SimpliFly: ‏להתמודד עם חרדת הטיסה

לא מעט אנשים סובלים מחרדת טיסה, תופעה שעלולה להחמיר בימי הקורונה, כשלחרדה הרגילה מתווסף החשש מהידבקות במטוס. Simplifly, שהושקה על ידי קברניט אל על אלון פרג בשיתוף החברה, מנסה להפיג את החרדה באמצעות הפחתה של חוסר הוודאות. תמצאו כאן מידע בנוגע לתהליכים כמו הכנת המטוס, הנסיעה על המסלול לקראת ההמראה, הנחיתה ועוד, כולל תיאור של הצפוי לקרות בכל שלב ושלב. כך, למשל, תבינו שרעש המנוע המוגבר בזמן ההמראה הוא נורמלי. בנוסף, תקבלו מידע על תנאי מזג האוויר, מיקום המטוס, גובהו וכו'. המידע מונגש באמצעות קטעי וידאו ושמע.
האפליקציה חינמית ללקוחות אל על וניתן להורידה מיד לאחר הזמנת כרטיס הטיסה. הזנה של נתוני ההזמנה תאפשר לכם ליהנות מהשירות למשך חצי שנה.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

Google Go: האחות הקלה של אפליקציית החיפוש

גרסה קלה לאפליקציית החיפוש של גוגל, שתופסת פחות מקום יקר באנדרואיד שלכם (כ-12 מגה-בייט בלבד). החיפושים שהיא מבצעת מהירים במיוחד, אבל תוצאות החיפוש יהיו קטנות בעד 40 אחוז מאלה שתקבלו באחות הגדולה.
עוד יתרון: האפליקציה עובדת באופן חלק גם במכשירים עם זיכרון פנימי קטן, וגם אם אתם נמצאים במקום עם קליטה בעייתית ומהירות אינטרנט נמוכה. היא תומכת בזיהוי קולי באמצעות הקראה, כולל סריקה והקראת טקסטים בעזרת המצלמה ובעזרת Google Lens. בנוסף, תוכלו מחלון החיפוש ישירות לאפליקציות האהובות עליכם, לאתרים, לתמונות, לסרטוני וידאו, לגיפים ועוד. האפליקציה מאפשרת מעבר מהיר בין שפות ואפשרות להגדרה של שפה משנית לחיפושים.

Meteor: Speed Test ‏ - מדידת מהירות גלישה

לא משנה אם אתם גולשים בסמארטפון במהירות 3G, 4G או 5G או ברשת WiFi, כאן תוכלו למדוד את מהירות האינטרנט שלכם - הורדה והעלאה. האפליקציה חינמית לשימוש לחלוטין והיא שומרת את היסטוריית המדידות על גבי מפה.

UnLim: ענן לא מוגבל

אפליקציית ענן שעשויה להוות תחליף לשירות של גוגל שכבר אינו חינמי: כאן תוכלו לשמור לשמור ללא עלות כמות בלתי מוגבלת של תמונות וסרטוני וידאו בענן. בנוסף מאפשר היישום לשמור גם כמות לא מוגבלת של תיקיות, קבצים, קבצי מוזיקה ואלבומים. לקבצי המוזיקה תוכלו גם להקשיב ישירות ביישום באמצעות נגן מובנה. כל המידע שתשמרו מאוחסן באופן מאובטח. ניתן לבחור בין תצוגה כהה לבהירה.

Lux Light Meter‏: מד אור

היישום הזה עושה שימוש בחיישני התאורה של הסמארטפון כדי למדוד את רמת האור בכל מקום שבו אתם נמצאים. הדבר עשוי להיות מועיל במיוחד לצלמים המעוניינים לדעת אם רמת האור מספקת לביצוע צילומים איכותיים, או לכל אחד שמעוניין למדוד את רמת האור בחדרי הבית כדי לדעת אם עליו להגביר את רמת התאורה. המדידה יכולה להתבצע בחללים סגורים ובחוץ. את הנתונים אפשר לשמור ולשתף בקלות.