LG ממשיכה לנסות ולחדש בתחום הטלפונים והיא משיקה מכשיר מסתובב עם שני מסכים מחוברים. ה-LG Wing, שדבר קיומו נחשף בהדלפות בחודשים האחרונים, הוכרז כעת רשמית, כשהוא מתוכנן להגיע לחנויות בקוריאה הדרומית בחודש הבא. לישראל הוא יגיע בנובמבר. מחירו של המכשיר טרם נחשף.
במבט ראשון, נראה ה-Wing כמו טלפון סטנדרטי, אך בעצם יש בתוך המארז שלו שני מסכים נפרדים. המסך הראשי, 6.8 אינץ' גודלו, נמצא מקדימה. ניתן לסובב אותו על ציר אופקי, מה שחושף תחתיו מסך משני בגודל 3.9 אינץ'. שווה לציין כי המסך הראשי לא כולל מגרעות, והמצלמה הקדמית של הטלפון היא מצלמת פופ-אפ שיוצאת מגוף המכשיר.
2 צפייה בגלריה
LG WING
LG WING
LG WING
(צילום: יח"צ)
מבחינת המפרט, LG ממשיכה כאן להימנע ממעבדי דגל והולכת על ערכת שבבים סנאפדראגון 765G הפחות-חזקה (ופחות-יקרה), עם קישוריות 5G. עוד פשרה היא היעדר תמיכה ב-WiFi 6 החדש. הטלפון כן כולל 8 גיגה בייט זיכרון, שטח אחסון של 128 או 256 גיגה בייט ותמיכה בכרטיסי זיכרון. הסוללה שלו היא סוללת 4,000 מיליאמפר שעה. כמו כן, מדובר בסמארטפון כבד מאוד – 260 גרם. במקרה של ה-Wing, המפרט היבש מספר רק חלק קטן מהסיפור. השילוב בין המסך הראשי למשני שניצב לו מאפשר חוויות שימוש חדשות, ש-LG תנסה לשווק לצרכנים. כך, למשל, ניתן לצפות בסרט במסך הראשי ולדבר בתכנת מסרים בזה המשני, או לשלב בין אפליקציית מפות לבין מנוע חיפוש. LG תשים גם דגש על יכולות הצילום של הטלפון, ומבטיחה ייצוב וידאו באיכות של מייצבים מקצועיים.
2 צפייה בגלריה
LG WING
LG WING
המסך המשני מאפשר ריבוי משימות
(צילום: יח"צ)
שתי שאלות עליהן תצטרך LG לספק לצרכנים תשובה: שאלת התמיכה ושאלת השימושיות. אין ספק כי מדובר במכשיר חדשני וייחודי, אך האם מספיק מפתחי אפליקציות יתמכו במסך הכפול כדי להפוך אותו לרלוונטי עבור רוב היישומים בהם אנחנו משתמשים? ובאופן יותר כללי, האם מדובר ברעיון טוב? בלי להשתמש במכשיר זמן מה, קשה יהיה לענות על השאלות האלה. מצד שני, LG היא בין החברות היחידות שמייצרות כיום טלפונים אשר בכלל מעוררים שאלות מסוג זה.