SafeUP: ביטחון לנשים בתל-אביב

אפליקציה חברתית של נשים למען נשים, שמשיקה עיריית תל-אביב במטרה להפוך את העיר למרחב בטוח לנשים. אישה שמרגישה מאויימת בכל מקום ובכל שעה ברחבי העיר יכולה ליצור קשר מיידי עם נשים אחרות באמצעות היישום. מצב "הליכה ושיחה" מיועד למצבים של אי-נוחות וחוסר ביטחון וליצירת שיחה טלפונית עם "שומרת" אחת או יותר. מצב "שמרו עליי עכשיו" מיועד לסכנה מיידית, ומאפשרת ליצור שיחת וידאו עם שלוש נשים שנמצאות בקרבה גאוגרפית.
הן יכולות לראות ולשמוע את המתרחש בשטח, להגיע פיזית למקום או להזעיק את המשטרה. בכפתור השלישי, "שיתוף מקום", ניתן ליידע רשימת נשים שנבחרה מראש על מיקומה המדויק של המשתמשת. הנערות והנשים שמצטרפות לקהילה עוברות תהליך אימות מעמיק כדי להבטיח שמדובר בפרופיל אמיתי, תוך שמירה על פרטיותן.

Article Reader Offline: לקרוא באופליין

מצאתם ברשת ערך מעניין, שתרצו לחזור אליו בקלות? כאן תוכלו לשמור כל מאמר לקריאה מאוחרת גם אם תהיו מנותקים לחלוטין מהאינטרנט. האפליקציה ידידותית במיוחד ופשוטה להפעלה.
את הפריטים שתשמרו תוכלו לסדר ולסווג בתיקיות על-פי נושאים. לאחר פתיחת הפריט השמור אפשר לבחור לצפות בו בדיוק כפי שהופיע במקור, או לשנות את גודל האות והסגנון, להדגיש טקסט, ואף לערוך חיפוש למילים או לצירופי מילים. בהמשך תוכלו לשמור את הקובץ בפורמט PDF להפיץ אותו בכל דרך למי שתחפצו. כמו כן תוכלו לבחור בין תצוגה בהירה לשעות היום וכהה ללילה.
אם הטקסט המקורי באנגלית, צרפתית, או גרמנית ניתן להקשיב להקראה שלו - יעיל במיוחד במהלך נהיגה. אפשר גם לתרגם את הטקסט בעזרת מנוע התרגום של גוגל.

UnLim: ענן בלתי מוגבל

כאו תוכלו לגבות בחינם וללא הגבלה את כל הקבצים בסמארטפון האנדרואידי: תמונות, וידאו, מוסיקה וכל סוג של מסמך אחר. היישום בגרסת ביתא מאפשר לבחור גיבוי אוטומטי של הקבצים באופן אוטומטי כאשר אתם מחוברים ל-wifi, בשימוש באינטרנט סלולרי או בשניהם יחד. כמו כן תוכלו לסדר את קבצי התמונות באלבומים, בתיקיות ולעצב את הצבעוניות של הממשק. כמו כן תוכלו לשמור תמונות שתבחרו כפייבוריטיות.

בשביל הטבע: שיתוף מידע על אתרי טבע

אפליקציית עזר של החברה להגנת הטבע המאפשרת למטיילים לדווח ולהתעדכן על מצב הניקיון נכון לעכשיו באתרי הטבע ברחבי הארץ, לגלות אתרי טבע חינמיים על גבי המפה, לשתף אתרי טבע ולנווט אליהם בעזרת הווייז או גוגל מפות בלחיצת כפתור ועוד. לאחר שתגיעו לאתר הטבע תוכלו לדווח למשתמשי היישום אם הנוכחות במקום דלילה וכדאי להם לבוא או שאם האתר עמוס וכדאי להם לוותר.

Nuts: מגביר את הסאונד של הסמארטפון

אם עוצמת הקול של הסמארטפון לא מספקת אתכם גם כשהיא מכוונת למקסימום תוכלו להשתמש ביישום הזה שעשוי להכפיל את העוצמה. האפליקציה עובדת בשיתוף עם אפליקציות המוזיקה והיא מעוצבת בעיצוב טכנו מרהיב עם שלושה סוגים של ערכות נושא. האפליקציה קלה לכוונון ומאפשרת השהיה, מעבר לשיר הבא או חזרה לשיר הקודם. תוכלו גם לשלוט מכאן ברטט כדי להרגיש את עוצמת הצליל.