Meditation Music - Relax, Yoga: מוזיקת רקע מרגיעה

דרך מומלצת במיוחד לשחרר את הלחץ. אפליקציה זו כוללת מבחר קטעים מוזיקליים באיכות גבוהה שיכניסו אתכם למוד של שלווה ורוגע. הקטעים נאספו בהתייעצות עם מומחי מיינדפולנס, והם מתאימים לליווי תרגילי יוגה, מדיטציה או סתם כמוזיקת רקע מרגיעה.
אפשר לשחק עם הצלילים ולהדגיש או למתן צלילים מהטבע. בעזרת טיימר מובנה תוכלו לדאוג לכך שהנגן ייכבה אוטומטית כאשר תירדמו. לא נרדמים? צליל גונג יזכיר לכם שהזמן שהקצבתם עומד להסתיים. בנוסף, תוכלו לכוון כאן תזכורת יומית לביצוע תרגילי מדיטציה, לעקוב אחרי ההתקדמות שלכם בתחום ואפילו לאסוף פרחי לוטוס וירטואליים.
3 צפייה בגלריה
מדיטציה
מדיטציה
מדיטציה
(צילום: shutterstock)

Buz - Buz me now! - הודעות קוליות בזמן אמת

מעוניינים ליצור קבוצת דיבור אינטימית בין בני משפחה או חברים? אפליקציית Buz מספקת פתרון תקשורת פשוט וידידותי המזכיר את הווקי-טוקי הישן והטוב. שלא כמו בוואטסאפ, המבוססת בעיקר על הודעות טקסט, כאן המיקוד הוא בשיגור הודעות קוליות, שניתן לשמוע גם בזמן אמת. אפשר להוסיף להודעות גם טקסט ולצרף תמונות.
כל מי שמצטרף לקבוצה יכול ללחוץ בכל עת על כפתור ולהשתתף בשיח. אין חובה להיכנס לאפליקציה - היא יכולה להישאר ברקע, תוך כדי עבודה על יישום אחר. אפשר לעקוב אחר ההודעות הנכנסות באמצעות ווידג'ט במסך הבית או במסך הנעילה של הסמארטפון.
היישום קל משקל, חסכוני בצריכת אנרגיה ואפשר להתקין אותו באייפון, באייפד, באפל ווטש ובמכשירי אנדרואיד. הצ'אטים הקוליים יישמרו בהיסטוריה כדי שתוכלו לגשת אליהם בכל עת.

פיקוד העורף: התרעות והנחיות לשעת חירום

מיד עם הכניסה לאפליקציה הרשמית של פיקוד העורף, האפליקציה תזהה את מיקומכם כדי שתקבלו התרעות רלוונטיות ואת הזמן שיש לכם עד להגעה למרחב המוגן. תוכלו להוסיף עוד שלושה אזורים נוספים שלגביהם תרצו לקבל התרעות ועדכונים. מניסיון: בזמן אמת האפליקציה תיתן התראה שאי אפשר לפספס.
בהתאם למיקום הגאוגרפי שלכם תיחשפו גם להנחיות בנוגע להתקהלויות שמותר לקיים ולשירותים הרלוונטיים הניתנים בזמן החירום. כמו כן, תקבלו מידע על הפעילות במערכת החינוך ובמקומות העבודה. לחיצה על כפתור תאפשר לכם לצפות בהיסטוריית ההתרעות על פי נגזרות זמן ולפי אזורים.

צבע אדום: אזעקות בזמן אמת

אם אתם חוששים לפספס התרעות ואזעקות, אתם יכולים לעשות שימוש באפליקציה הזאת, שמספקת התראות ישירות בזמן אמת. ההתראה תוצג בבועה עם שם המרחב המותקף, לעיתים אפילו עוד לפני שנשמעת האזעקה. שימו לב: לא מדובר באפליקציה הרשמית של פיקוד העורף.
כדי שתוכלו לשמור על השקט הנפשי שלכם, היישום כולל מספר אפשרויות להתאמה אישית. תוכלו לבחור אם מתאים לכם לקבל הודעות על התרעות בכל הארץ או בערים מסוימות, ובגרסת האנדרואיד תוכלו לבחור בין התראה בצורת בועה מרחפת או התראה רגילה. תוכלו לבחור בהתראה שקטה נטולת צלילים או כזאת עם רטט. במקרה שאופציית הצלילים מופעלת, תוכלו לבחור איזה צליל יושמע.

אפליקציית מקום בטוח: אזרחי ישראל למען לתושבי קו העימות

כמות המפונים מהישובים בצפון ובדרום גדולה ומספר חדרי האירוח בבתי המלון קטן מדי ואינו עונה על הביקוש. קבוצה של מתנדבים בשיתוף סטארט-אפ ישראלי הקימו אפליקציית רשת, שאותה ניתן להפעיל בדפדפן, אשר מאפשרת לתושבים המפונים לאתר משפחות שמוכנות לארח אותם.
יוצרי האפליקציה החליטו לפתח את הכלי לאחר שראו שהפעילות בתחום מנוהלת באופן ידני בטבלאות אקסל או בקבוצות וואטסאפ. איך זה עובד? אפשר להירשם באפליקציה כמארחים או כאורחים עם מערכת סינון המציינת את המשתנים של מקום האירוח - כמות האנשים, סוג המיגון (ממ"ד או מקלט), האם המקום מתאים לשומרי כשרות, האם הוא ידידותי לחיות המחמד וכו'. ממש כמו באפליקציות בוקינג ודומיה, גם כאן אפשר לראות תצלום של מקום האירוח.