MiMaMu: נתוני הסטוריז באינסטגרם

אפליקציה חדשה של יזמים ישראלים מספקת את כל המידע על פרסום פוסטים בסטורי באינסטגרם, לצרכים אישיים או מסחריים, ועושה לכם סדר במידע על אודות החשיפה של הסטוריז שלכם.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
MiMaMu תנתח עבורכם את נתוני החשיפה של העוקבים אחר הפוסט ותסווג אותם כמעריצים, כחברים או כסטוקרים. תוכלו לדעת (ולקבל התראה) מי צופה בסטורי אבל עדיין לא עוקב אחריכם (סטוקר), מי השתיק לכם את הסטורי, מי מעריץ אתכם ולא מפספס אף סטורי שפירסמתם, וגם לחפש עוקבים לפי שם. כמו כן, תוכלו לראות עד כמה כל אחד מהצופים נחשף לסטורי (המידע שמספקת אינסטגרם עצמה נעלם אחרי 24 שעות).
המידע מתקבל לגבי שלושת הסטוריז האחרונים. גרסת הפרימיום (החל מ-9 שקלים בחודש) מאפשרת גישה לכולם, פלוס ניתוח ותצוגה של תדירות הצפייה של העוקבים, המשתיקים והסטוקרים.

יש לאן: משימות אתגריות לכל המשפחה

פעילות ניווט וטיולים מאתגרת בחיק הטבע לכל המשפחה. האפליקציה מתאימה במיוחד לימי הקורונה, לקבוצה משפחתית של כשישה משתתפים, בלי צורך בקשר עם מדריך או כל גורם חיצוני אחר. באמצעות שימוש במציאות רבודה (AR), היישום מאפשר לזהות נקודות עניין מרכזיות בעיר או בנוף הפתוח. בגרסה החינמית כל שיש לעשות הוא למקם את הסמארטפון מול הנוף, מה שיגרום לאפליקציה להזניק למסך מידע רלוונטי. תוכלו גם ליצור נקודות עניין משלכם.
הגרסה בתשלום (160 שקל) היא, למעשה, ערכת טיול משפחתית הכוללת משחק ניווט, שבמהלכו יהיה עליכם לנווט מנקודה לנקודה באמצעות מפה, לענות על שאלות ולצאת למשימות, ועל הדרך ליהנות ממידע עשיר.
המסלולים: מאתרי טבע כמו חוף הכרמל, יער בן שמן ויער מבוא חמה ועד ליעדים עירוניים כמו אילת, נווה צדק, צפת, יפו ועוד.

Shortcut Tool Control Floating Bar: מסך הקסם

את האפליקציה בעלת השם הארוך הזאת תוכלו להפעיל באמצעות לחיצה על כפתור שיצוף על פני מסך הבית שלכם. הלחיצה תפתח מסך שבאמצעותו תוכלו לקבל מידע ולשלוט בכל הפונקציות של הסמארטפון האנדרואידי שלכם.
כאן תקבלו מידע על מזג האוויר העדכני, לנהל את הלו"ז שלכם לאותו היום, לשלוט בנגן המוסיקה, להפעיל פונקציות חיוניות של המכשיר כמו קישוריות אינטרנט, בלוטות', נקודה חמה, כיוון המסך ועוד.
כמו כן, תוכלו לגשת מכאן לאפליקציות האהובות שלכם ולנהל אותן. אלו השימושיות יותר יופיעו תחילה. בגמר השימוש תוכלו לסגור את המסך בקלילות באמצעות הסטת האצבע מלמעלה למטה.

PlantNet: מגדיר כיס

רוצים לזהות פרח או צמח שראיתם, או לקבל עליו מידע? כאן תוכלו להקליק על תמונה שצילמתם או מצאתם ברשת ותוך שניות תקבלו מידע מפורט על סוג הצמח, המשפחה שלה הוא שייך ומידע נוסף ועשיר אודותיו. האפליקציה כוללת יותר מ-27 אלף סוגים שונים של צמחים ויותר מ-1.7 מיליון תמונות. היא מגובה באתר אינטרנט וממשיכה להתעדכן מדי יום בזנים נוספים.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

Kaagaz Scanner: חותמת אישית למסמכים הסרוקים

אפליקציית סריקת המסמכים ההודית מאפשרת ליצור חותמת מים אישית משלכם על כל המסמכים שתסרקו בשחור לבן, בגווני אפור או בצבע. המסמכים ישמרו בפורמט PDF או JPG לפי בחירכתם. בעזרת האפליקציה תוכלו גם להמיר קבצי JPG ל-PDF. בנוסף, תוכלו לאגד מספר מסמכים לקובץ אחד, לערוך ולשפר אותם בקלות ולהפיץ אותם בכל דרך שתבחרו.