Cat Alone: אפליקציה להעסקת חתולים גם חתולים יודעים להשתמש במסך המגע של הסמארטפון והטאבלט. בעזרת האפליקציה הזאת, שנוסתה בהצלחה אצל החתול האישי של כותב שורות אלו, תוכלו להפיג את השיעמום של החתול הביתי. אפשר לבחור בין זבוב, חיפושית, תיקן (ג'וק), פרפר או אצבע - כולם ינועו באופן חופשי על המסך, לבד או בקבוצות, ויגרו את חושיו של החתול.
בכל פעם שהחתול יצליח "לתפוס" את אחד היצורים על המסך, יישמע קול והוא יימעך וירטואלית. כל אחד מהיצורים על גבי המסך יגיב בצורה שונה, וכדי שהחתול לא יאבד עניין אפשר גם ליצור משחק מגוון, בו תקבעו לאיזה פרק זמן יופיע כל ייצור על המסך.
אפשר להשאיר את החתול בבית עם טאבלט פתוח - שישחק, עד שתיגמר הסוללה.
Trust DNS: החופש לגלוש חרדים לפרטיות שלכם באינטרנט? האפליקציה הזו תפתח לכם את הגישה לתכנים שנחסמו על-ידי ספקי אינטרנט או ממשלות - כמו טורנטים, שירותי מוזיקה, הזרמת וידאו ומשחקים - בלי קשר לשאלה אם אתם מחוברים ב-WiFi או באינטרנט סלולרי.
היישום משנה את ה-DNS שלכם (השירות שמתרגם את שמות האתרים לכתובות IP), כך שפרטי הגלישה יישמרו ולא יופצו לכל דכפין והסטוריית הגלישה שלכם לא תנוצל על-ידי גופים מסחריים או האקרים. בדף הבית של האפליקציה תוכלו להפעיל ולכבות את השירות בלחיצת כפתור.
השירות הוא חינמי ומעניק שכבת אבטחה בסיסית. החברה מפיקה את רווחיה ממגוון מוצרי האבטחה שלה.
TakeCare Level 30: שלושים שלבים לכושר בתוכנית האימונים הגופניים הזאת תוכלו להתקדם משלב לשלב, תוך שילוב קבוע שלהם בסדר היום שלכם. ככל שתגיעו להישגים גבוהים יותר כך תקבלו נקודות זכות, שיעבירו אתכם משלב לשלב.
מבחן איי-קיו: מנת משכל לפני המבחן הפסיכומטרי, או סתם לשם שעשוע: בחנו את עצמכם במבחן הבודק הבנת מורכבות של דפוסים, ואת היכולת לאחסן ולשלוף מידע, לפתור בעיות ולפתח כושר למידה.
Super Slime Simulator: סימולטור סליים כל מי שזכו לבנות צעירות בעשור האחרון ודאי נחשפו לשיגעון הסליים. האפליקציה הזאת מדמה התעסקות ומשחק בחומר: מתיחה, מעיכה ועיצוב ממש כמו בחומר האמיתי, רק בלי הלכלוך והדביקות.