לו"ז חכם למימוש יעדים: Goaly Dynamic Schedule

הצבת יעדים בלחיצת כפתור: Goaly היא אפליקציה חדשה בפיתוח ישראלי של שני צעירים, יואב פרנקו ותומר רוזנפלד, שמסייעת במציאות חלונות זמן למטרות חדשות שהצבתם לעצמכם בלוח הזמנים הצפוף שלכם. היישום מסתנכרן באופן מלא עם גוגל קלנדר ולמעשה מסוגל למקם באופן אוטומטי פעילות שונות שתגדירו לו בלוח השנה, בהתאם לחלונות הזמן שפנויים לכם במהלך היום. האפליקציה החדשה עשויה להיות שימושית מאוד בימים אלה, בעיקר בגלל שגולל הסירה לא מזמן את כלי העזר שלה "Goals" שאפשר גם הוא להציב לעצמנו מטרות ויעדים בקלות.
1 צפייה בגלריה
ניהול זמנים חכם
ניהול זמנים חכם
ניהול זמנים חכם
(צילום: shutterstock)
דף הפתיחה של האפליקציה כולל כפתור גדול, ולחיצה עליו תוביל לבחירה בין מגוון פעילות מובנות בתחומי הספורט, תחביבים, למידה, משפחה, חברים ועוד. בחרו אחת ותזמנו אותה לחלון זמן מסוים ביום (בוקר, אחר הצהריים, ערב או כל זמן אחר בלו"ז שלכם). בהמשך הדרך תוכלו לבקש מהאפליקציה למקם לכם באופן אוטומטי את הפעילות בלוח הזמנים, ובסיום תוכלו לסמן כי ביצעתם אותה.

מדידת עוצמת אור: Light Meter - Lux Meter

רוצים לשפר את עוצמת האור בחדר העבודה או לספק אור נעים ורומנטי בסביבת הסלון? האפליקציה הבאה תאפשר לכם לעשות זאת בקלות על ידי שימוש בחיישן האור של הסמארטפון שלכם שימדוד עבורכם את עוצמת האור במקום מד אור יעודי.
האפליקציה כוללת ממשק נוח, ברור וקל לשימוש - כל שעליכם לעשות הוא למקם את הסמארטפון שלכם באזור שבו תרצו למדוד את עוצמת האור, והאפליקציה תציג בפניכם את עוצמת האור המקומית. כדי לדעת מהי עוצמת האור הרצויה תוכלו לעיין בתוך היישום בטווחים שונים של עוצמות אור, עם המלצות לעוצמות מסוימות בהתאם לסוג החלל או הייעוד שלו - כך תוכלו לדעת למשל מהי עוצמת האור המומלצת בחדר עבודה, חדר מגורים, כיתת לימוד, משרד, ספרייה ועוד.
Goaly, Light Meter
תוכלו לבחור אם להציג את תוצאות המדידה בתצורה אנלוגית או דיגיטלית, זאת לצד אפשרות בחירה בין מדידה ביחידת Lux או Fc. כל המדידות שתערכו ישמרו בהיסטוריית היישום, ותוכלו לצפות בתצוגה גרפית מרשימה שתמחיש עבורכם את ההבדל בין המדידות. האפליקציה חינמית להורדה ולשימוש ולא דורשת חיבור לרשת לצורך הפעלתה.

אפליקציית הפודקאסטים של רשת BBC

אפליקציית הפודקאסטים החדשה של ה-BBC תאפשר לכם להיחשף בקלות לתוכן האיכותי של רשת השידור הבריטית. האפליקציה תומכת גם בהאזנה לרדיו, חשיפה לרשימות השמעה וערוצים מוזיקליים חדשים ושיטוט במבחר תכנים העוסקים בקשת מרשימה של נושאים. ישנה גם אפשרות להירשם לפודקאסטים שאהבתם, שיציעו לכם מלבד התוכן המצוין גם דרך מצוינת לשיפור ההבנה והדיבור שלכם באנגלית בריטית. הממשק מעוצב וידידותי למשתמש, ומאפשר לכם לבחור ולהוריד תכנים על מנת לשמוע אותם גם ללא חיבור לרשת (נהדר לטיסות).

ארגון ושיתוף מתכונים: Whisk

אוכל זה לא משחק: אפליקציית Whisk כאן כדי לעשות לכם סדר במטבח. האפליקציה מאפשרת לכם לרכז בקלות את כל רשימת המטלות שלכם במטבח, כשהיא מאפשרת לכם לארגן ולשמור מתכונים, גם מהרשת, ואפילו לנהל רשימות מצרכים ולהפוך אותן בלחיצת כפתור לרשימת קניות. כמו כן תוכלו לתכנן בתחילתו של כל שבוע תכנית ארוחות שבועית. Whisk משמשת בנוסף כפלטפורמה חברתית בה תוכלו לחלוק עם אחרים מתכונים שאהבתם וכמובן לקבל רעיונות ממתכונים של חברי קהילה אחרים.
BBC, Whisk, Bitmoji

אווטאר פלוס: Bitmoji

אם במקרה אתם לא מסתפקים בקשת האימוג'ים הרחבה שמוצעת לכם על ידי מערכת ההפעלה של הטלפון שלכם, הגיע הזמן שתכירו את Bitmoji, האפליקציה שתאפשר לכם ליצור אימוג'י ייחודי ומושקע בפרטים בדמותכם. האפליקציה תאפשר לכם לעצב באופן מלא את הנראות של האימוג'י שלכם, עם אפשרויות רבות לבחירה של פרטי לבוש ואביזרים נלווים. לאחר שתעצבו את האימוג'י שלכם תוכלו ליצר באמצעותו מגוון רחב של סטיקרים וגיפים בדמותה, שיסייעו לכם להעביר בקלות מסרים ורגשות באופן משעשע. האפליקציה מאפשרת לכם לשלוח את האימוג'ים שלכם בקלות באמצעות המקלדת המובנית של הסמארטפון.