SHAKER: Real-Life Dating App: אפליקציית היכרויות בראש אחר

על-פי התפיסה של יוצרי אפליקציית ההיכרויות החדשה הזו, יש לעודד את מי שמחפשים בני זוג להפסיק עם המאצ'ים (ההחלקה ימינה ושמאלה) באפליקציות המסורתיות לטובת דייט אמיתי, בלייב, מול פרטנרים בעלי תחומי עניין משותפים.
לצורך כך המועמדים נדרשים לקבוע מראש את המסגרת לדייט: פגישה תוך פעילות ספורטיבית? בתיאטרון? ואולי על דרינק בבר? בהמשך ייקבעו אפילו הכללים לגבי מי ישלם על הוצאות הערב: רק אחד הצדדים למפגש, או שניהם. רק לאחר שנקבעו הכללים יכולים המועמדים לגשת לחיפוש הדייט המתאים. המטרה היא להסדיר את כל התנאים הטכניים לפגישה פנים אל פנים וכך להגדיל את הסיכוי להצלחתה.
1 צפייה בגלריה
זוג מפלרטט על הבר
זוג מפלרטט על הבר
אז מי משלם?
(צילום: Shutterstock)

IssieSign: כלי עזר לאנשים עם מוגבלויות

האפליקציה מבית איזי שפירא, המוסד החינוכי שמטרתו לקדם אנשים עם מוגבלויות, פותחה בשיתוף חברת SAP והיא מיועדת ללמד סימנים בסיסיים להבעת צרכים, רעיונות, תחושות ורצונות.
בגרסה העברית יכולים המשתמשים ליהנות מכ-800 סרטונים וסימנים ולהיחשף לאוצר מילים וסימנים המותאם לשתי קטגוריות - לגיל הרך ולילדי בית הספר היסודי. כל אחד מהסימנים, המסווגים על־פי קטגוריות, מופיע בשלוש צורות: בעל פה, בכתב ובשפת הסימנים.
בנוסף כולל הישום אפשרות לחיפוש מילים נרדפות וביטויים, ואפשרות לשמור מילים, סימנים שימושיים וסרטונים כמועדפים. העיצוב הנקי והצבעוני מאפשר גם לבעלי קשיים מוטוריים לגשת בקלות לסימנים. האפליקציה המבוססת על שפת הסימנים הושקה לאחרונה גם בגרסה חדשה בשפה הערבית.
סקירת אפליקציות

Prescription Lens Scanner: שחזור מרשם במשקפיים קיימים

האפליקציה הזאת נוצרה על ידי חברה בינלאומית לשיווק משקפיים, אולם השירות שהיא נותנת שימושי לכל מי שמרכיב משקפיים. היישום מאפשר לכם לסרוק את המשקפיים הפרטיים שלכם או אלה שנמצאים כבר שנים במגירה, ולשחזר את המרשם המדויק שעל פיו הורכבו העדשות שלהם.
כדי לבצע את האבחון תזדקקו לכרטיס אשראי סטנדרטי ולמסך מחשב. הסריקה עצמה נעשית בשני שלבים: תחילה יהיה עליכם לשבת מול המחשב האישי ולהקליד כתובת אינטרנט. אתם תתבקשו להציב את המשקפיים שלכם בין מצלמת הטלפון לבין מסך המחשב, שעליו יופיעו נקודות שונות. בשלב השני, המיועד למדידת המרחק בין האישונים, תתבקשו להצמיד כרטיס אשראי למצח ולצלם תמונת סלפי.
בתום התהליך תוכלו לראות על המסך את הנתונים המדויקים של המשקפיים בתוך טבלה. האפליקציה מתאימה לאבחון משקפיים במספרים 6- עד 3+ עם צילינדר של עד 2.50.

Floating Stickies: תזכורות באמצעות פתקיות צפות

מי שרוצה לכתוב לעצמו תזכורות בצורת פתקיות שיוצגו מעל מסך הבית שלו יוכל לעשות זאת בעזרת האפליקציה זו. את התזכורות תוכלו לסמן בצבעים ולסווג בעזרת אייקונים. בגרסת הפרו, שעולה פחות מעשרה שקלים לשנה, תוכלו גם להוסיף רשימות בסגנון צ'ק ליסט.
על מנת שהפתקיות לא יפריעו לגשת ליישומים בדף הבית, תוכלו "לדחוף" אותן לשוליים כך שרק האייקון של כל פתקית יציץ בצבע של הפתק. לחיצה על האייקון תפתח אותו שוב על גבי המסך כפתק צף.
סקירת אפליקציות

Prepay: ארנק אלקטרוני

גם אם אין לכם חשבון בנק או כרטיס אשראי עדיין תוכלו לעשות שימוש באפליקציית Prepay מבית פסגות שהושקה לאחרונה. כאן תוכלו לפתוח חשבון אם אתם צרכנים פרטיים או בעלי עסק. בשני המקרים תוכלו לבצע פעולות כמו העברה וקבלת תשלומים בין אנשי הקשר שלכם, לעשות העברות בנקאיות ולסלוק תשלומים מכרטיס מאסטרקארד בינלאומי ללא הגבלת סכום.