D-ID: AI Video Generator: יצירת אווטרים מונפשים

זה כבר לא רק עניין למקצוענים: אפליקציית D-ID לסלולר או למחשב האישי מאפשרת ליצור סרטונים של אווטארים (כפילים דיגיטליים), ולבצע הנפשות דיגיטליות גם מתמונות סטילס שצילמתם או הורדתם מכל מקור שהוא, שיקבלו פתאום חיים. האווטארים יוכלו גם לדבר בשפה חופשית: הזינו ביישום טקסט כתוב, והוא יהפוך לקטע קול בכ-120 שפות (כולל עברית).
האפליקציה מספקת גישה מהירה ופשוטה למשתמשים קיימים וחדשים והשימוש אינטואיטיבי ופשוט. כל שיש לעשות הוא לבחור תמונה ממאגר שתיצרו, ללחוץ על כפתור ההפעלה, להוסיף טקסט, לבחור את הקול המבוקש - והאפליקציה תייצר את הסרטון.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
אפליקציית D-ID

Plant App: מגדיר ומזהה צמחים

Plant App הוא גן עדן לחובבי גידול עציצים וכל סוגי הצמחים מכל הסוגים: פרחים, עצים, עשבים. כאן תוכלו לזהות יותר מ-12,000 סוגי צמחים עם דיוק של 95%. הזיהוי נעשה בעזרת צילום של הצמח. מיד אחרי הזיהוי תוכלו לקבל מידע מפורט אודותיו.
מגדלים יוכלו למצוא מידע שיעזור להם לשמור על הצמחים בריאים ומשגשגים ולקבל מידע מפורט אודות רמת האור הנדרשת לכל צמח. בעלי חיות מחמד יוכלו לקבל מידע אודות צמחים רעילים כדי להימנע ממגע עימם. בן טיפוחכם חולה? צלמו את הצמח וקבלו אבחנה על המחלה, חומרתה, הגורמים לה ודרכי טיפול ומניעה.
בהמשך תקבלו כאן המלצות בנוגע להשקיה על פי סוג הצמח. האפליקציה מאפשרת להגדיר תזכורות להשקיה וטיפול. היישום כולל מידע רב אודות צמחים ברחבי העולם ומאפשר הרחבת הידע הכללי בנושא.

"קו ראשון": תיעוד של הזוועות מאז ה-7.10

הסיפורים הקשים מהשבת השחורה ב-7 לאוקטובר ממשיכים להתפרסם באמצעי התקשורת. "קו ראשון" הוא מיזם תיעוד גדול ומרגש שנוצר כדי להנציח את כל העדויות הקשות מאותה שבת שחורה ודרך מלחמת חרבות ברזל. התיעוד יוכל להיעשות על ידי הציבור שחווה את הזוועות באמצעות אתר מותאם לעבודה במחשב ובמכשירי סלולר.
באמצעות הפלטפורמה הייחודית הזאת אפשר להזין תיעוד של עדויות הניצולים, סיפורי גבורה של הנופלים, יוזמות מיוחדות, התגייסות העורף, רשמים אישיים, תיעוד של סיפור החטופים והנעדרים, תמונות וסרטונים.
את הפיתוח יזמו בני ובנות השירות הלאומי בהילמ"ה (הייטק למען החברה), חברה לתועלת הציבור שהוקמה על ידי בכירים בהייטק הישראלי. בכניסה לאתר תוכלו לאתר סיפורים באמצעות חיפוש או על ידי לחיצה על נקודות במפת הארץ המציינות מאיזה יישוב הגיע העדות. לחיצה על כפתור הוספת סיפור מאפשרת העלאה של עדויות מהמלחמה ועדויות הקשורות למקרים של חוסן לאומי.

Smarter Bookmarks: לשמור כל לינק

בעת שוטטות ברחבי הרשת וברשתות החברתיות אפשר למצוא מפעם לפעם לינקים שנרצה לחזור אליהם בהמשך. בעזרת האפליקציה הזאת, תוכלו לשמור את כולם בצורה נוחה. לכל אחד מהפריטים שתבחרו תוכלו לתת כותרת ולהוסיף פתקית. לינקים בעלי מכנה משותף אפשר לשמור בקבוצה. האפליקציה חינמית להורדה ולשימוש. תכונות מתקדמות כמו תזכורות יופעלו אם תרכשו את גרסת הפרו במחיר של 1 דולר בלבד.

"מיגון לכל כפר": הגנה לפזורה

אפליקציה וובית חדשה המותאמת לעבודה במחשב או כאתר מותאם ומיועדת לסייע במיגון תושבי הפזורה הבדואית המתגוררים בכפרים הלא מוכרים. כאן אפשר לסמן על גבי מפה מוקדים ברחבי הנגב שבהם יש צורך בהצבת מיגוניות.
במקביל לסימון באפליקציה, שנעשה על-ידי התושבים הבדואים עצמם, נערך גם מיפוי איזורי סיכון שבהם ישנה דחיפות גבוהה יותר למיגון האוכלוסייה. המידע שיסמנו התושבים מסיע לאנשי המקצוע לפעול להצבתן בסיוע קרנות פרטיות. האפליקציה פותחה על ידי עמותת במקום בשיתוף עם המועצה לכפרים בלתי מוכרים בנגב והוועד הערבי לחירום. מדובר ביוזמה עצמאית שנועדה לתת מענה לאוזלת היד של המדינה בתחום. על פני המפה ניתן לראות את המיגוניות שכבר קיימות בשטח וגם יותר מ-200 בקשות שהוזנו להקמת מיגוניות חדשות.