AdRabbit: שיווק חברתי מהיר

אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני ומעוניינים להגיע לקהל לקוחות חדש בלי הוצאה מוגזמת, האפליקציה הזו תעניק לכם כלים להעלאת פרסומים בפייסבוק, בגוגל ובטיקטוק באופן עצמאי, ישירות ובתוך דקות ספורות. תחילה יהיה עליכם לקבוע את הנושא שאתם רוצים לקדם, ולבחור מתוך מגוון מוכן של תבניות מודעות מעוצבות את אלה שמתאימות יותר לעסק שלכם. בהמשך תוכלו להגדיר ישירות מכאן את תקציב הפרסום. בהתאם לנתונים שתזינו תדע המערכת לבחור עבורכם את קהל היעד המתאים ואת התקציב הבסיסי שמתאים לכם. סיימתם? מרגע זה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ייחשפו לפרסום ברשתות החברתיות ובמייל.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות

‏lifeAR: סימון פריטים במהלך שיחת וידאו

גם אתם מקבלים מדי פעם צלצול מאמא או מהחותנת עם קריאת "הצילו" לחיבור מחדש של ממיר שהתנתק? בדרך כלל זה נמשך בשיח מורכב, עם ניסיון עקר להסביר מה לחבר ועל איזה כפתור ללחוץ. חברת TeamViewer השיקה בימים אלה את האפליקציה הזו, שמקלה על התהליך בדרך פשוטה: בן השיח שלכם מצלם את האזור בווידיאו בסמארטפון שלו, ואתם מסמנים בזמן אמיתי, על הסרטון, באצבע או בחץ, את הפריטים הרלוונטיים.
היישום מאפשר לקיים שיחת וידאו של עד שישה משתתפים, שיכולים לחלוק כך מידע בדרך ויזואלית תוך ניהול שיחה, התכתבות, איור ביד חופשית והוספת אימוג'ים. מתאים במיוחד ליצירת חוויית קנייה משותפת, כאשר אחד המשתתפים נמצא בחנות ומשתף עם חבר/ים את ההתלבטויות שלו. אפשר להקליט את השיחות, וליצור גם סרטוני הדרכה להפצה ברשתות החברתיות.

Waze: האו ימינה, מיאו שמאלה

אפליקציית הניווט הפופולרית יצאה בפיצ'ר חדש שיאפשר לכם לבחור אם אתם אנשים של כלבים או חתולים. במסגרתה תוכלו לבחור בלחיצת כפתור בין שני קולות ניווט בעלי אישיות שונה: האחת שמאפיינת כלב, עם אופי נמרץ וקופצני ונטיה לקפוץ מנושא לנושא. השנייה עם חתול סקפטי חצוף ונוירוטי. בנוסף לקול הוראות הניווט, תוכלו לבחור בהתאם גם אייקון פרוותי של כלב או חתול שיסמל על המפה את כלי הרכב שלכם.

notica - save links in notifications‏: לזכור לקרוא אחר כך

אפליקציה קלה לשימוש שמאפשרת לכם לצפות בכל פריט שמצאתם ברחבי הרשת בשלב מאוחר יותר שיהיה לכם זמן. כל שעליכם לעשות לייצא את הלינק של הפריט ליישום. כל הפריטים שתשמרו ימתינו לכם בחלון ההתראות כדי שתוכלו לשוב ולצפות בהם כשתחפצו בכך.
גרסת הפלוס, בעלות של 4.9 שקלים, מאפשרת לכם לקבוע תזמון לצפייה בכל אחד מהפריטים ששמרתם.

Deepstash: להרחיב אופקים

אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשים חושבים ורחבי אופקים תוכלו למצוא עניין רב ביישום הזה. לכאן תוכלו לאסוף רעיונות בעלי משמעות ותובנות שאספתם מתוך ספרים, מאמרים, סרטוני וידאו ועוד ולחלוק אותם עם קהילה של אנשים חכמים הצמאים למידע. כחברים בקהילה תוכלו כמובן להיחשף למאמרים, תקצירים ורעיונות שאספו חברים אחרים לפי הנושאים שבהם אתם מוצאים עניין.