SnoreLab :‏לתעד את הנחירות שלכם

כאשר בני הזוג שלנו טוענים כי אנחנו נוחרים ומפריעים להם לישון, האינסטינקט שלנו הוא להכחיש. עכשיו, בזכות SnoreLab, גם אתם תגלו סוף-סוף שמגיל מסוים כולנו נוחרים. איך זה עובד? מפעילים את האפליקציה לפני שהולכים לישון, והיא מצידה תקליט את הקולות שתפיקו וכשתתעוררו תעניק לכם ציון על מדד הנחירות. בהמשך תוכלו לשמוע את הצלילים שהפקתם ואפילו להשוות בין הביצועים שלכם בלילות השונים.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: shutterstock)
האפליקציה תסייע לכם לדעת אם אמצעי עזר שבהם השתמשתם בלילה כזה או אחר היו יעילים, וכן עד כמה שתיית אלכוהול או מידת העייפות שלכם משפיעים על רמת הדציבלים. היישום גם מבטיח להעניק לכם מידע בעניין טיפולים שונים, וכמו כן מאפשר לכם לשלוח את קבצי הקול במייל לרופא ועוד. האפליקציה הבסיסית היא חינמית אולם כדי להשתמש בפונקציות מתקדמות כמו אבחון הקולות וכניסה להיסטוריה המלאה יהיה עליכם להיפרד מ-12 עד 69 שקל.

Jot: כתיבה מהירה של רעיונות

קוראים הודעות בנייד, משוטטים בפייסבוק או גולשים בכרום ותוך כדי פעולה עולה לכם רעיון מבריק שאתם רוצים להעלות על הכתב? אם תורידו את אפליקציית Jot תוכלו לעשות זאת בעזרת שימוש בחלון צף או בגישה מהירה דרך מגירת ההתראות. לצד כל משימה שתעלו יופיעו סימונים שיעזרו לכם לנהל את הרשימות (לביצוע, למחיקה וכו'). את הרשימות שתיצרו תוכלו לשמור בתיקיות או להעביר לארכיון. תוכלו גם להצמיד כל משימה או טקסט לחלון ההתראות בלחיצת כפתור.
היישום גם מאפשר לכם לעצב את הממשק כרצונכם: לקבוע אם יופיע בעיצוב שחור או לבן, לקבוע את מספר התיקיות שיופיעו בכל טור ובכל שורה ועוד.

Brave Browser: מהיר ובטוח

מעל 10 מיליון הורדות לדפדפן עם חוסם פרסומות מובנה של צד שלישי, אלה שמציפות אתכם במבחר הצעות בעקבות חיפוש שערכתם. על הדרך מבטיח Brave להפחית את זמן טעינת המסך ולשפר את היעילות נגד פרסומות הנגועות בתוכנות זדוניות. המהירות הגדולה עד פי ארבעה תחסוך לכם גם בחבילת הנתונים ובסוללה ועשויה להוסיף לכם עוד שעתיים של גלישה.
מאפיינים נוספים של Brave: חסימת חלונות קופצים, סנכרון סימניות בצורה מאובטחת, הגנה מפני מעקב וחסימת עוגיות וסקריפטים.

Steller: סיפורים מהעולם

חזרתם מחופשה או שחוויתם כל אירוע אחר שאתם מעוניינים לשתף בסטורי של אינסטגרם או של פייסבוק? Steller תאפשר לכם לייצר סטורי רב-עמודים. לצורך העיצוב תוכלו לבחור מבין מבחר צבעים ו-10 פונטים שונים, להוסיף מפות ואלמנטים. בתום העיצוב, האפליקציה תסווג את הסיפור שתצרו באופן אוטומטי לקטגוריות על פי המיקום או הנושא בו הוא עוסק. את הרעיונות לעיצוב תוכלו לשאוב משיטוט בקטלוג ובסיפורים שיצרו אחרים.

Motion Stills: לעלות על סרטון

באפליקציה הזאת מבית גוגל תוכלו ליצור סרטונים קצרים ומגניבים, תמונות נעות או פנורמות מדהימות. בין האפקטים שתוכלו להפעיל כאן: סרטונים בלופ עם פעולות שחוזרות על עצמן, משחק משעשע עם מהירות הסרטון וכן הצגה של הפעולות קדימה ואחורה על-פי בחירתכם. בנוסף, תוכלו לשלב בסרטונים דמויות מונפשות. את היצירות תוכלו לשתף עם החברים כסרטונים או כקבצי GIF.