובן זוגה ליאור שליין טסו כדי לקבל את בנם החדש אורי, שנולד בעזרת אם פונדקאית. מיכאלי, פמיניסטית שהתבטאה בעבר נגד פונדקאות, נאלצה גם כאן לעמוד מיכאלי תחת ביקורת ציבורית רבה.
אז מה המצע של מרב מיכאלי? ואיך קוראים לילד שלה ושל ליאור שליין? כל התשובות לשאלות שלכם

לינוי אשרם

בשבת, ה-7 באוגוסט, היו חופי הים בישראל ריקים מאדם. למרות הקיץ המזמין, היו כולם צמודים למסך הטלוויזיה, לצפות במתעמלת האמנותית המובילה של ישראל עושה היסטוריה. אחרי שגברה על צמד האחיות אברינה קטפה לינוי אשרם את מדלית הזהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אמנותית, והשלימה בכך שורה של השגים חסרי תקדים לספורט הישראלי. בחודשים שעברו מאז המשיכה אשרם לשמש השראה לנשים צעירות בכלל וספורטאיות בפרט, והראתה שעבודה קשה והתמדה משתלמים.
אז האם אירה ויגדורצ'יק היא המאמנת של לינוי אשרם? והאם יש לה חבר? כל התשובות לשאלות שלכם

גל גברעם

לפני כשנה יצאה גל גברעם מהאח הגדול, לאחר שנרקם בינה לבין הדייר תום חיימוב רומן מול המצלמות. על הנייר הייתה גברעם 'עוד' כוכבת צעירה, ששמה נקשר ברומנים קצרים עם מגוון ידוענים אחרים. נדמה שדעת הקהל השתנתה כשהחליטה גברעם להגיע לתחנת המשטרה, ולהתלונן נגד הסוכן שי אביטל, שלדבריה הטריד אותה מינית. גברעם היא אחת משורה ארוכה של מתלוננות בפרשה הזאת, אך שמה בלט בעיקר בגלל היחס שקיבלה בתחנת המשטרה, ושעליו סיפרה בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. בעקבות המקרה עלה לסדר היום נושא היחס לקורבנות תקיפה מינית במשטרה, וגברעם אף הוזמנה לכנסת כדי לדבר על הנושא.
אז מה הגובה של גל גברעם? והאם היא בהריון? כל התשובות לשאלות שלכם

אנה זק

יש הרבה כוכבות שנולדות בטיקטוק, אבל יש מעט כוכבות שמצליחות לפרוח ולהצליח כמו אנה זק. אחרי שנה מטלטלת, בה סבלה משיתוק על שם בל, הספיקה זק להוציא אלבום בכורה בשם רצה סולו, לעשות דואט עם דוד דאור ולהשתתף בסרט "הרפסודה". כל זאת לצד קמפיינים ופעילות ערה ברשתות החברתיות.
אז לאן נעלמה אנה זק? ומה באמת הגובה שלה? כל התשובות לשאלות שלכם