Activity Bubbles, Screen Stopwatch: גמילה מהסמארטפון

לא מצליחים להתנתק מהטלפון? גוגל השיקה לאחרונה שתי אפליקציות נוספות במסגרת תוכנית ה"רווחה הדיגיטלית" שלה, במטרה לטפל בהתמכרות ולהביא אותנו לאיזון בין השימוש המוגזם במכשיר לבין התנהלות דיגיטלית נורמלית.
האפליקציה הראשונה, Activity Bubbles, היא למעשה שומר מסך שאותו תוכלו למקם על מסך הנעילה ודף הבית שלכם. בכל פעם שתיכנסו לסמארטפון תתווסף למסך בועה לבנה. ככל שתמשיכו להיכנס, המסך יתמלא בבועות הלבנות (על הרקע השחור) וימחיש לכם עד כמה חמור מצבכם. מכאן תוכלו לנסות ולהשתפר, ולהשאיר את המסך שחור ללא בועות.
האפליקציה השנייה, Screen Stopwatch, מחליפה גם היא את שומר המסך שלכם, אלא שכאן בכל פעם שתיכנסו לסמארטפון יופעל מעין סטופר המודד את מספר השניות, הדקות והשעות שבהן אתם משתמשים במכשיר. הנתונים הלא מחמיאים יוצגו ישר בפרצופכם באותיות קידוש לבנה הנמרחות על המסך כולו. יותר מ-50 אלף מכורים כבר הורידו את שני היישומים בדרך לגמילה המיוחלת.

Barre: להתעמל בהשראת בלט

יישום חדש מלא וגדוש בתרגולים גופניים בהשפעת הבלט והיוגה. אין צורך להיות רקדנים - כאן תוכלו לנצל את הטכניקות הקשורות לתרגולי הבלט, לשפר את היציבה, הגמישות, מסת השריר ואת הכושר הגופני. תוכלו לבחור בכל יום תרגול חדש ומקורי - והכל בחינם.
היישום כולל יותר מ-500 תרגילים ומהלכים המומחשים בסרטוני וידיאו באיכות מעולה. כלי העזר היחיד שלו תזדקקו הוא כיסא. בדף הבית תמצאו תפריט המאפשר לכם לבנות בכל פעם את התרגול המתאים: האם התרגול יעבוד על הגוף כולו, על חיזוק שרירי הליבה, הירכיים וכו'.
תוכלו גם לבחור את אורכו של התרגול - מ-4 ועד 75 דקות - ולהחליט אם הוא ילווה במוזיקה או יהיה שקט. את התרגולים האהובים עליכם תוכלו לשמור כמועדפים. היישום מאפשר הורדת תרגולים לשימוש אופליין כדי לחסוך בחבילת הגלישה. אנדרואיד

Nude‏: אבטחה לתמונות אינטימיות

האפליקציה הזאת תסרוק את הסמארטפון שלכם כדי לאתר סרטונים ותמונות אינטימיים, כולל כאלה הכוללים עירום. לאחר מכן, היא תאפשר לכם לשמור אותם באופן אוטומטי או ידני באזור מוגן בסיסמה. האפליקציה מאפשרת לכוון את רמת הדיוק של החיפוש. מומלץ לעבור על התמונות לאחר הסריקה משום שלעיתים הפרשנות של האפליקציה מחמירה.

Dog Training & Clicker App by Dogo‏: ידיד ממושמע

שב, קפוץ, הפסק לנבוח ועוד: מעוניינים לאלף את הכלבלב שלכם? האפליקציה הזאת תסייע לכם ללמד את ידידכם לבצע יותר מ-100 פקודות בעזרת הוראות מדוייקות, איורים וסרטוני וידיאו. תמצאו כאן גם קליקר, המשמיע צלילים שעשויים לסייע בתהליך הלימוד. בהמשך תוכלו לקבל כאן ייעוץ מומחים בנושאים הקשורים לאילוף ולבעיות התנהגות של בעל החיים.

Volcanoes & Earthquakes‏: האדמה רועדת

חובבי גיאולוגיה ופעילות ססמית ימצאו כאן מידע על רעידות אדמה ופעילות הרי געש ברחבי העולם. הרגשתם את האדמה זזה? אתם נמצאים באזור התפרצות הר געש? כנסו לאפליקציה ותוכלו לקרוא דיווחים של משתמשים אחרים. את המידע על האירועים תוכלו לסנן לפי מיקום (קווי אורך ורוחב), זמן או מרחק מהמיקום שלכם. בנוסף, תוכלו לעקוב אחר ההתרחשויות ב-1,600 הרי געש פעילים. תוכלו גם לקבל התראות בזמן אמת על אירועים וולקניים בזמן התרחשותם.