CaringApp: תמיכה וסיוע לקשישים

כל מי שיש לו הורה מבוגר מכיר את הדאגה היומיומית הכרוכה בכך, במיוחד בימים אלו. CaringApp מסייעת לקבל נתונים שוטפים, בזמן אמת, על מצבו של בן משפחה קשיש.
את היישום יש להתקין גם בסמארטפון שלכם וגם במכשיר של הקשיש. מכאן ואילך תוכלו לקבל התראות חיוניות, כמו התראה על נפילה. במקרה כזה יוכל הקשיש להשתמש גם בכפתור מצוקה באפליקציה, שייצור קשר עם אנשי קשר נבחרים שהוזנו מראש.
האפליקציה יודעת אפילו לנטר את מצב הרוח של בן המשפחה באמצעות ניתוח טון הדיבור שלו בשיחות קוליות, ולאבחן אם הוא נסער או לחוץ. היא גם מדווחת אם חלה ירידה בפעילות הגופנית שלו, מה שעלול להעיד על הרעה במצב הרפואי. בנוסף תוכלו לקבל מידע על מצב הסוללה במכשיר, ועל מיקום גיאוגרפי. בימים אלה מגייסים המפתחים מימון מהציבור באמצעות פלטפורמת fundit.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: shutterstock)

GoSurf: רוכבים על הגלים

ספורט ימי מתקשר בדרך כלל לקיץ, אולם מתברר שדווקא בימי החורף נוצרים תנאים המתאימים לגלישת גלים ולענפי ספורט ימי אחרים. GoSurf היא אפליקציה ואתר אינטרנט שמספקים לחובבי הים תחזית מלאה לשבעת הימים הבאים, לפי יום ושעה. התחזית כוללת התראות על שינויים צפויים במצב הים, על גובה הגלים, על מזג האוויר, על תנאי הרוח ועוד.
האפליקציה קלה לתפעול ועושה שימוש במונחים המוכרים לגולשים. הנתונים מסודרים בטבלאות בהירות, מלוות באייקונים. אפשר לקבל נתונים מפורטים על פי החופים השונים ברחבי ישראל. את הנתונים ניתן לחלוק עם חברים ישירות מהאפליקציה באמצעות הווטסאפ או הפייסבוק.
GoSurf מתאימה גם לגולשי רוח וסאפ ולשחיינים.

Olauncher: לאונצ'ר מינימליסטי

מי שאוהב פשטות, ימצא עניין בלאונצ'ר יוצא הדופן הזה. בניגוד למתחרים, הלאונצ'ר הזה לא תומך באייקונים: כאן דף הבית שלכם יורכב מרשימה של היישומים שבהם אתם משתמשים בתדירות
גבוהה. למרות המינימליזם, ואולי בזכותו, תקבלו כאן דף בית מעוצב להפליא.
גם מגירת האפליקציות תורכב מרשימה. אפשרויות ההתאמה האישית באפליקציה מוגבלות למינימום הנדרש. כדי שהרשימה לא תהיה ארוכה מדי, תוכלו להסתיר את האפליקציות שבהן אין בכוונתכם להשתמש.

Free WiFi by Instabridge: לגלוש בחינם

נמצאים במדינה או בעיר זרה ומעוניינים למצוא נקודת גלישה מבלי לבקש סיסמה? האפליקציה הזאת עובדת גם באופליין. תמצאו כאן מפה הכוללת מעל ארבעה מיליון סיסמאות ונקודות גלישה בערים הגדולות והחשובות ברחבי העולם. המידע השימושי הזה מגיע מקהילת המשתמשים שמגדילה בכל יום את המאגר. המטרה היא להגיע בסופו של דבר לאינטרנט חינמי לכל אחד בכל מקום.
נמצאים בקרבת אחת מהנקודות החמות? אין צורך לחפש את הרשת ולהקליד סיסמה: האפליקציה תחבר אתכם אוטומטית. הדבר עשוי להיות יעיל במיוחד כאשר אתם עוברים בשדות תעופה.

Intellect‏: פסיכולוג בכיס שלכם

חרדות, קשיים אישיים, כישורים חברתיים, הערכה העצמית, תפקוד בעבודה - מי לא היה רוצה לטפל בכל אלה?
Intellect היא אפליקציה שנוצרה על-ידי פסיכולוגים מובילים ומומחים להתנהגות כדי לעזור לכם לעבוד על עצמכם ולהפוך ממי שאתם למי שאתם רוצים להיות. לאחר ההרשמה ומילוי שאלון אישי תוכלו לצאת למסע הכולל מערך של תרגולים קצרים של מספר דקות שאותם תוכלו לעשות בכל זמן ובכל מקום. במהלך התרגולים יהיה עליכם לענות על שאלונים אישיים, לנתח את האישיות שלכם ולמצוא דרכים לשיפור.