Access Dots: מי משתלט על המצלמה והמיקרופון

אפליקציות רבות עדיין דורשות אישור שימוש במצלמה ובמיקרופון של הסלולרי במהלך ההתקנה. אם אין ברירה, לפחות כדאי לדעת מתי הן משתמשות באישור שנתתם. במערכת ההפעלה החדשה של אייפון זה כבר אפשרי.
האפליקציה הזאת לאנדרואיד, הנמצאת בשלב הבטא, תציג על המסך נקודה מוארת בפינה הימנית העליונה של המסך בכל פעם שאפליקציה עושה שימוש ברקע במצלמה או במיקרופון של המכשיר הפרטי שלכם. נקודה ירוקה תידלק כאשר נעשה שימוש במצלמה, וכתומה - כאשר נעשה שימוש במיקרופון. ההתראה תוצג גם במקרה שהשימוש נעשה בזמן שהמסך נעול.
Access Dots עצמה, אגב, לא תבקש מכם לאשר לה את השימוש במצלמה ובמיקרופון.

Wavelet: אקולייזר אוטומטי

אפליקציה המאפשרת להתאים את איכות ההאזנה לאוזניות הספציפיות שלכם. תמצאו כאן התאמה ליותר מ-2,300 סוגים שונים של אוזניות. היישום עשוי לעשות פלאים לסאונד שלכם גם אם אתם משתמשים ברמקול בלוטות', מתחברים למערכת ברכב, ואפילו בהאזנה לרמקולים של המכשיר.
איך בוחרים? הפעילו את כפתור האקולייזר האוטומטי, לחצו על כפתור בחירת האוזניות והקלידו את שם המותג והדגם. לא מצאתם את הדגם המדויק? תוכלו לכוון את האקולייזר הגרפי תוך בחירה מבין ספרייה של תבניות (הגברת בס, הפחתת בס, הגברה והפחתה של טרבל וכו'). תשלום של 20 שקל מאפשר שליטה נוספת באפקטים ובבסים.

FamilyBiz: המשפחה כעסק כלכלי

אם ההתנהלות הכלכלית של המשפחה קשה בשגרה, היא קשה שבעתיים בימים אלה של התמודדות עם הקורונה. כפי ששמה מרמז, FamilyBiz היא אפליקציה פשוטה שעשויה לעזור לכם לנהל את משק הבית בצורה היעילה. כאן תוכלו לראות בכל רקע את מצב ההוצאות, ההתחייבויות, הפנסיה, הוצאות האשראי השוטפות, ביטוחים ותיקי השקעות - והכל בצורה מונגשת וידידותית.
המערכת תנתח עבורכם את הנתונים הכלכליים הפרטיים שלכם ותתריע על מצבים הדורשים התייחסות. בנוסף, כולל היישום אפשרות להשוואת מחירים ותנאים למוצרים הפיננסים בהם משתמשת המשפחה כמו ביטוח רכב ודירה, ביטוח נסיעות ומשכנתה.

Napps: בטיחות בנהיגה ואחריה

האפליקציה הישראלית הזאת מטפלת בשני נושאים הקשורים לבטיחות שלנו ושל ילדינו בדרכים: שמירת הריכוז ואי הסחת הדעת בזמן הנהיגה ומניעת אסונות בעקבות שיכחת ילדים ברכב.
היישום ייכנס לפעולה בכל פעם שהמכשיר הנייד שלכם יתחבר לדיבורית, וימנע את הצגתן של הודעות וואטסאפ, SMS, מיילים ועוד. שולח ההודעה יקבל מענה בסגנון: "אני כרגע בנהיגה ואחזור אליך מאוחר יותר". ישנה אפשרות להחריג אנשי קשר מסויימים שהודעותיהם לא יושתקו, לבחירת המשתמש.
בתום הנהיגה, בעת הניתוק מהדיבורית תחדל Napps לעבוד באופן אוטומטי ותתריע באופן קולי ובהודעה כתובה מפני שכחת ילדים ברכב. את האפשרות הזאת אפשר לבחור להפעיל לפי בחירת המשתמש.

Adobe Premiere Rush: וידאו ישר ולעניין

כלי יעיל וענייני מבית אדובי לעריכת וידאו. מדובר בגרסה לסלולר, חוצת פלטפורמות, של התוכנה המקצועית Adobe Premiere. תמצאו כאן את הכלים הפשוטים אך החיוניים לעריכת סרטונים שיתנו לצופה את התחושה שמדובר בסרטונים מקצועיים. לסרטונים שתערכו תוכלו להוסיף מוסיקה, לתקן את הצבעוניות ועוד.
את החומרים הערוכים תוכלו להפיץ מכאן לרשתות החברתיות. הגרסה החינמית מאפשרת עריכה והפצה של מספר בלתי מוגבל של סרטונים. תוכלו להרחיב את האפשרויות ולהשתמש במאות תבניות עריכה, אפקטים ואנימציות שיגרמו לסרטון שלכם להיראות מושקע בהשקעה של 17-125 שקלים.