CarFully: ניהול הסעות לילדים ובני נוער

אפליקציית הסעות להורים, ילדים ובני נוער בסגנון קארפול. היא פותחה על ידי איתי בוהנסקי כשהיה בן 16 וניסה להשתחרר מן התלות בהוריו בהסעות לחוגים, מסיבות וכו'.
הנהג מזין את מטרת הנסיעה, המועד והמסלול. משתמשים אחרים, שמשתתפים באותה פעילות, יכולים לבקש להצטרף. בדומה לאפליקציית אובר, גם כאן אפשר לעקוב אחר מיקום המכונית בזמן אמת ולראות זמני איסוף וחזרה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת התראות והודעות חיוניות בין ההורים, שיחות חירום, ביטולים ועוד.
כמו יישומים דומים אחרים, הצלחתה תלויה במספר המשפחות שיורידו אותה ויחליטו לעשות בה שימוש.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
האפליקציה שתעזור לכם להשתלט על ההסעות לחוגים
(צילום: shutterstock)

HiHello: כרטיס ביקור דיגיטלי

בימים שבהם כרטיסי הביקור המודפסים המסורתיים הולכים ועוברים מן העולם, האפליקציה הזו מאפשרת יצירה מהירה של כרטיס ביקור דיגיטלי שניתן לשתף בסריקה של ברקוד QR, או בשליחת קישור במייל או בצ'ט. הכרטיס כולל את פרטיכם האישיים - מקצוע, תמונת רקע, או לחילופין סרטון וידאו קצרצר על עצמכם. שלא כמו בכרטיס הנייר המסורתי, כאן יכול מקבל הכרטיס פשוט ללחוץ על כתובת המייל על מנת לשגר לכם מייל, ללחוץ על כתובת הבית כדי להזניק אפליקציית ניווט ולהגיע בלחיצת כפתור לחשבונות שלכם באתרים החברתיים.
קיבלתם בכל זאת כרטיס ביקור מסורתי מודפס מקולגה? סרקו אותו ישירות לאפליקציה, וצרו לכם ספריית כרטיסי ביקור.

Files Go: ניהול קבצים יעיל

לא כולם מכירים ועושים שימוש באפליקציית ניהול הקבצים מבית גוגל שתעזור לכם למצוא קבצים במהירות, לפנות מקום אחסון יקר ולחלוק קבצים עם חבריכם. בעזרת היישום החכם הזה תוכלו למחוק בקלות תמונות לא נחוצות, לאתר ולמחוק כפילויות של קבצים וגם לבדוק באילו יישומים המותקנים אצלכם בסמארטפון אינכם עושים שימוש ועליכם לשקול להסירם.
את שיתוף קבצי הצילום, הווידאו ואחרים תוכלו לבצע גם ללא חיבור לרשת האינטרנט כל עוד אתם נמצאים בקרבת משתמשי אנדרואיד אחרים.

Flashlight by Whistle: השריקה של התאורה

פשוט ומגניב: כאן תוכלו להפעיל את הפנס בסמארטפון בשריקה. אין צורך לבטל את נעילת המכשיר - פנס הפלאש יגיב לכל שריקה גם במצב נעול. השימוש ביישום עשוי להיות יעיל במיוחד כאשר אתם נמצאים בשטח וזקוקים להפעלה יעילה של תאורה מבלי להיכנס לתפריטים או למקרים שבהם המכשיר אבד בחדר חשוך.

Frequaw: Frequently used apps: גישה מהירה וחכמה

היישום הזה יקל עליכם לגשת ליישומים השימושיים שלכם. אין יותר צורך בדפדוף חוזר ונשנה בין עמודי הבית שלכם בחיפוש אחרי אפליקציות. לאחר שתתקינו את האפליקציה, היא תלמד את התדירות שבה אתם משתמשים בכל אחד מהיישומים המותקנים אצלכם בסמארטפון. היישומים יסודרו על פי תדירות השימוש בתוך ווידג'ט שימוקם על מסך הבית. לחצו על הווידג'ט ותראו את כל היישומים מסודרים לפי רמת השימוש, וכמובן שתוכלו לגשת אליהם ביעילות ישירות מכאן.