Vivaldi Browser Beta: ‏דפדפן מהיר ואינטואטיבי

שמו של הדפדפן הזה (בגרסת בטא) בא אולי לרמז על היומרה שלו לווירטואוזיות כמו זו של המלחין האיטלקי הנודע ויוואלדי.
בדף הבית תוכלו למקם קיצורי דרך לאפליקציות שימושיות. לחיצה על הכפתור הימני בסרגל הכלים התחתון תקפיץ תפריט המאפשר שמירה של סימניות לפי נושאים, ושני כפתורים נוספים מאפשרים עיון בהיסטוריית הגלישה, כתיבת הערות, וצפייה בהורדות.
בסרגל התחתון נמצאים גם חיצים לניווט אחורה וקדימה בהיסטוריית הגלישה, וניווט בין טאבים. שיתוף לינקים נעשה כאן בקלות על-ידי לחיצה על שורת הכתובת, שפותחת אופציה לשתף את הלינק או להעתיקו.
בתפריט ההגדרות של היישום תוכלו לבחור את מנוע החיפוש המועדף עליכם, לשמור סיסמאות לצורך כניסה אוטומטית לאתרים, להזין אמצעי תשלום, ועוד.

Focos 2.0: שינוי הפוקוס והעומק בתמונות

גרסה חדשה של אפליקציית עריכת התמונות, שמאפשרת שינוי של המיקוד (פוקוס) בתמונה לאחר שצולמה, כדי ליצור תחושת עומק.


הטכנולוגיה היא של בינה מלאכותית, והעדשה מחשבת את עומק שדה התמונה באופן אוטומטי. ניתן "לשחק" עם רמת הטשטוש, ולקבוע גם אלו אלמנטים יהיו בפוקוס ואלו מחוצה לו. האפקט, המשולב כיום בעיקר בסמארטפוני הפרימיום החדשים, נקרא "בוקה" - טשטוש ביפנית. עד כה הוא היה מוכר בעיקר במצלמות מקצועיות.
הטכנולוגיה שמאחורי היישום מאפשרת, בין השאר, לשנות גם את המיקוד ואת מיקומי האור בתמונה לאחר שצולמה.
השימוש באפליקציה ברזולוציה בינונית הוא חינמי. אם תרצו רזולוציה משופרת יהיה עליכם לרכוש את גרסת ה"פרו" במחיר של החל מדולר בחודש ועד 13 דולר לשימוש קבוע.

תיכוניסטים מצייצים: בדרך לגימנסיה

תלמידי תיכון ימצאו כאן ארגז כלים שעשוי להקל עליהם את הלחץ ולהפוך אותם ליעילים יותר בלימודים: מערכת שעות, לוח מבחני בגרות, סיכומים למבחנים, רשימת מורים פרטיים, אפשרות לעריכת תזכורות ועוד.

Friends 25: חצי יובל

מעריצי הסדרה המיתולוגית "חברים" ימצאו עניין באפליקציה הזו, שהושקה לרגל חגיגות ה-25 לסדרה. היא כוללת ציטוטים בלתי נשכחים, מסגרות ומדבקות בעיצוב אלמנטים מהסדרה, מתכונים למנות שהופיעו בפרקי הסדרה ועוד.

מורי: כולבו לעובדי ההוראה

אפליקציה לעובדי ההוראה, שמציגה את כל המידע הרלוונטי להם בנושאי שכר, תנאי העסקה, הרפורמות בחינוך, חומרי הוראה מגוונים וגישה מהירה לשירותי משרד החינוך.