Expiry Date Remider: ניהול מלאי המוצרים במטבח

במזווה המשפחתי מצטברים במשך הזמן המון מוצרי מזון, דבר שכמובן מביא בסופו של דבר לשלל מצרכים ומוצרים שנשארים בו גם אחרי שתאריך התפוגה שלהם חלף. עתידם של מוצרים אלה הוא כמובן בפח, דבר שמביא בסופו של דבר לנזק כספי ולבזבוז של מצרכים.
1 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
ניהול חכם של המצרכים בבית
(צילום: shutterstock)
האפליקציה Expiry Date Reminder מנסה לגשר על התופעה הזו, כשהיא מאפשרת לכם לקטלג ולעקוב בקלות אחרי כל המצרכים שנמצאים במטבח שלכם - ממה כמו שעושה מטבח מקצועי. האפליקציה מסוגלת לשלוח לכם תזכורות על כך שמוצר מסוים יאבד את תוקפו בקרוב, בצורה שתאפשר לכם לנהל באופן חכם את רשימת הקניות ואת המצרכים השונים שאתם צורכים. ניתן בנוסף להזין לאפליקציה תאריכי תפוגה של תרופות, מנויים, קופונים ועוד.
האפליקציה חינמית לחלוטין ומאוד פשוטה לשימוש, ואין כל הגבלה לכמות המוצרים שאפשר להזין לתוכה. ניתן לסווג כל מוצר לקטגוריות משלו ואפילו להעלות תמונה שלו, כמו כן ניתן לשנות את עיצוב הממשק בלחיצת כפתור.

Kyupid: אפליקציה חכמה לניהול הזוגיות

זוגיות טובה כרוכה בין היתר בתקשורת טובה ובעבודת צוות. אפליקציית Kyupid תוכננה במיוחד לטובת שיפור אלמנטים אלה, תוך שהיא מייעלת את התקשורת והיעילות של בני הזוג.
האפליקציה מאפשרת לבני זוג לחלוק בניהם רשימות קניות ולנהל בנוסף רשימת משימות, אירועים ועוד. ניתן בנוסף להוסיף תזכורות חד-פעמיות ותזכורות קבועות, זאת לצד היכולת לנהל את לוח הזמנים המשותף במקום אחד מסודר, כשכל שינוי שנעשה על-ידי אחד מהצדדים מעודכן באופן מידיי גם בצד השני. האפליקציה כוללת מסך עדכונים ייעודי ממנו ניתן לקבל מידע מקיף על לוח הזמנים של בן או בת הזוג, כך שכל אחד מהצדדים יודע בכל רגע נתון מהן המשימות והיעדים שהוא צריך לעמוד בהם - מזריקת הזבל ועד תשלום חשבונות ולקיחת הילדים לחוגים.
סקירת אפליקציות
אלמנט חביב נוסף שכלול באפליקציה היא מערכת נקודות הזכות, שמאפשרות לכל אחד מבני הזוג לקבל נקודות על מחוות רומנטיות כגון ארוחת בוקר במיטה או קידום יוזמה ליציאה משותפת. את נקודות הזכות ניתן להמיר לכרטיסי ברכה מאוירים אותם ניתן לשלוח אחד לשני. אנדרואיד אייפון

FlashDim: עמעום תאורת הפנס בסמארטפון

אחד השדרוגים שהציגה מערכת ההפעלה אנדרואיד 13 היא היכולת לשלוט באופן מקיף ורחב יותר על בהירות הפנס של הסמארטפון. אפליקציית FlashDim לוקחת את היכולות האלה לקצה, כשהיא מאפשרת לנצל את התכונה החדשה בצורה רחבה ומגוונת יותר.
תוכלו באמצעות האפליקציה לעמעם באופן מיידי את בהירות הפנס שלכם לשלל רמות תאורה שונות, זאת לצד היכול לקבוע כפתורים קבועים שישנו את בהירות הפנס לרמת תאורה שנקבעה מראש. ניתן בנוסף להפעיל באמצעות האפליקציה קריאות מצוקה ואפילו הבזקי מורס. הממשק של האפליקציה מהיר וברור כשהוא כולל בנוסף אפשרויות שונות לבחירת העיצוב והצבע שלו.

AppDrop Bulk Uninstaller: הסרת אפליקציות גורפת

אם אתם מאלה שאוהבים להתקין ולנסות אפליקציות רבות, סביר מאוד להניח שעם הזמן הצטברו אצלכם בסמארטפון שלל אפליקציות שתופסות נפח ומשאבים יקרים.
אפליקציית AppDrop תאפשר לכם לייעל ולסדר את תהליך ההסרה והארגון של האפליקציות המותקנות בטלפון שלכם - עם פתיחת האפליקציה תקבלו רשימה מקיפה של כל האפליקציות המותקנות במכשיר שלכם. תוכלו מכאן לעבור עליהן במסודר, לסמן אותן בלחיצה ובכך להסיר בקלות כמה אפליקציות במקביל. את רשימת האפליקציות ניתן לקבל בתצוגת רשימה וכן בתצוגת רשת.
סקירת אפליקציות
ממשק האפליקציה כולל שלל אנימציות חביבות, אפשרות לבחירה של מצב כהה ועוד.

Lalitham Notification: ווידג'ט חכם לניהול התראות

אפליקציית Laltiham Notification Widget תאפשר לכם לבנות ווידג'טים שימושיים המסוגלים לארגן עבורכם את ההתראות בסמארטפון. תוכלו להגדיר לכל ווידג'ט איזה סוג התראות הוא יציג, בצורה שתאפשר לכם לייעל את הפעילות שלכם, למנוע עומסים וכמובן לא לפספס אף התראה חשובה.
את הווידג'ט עצמו ניתן לעצב בקלות ובהתאמה אישית מלאה, החל מהצבע שלו והגופן של הטקסט, הכותרת שלו והכפתורים שהוא יכיל. מפתחת האפליקציה מבטיחה שהנתונים שמגיעים אלה לא נשמרים ושלא נעשה בהם שימוש. מחיר האפליקציה 5 שקלים.