MyHeritage In Color: משחור לבן לצבע

האם אפליקציה יכולה לגרום לכם להתרגש? אני מודה שזה קרה לי כשניסיתי לראשונה את הכלי החדש של אפליקציית אילנות היוחסין MyHeritage In Color, בעת שבחרתי תמונה משפחתית ישנה והפכתי אותה בלחיצת כפתור לצבעונית וחיה.
בעת הכניסה ליישום יהיה עליכם לבחור את כפתור התמונות, ללחוץ על כפתור הפלוס הכתום ולבחור תמונה שכבר נמצאת במאגר היישום, או לסרוק תמונה לתוך המאגר בעזרת מצלמת הסמארטפון. לחצו על כפתור בתפריט העילי ותוך שניות תופיעה על המסך התמונה הצבעונית במלוא הדרה. בעת הביצוע יודע היישום לזהות אפילו את צבעי הבגדים של המצולמים ואת מראה הנוף וצבעוניותו.
התוצאה מרשימה, אמינה ומעוררת התרגשות בעת שהדמויות בתמונות שהתרגלנו לראות בשחור-לבן מקבלות חיים חדשים והופכות לצבעוניות. התמונות הצבעוניות ניתנות לשיתוף בקלות רבה ברשתות החברתיות ובוואטסאפ.

יומן שביעות רצון: Puncher

מתי עצרתם לרגע את מרוץ החיים ושיחזרתם איך עבר היום שלכם? האם הוא התנהל על פי התוכנית, האם ניצלתם אותו ביעילות והאם אתם מרוצים ומאושרים מההתנהלות שלכם?
Puncher‏ היא אפליקציה המאפשרת לשים לפניכם מראה ולבחון את כל השאלות הללו באמצעות ניהול יומן חיים. בכל יום יהיה עליכם לתת לעצמכם ציון שעל-פיו ייצבע היום בלוח השנה ביישום: ירוק - למקרה שהייתה מרוצים מיומכם, צהוב - אם לא הכל התנהל לשביעות רצונכם, ואדום - אם היום שלכם היה גרוע ועבר בתחושה קשה. לכל אחד מהימים תוכלו להוסיף תמונה והערה המשקפת את המצב באותו היום.
לאחר שתתמידו למלא את יומן מצב הרוח הזה במשך תקופה תהיה בפניכם תמונה שתשקף את חייכם באותה התקופה. תוכלו גם לצפות במידע בצורת גרפים או timeline ולראות אם יש שיפור או הידרדרות.

שלוש באחת: Word, Excel, PowerPoint & More

‏מיקרוסופט השיקה אפליקציה לאנדרואיד שמאפשרת פתיחה ועריכה של מסמכים משלושת היישומים שלה Microsoft Word, Excel, ו-PowerPoint. שימוש באפליקציה עשוי לחסוך את הצורך להחזיק את שלושתן בסמארטפון. מלבד עריכת המסמכים, כולל היישום מספר אפשרויות נוספות: רישום מהיר של פתקים הניתנים לסנכרון, סריקה של תמונות וזיהוי טקסטים מתוכן, קריאה וחתימה של קבצי pdf ועוד.

עשה לך סטיקר: Gboard

אפליקציית המקלדת של גוגל בגרסתה האחרונה, בנוסף לכל יתרונותיה, מאפשרת לכם לערוך סטיקרים המשלבים בין הבעות ורגשות של אימוג'י אחד על צורה של אימוג'י אחר. השילובים שתיצרו יופיעו כסטריפ עליון כאשר המקלדת תהיה במצב המאפשר בחירה של אימוג'י. האופציה החדשה מאפשרת להביע רגשות שלא היו קיימים עד היום בספריית האימוג'ים.

משגר שחור: Apolo Launcher

הלאונצ'ר האנדרואידי המהיר הזה כולל בין היתר מצב לילה כהה המעניק מראה אלגנטי לסמארטפון. לחלופין אתם יכולים לבחור צבע ממשק מתוך 25 אפשרויות. בנוסף, תוכלו להסתיר אפליקציות ולבחור מבין מאגר של אלפי טפטים ב-20 קטגוריות שונות.