2023 הייתה ללא ספק שנה הזויה, אבל לא העלינו על דעתנו שח"כ טלי גוטליב מהליכוד תהפוך ללהיט טיקטוק כשהוא מלווה בפסנתר בסגנון ג'אז. בימים האחרונים נאום של גוטליב ממליאת הכנסת הפך לטרנד לוהט - והכל בזכות תלונה שהגישו נגדה חברי סיעת חד"ש-תע"ל.
1 צפייה בגלריה
טלי גוטליב שרה ג'אז
טלי גוטליב שרה ג'אז
טלי גוטליב שרה ג'אז
(מתוך טיקטוק)
המוזיקאי המוכשר גיא מוסקוביץ' הלחין את נאומה של גוטליב בקצב ג'אז מסחרר, ורק בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו הגיע כמעט למיליון צפיות. המוזיקאי ערן ברקט הוסיף גם תופים וכלי הקשה ואת ההתפוצצות היה קשה לעצור.
הטיקטוק הוצף בסרטוני מחווה לחברת הכנסת, כשיש מי שהציע לשלוח את גוטליב כנציגתנו לאירוויזיון, יש מי שהשווה אותה לדמויות הנבל בסרטי דיסני (ד"ש מאורסולה), היו שעשו קאברים וכאלה שלא יכלו לעצור את עצמם והחלו לרקוד (מודים - גם אנחנו).
@yuvalklo לא הצלחתי לתייג את הפסנתרן הגאון שהלחין אותה אבל זה טרנד מושלם #טרנדים #טליגוטליב #זמרת #VoiceEffects ♬ original sound - יובל קלו
עכשיו חיבר מוסקוביץ' להיט חדש, הפעם לצלילי שרת ההסברה לשעבר גלית דיסטל-אטבריאן שתמכה במימון לימוד תורה - תוך שילוב של קטע אחר, שבו היא מפצירה במישהו להלחין את זה. גלית, המשימה הושלמה.
ובדרך הזו, נאומים שוליים של חברות הכנסת הפכו לתופעה מתוקה בתקופה המרירה הזו. נותר רק לתהות מי הבאה, או הבא בתור, שיקפידו בצורה כה מוזיקלית על כללי האתיקה של הכנסת.
@idan_shalva

השיר החדש של מרגי ואנה מושלםםםם בהצלחה למשתתפים 🥰

♬ original sound - ערן ברקט Eran Barkat