ZOOLA Animals: עולם החי לילדים

אפליקציה המלמדת פעוטות על אודות משפחות בעלי החיים והקולות שהם משמיעים. תמצאו כאן מעל 500 תמונות "משפחתיות" מרהיבות של כל אחד מסוגי בעלי החיים – האם, האב והגור. פעוטות אמורים ללמוד בקלות לתפעל את האפליקציה בעצמם. תחילה, בזכות הסאונד האיכותי, ילמדו הקטנים לזהות את הקול שמשמיע כל אחד מבעלי החיים, ובהמשך ילמדו גם את שמה של כל חיה.
3 צפייה בגלריה
פרה
פרה
איך עושה פרה?
(צילום: shutterstock)
היישום כולל חיות משק, חיות ביער ובספארי, חיות מים, גזעים שונים של כלבים ועוד. בנוסף תמצאו כאן משחקי שעשוע, זיכרון, משחק "זהה את האמא" ועוד. האפליקציה היא רב-לשונית וזמינה ב-18 שפות, בהן עברית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, ערבית ועוד.

Reface: החלפת פנים בסרטונים

כך תהפכו את עצמכם לכוכבים לרגע: החליפו פרצופים מוכרים של כוכבי קולנוע המופיעים בסרטוני וידאו לפרצופים שלכם או של חבריכם, בלי צורך ביידע מוקדם בעריכת וידאו.
האפליקציה מאפשרת להעלות לשרתיה תמונת סלפי, לבחור קטע מתוך סרט קולנוע או סדרת טלוויזיה אהובים, להגדיר את הדמות שאת פניה תרצו להחליף – והאפליקציה כבר תבצע את המשימה. גברים יכולים לבחור גם דמויות נשיות ונשים – דמויות גבריות. התוצאה משכנעת למדי, והיא כוללת עיבוד מרשים של הבעות הפנים. אגב, אין צורך לערוך חיפושים ברשת: את הסרטונים וקובצי ה-GIF תמצאו במאגר האפליקציה, שמתעדכן מדי יום.
בתום עבודת העריכה הזריזה תוכלו לשמור את התוצאה בסמארטפון או לשתף ברשת חברתית. ההורדה והשימוש הניסיוני לשלושה ימים בחינם, ולאחר מכן בתשלום של 10.9 שקל לשבוע או 72 שקל לשנה.

True Edge: התראה צבעונית להודעות נכנסות

אפליקציה פשוטה לשימוש שתדאג שלא תפספסו יותר אף הודעה נכנסת או שיחת טלפון. מיד לאחר ההתקנה שולי הסמארטפון יוארו באנימציה מרהיבה בשלל צבעים בכל פעם שתקבלו הודעה למכשיר.
אם אתם חוששים שהאנימציה עלולה להעיר אתכם בזמן השינה או להפריע, תוכלו לקבוע את שעת ההתחלה והסיום של היישום, לכבות ולהדליק אותו כרצונכם בעזרת כפתור ההפעלה או טביעת אצבע. כמו כן, תוכלו להורות ליישום להתריע בדרך דומה על שיחות טלפון נכנסות. תוכלו גם להורות ליישום להתעלם מהודעות נכנסות מחלק מאפליקציות התקשורת על פי רצונכם.
גרסת הפרו של היישום, בעלות של 6.2 שקלים, תפתח בפניכם אפשרויות נוספות: תצוגה של ההודעות כאייקונים. לחיצה על האייקון של כל הודעה תפתח אותה בפניכם. לטענת יוצרי האפליקציה, היא חסכונית באנרגיה למרות האנימציות הצבעוניות שהיא מפעילה.

Appiness: אימון אישי

הקורונה אולי כבר מאחורינו אבל בעקבות השנה המוזרה הזאת נראה שרבים עדיין לא מצאו את הדרך אל האושר. Appiness היא אפליקציה ישראלית חדשה שפותחה בימי הקורונה במטרה לפתור בעיות הקשורות לתחושות החרדה, התסכול והקשיים שהעסיקו את כולנו בשנה החולפת ובכלל. האפליקציה תסייע לכם לטפח את היזמות האישית שלכם, לקבל ולנהל נכון את הזמן שלכם.
כדי להוביל אתכם בדרך אל האושר ישלח לכם היישום פעמיים ביום תזכורות להזין את תחושותיכם. עם הזמן והנתונים שתזינו תלמד האפליקציה להכיר אתכם ותדע לנתח את אישיותכם ומצב הרוח שלכם תציב את הנתונים על גרף כדי לאפשר לכם ללמוד לעבוד על עצמכם ולהביא לשיפור.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

CookPoint: אוכל ביתי בשכונה

אפליקציית אוכל חדשה עם רעיון מקורי: כאן תוכלו לחפש באזורכם בשלנים המציעים למכירה את יצירותיהם הקולנריות מהמטבח הפרטי שלהם או להציע לתושבי האזור את המאכלים שאתם מכינים ולהגדיל את הכנסותיכם.
במידה והקהילה הזאת תורחב והרעיון יתפוס תוכלו לחסוך כאן כסף רב משום שמחירי המזון צפויים להיות זולים יותר מהמחיר במסעדות. המציעים מוצגים על גבי המפה והמנות המוצעות מלוות בתמונות ובטקסט. בתיאבון!