Measury: Converter & Scanner: המרת יחידות מדידה של מתכונים

Measury היא אפליקציה המאפשרת לסרוק מתכון מקורי מחו"ל מהרשת או מספר בישול, ולקבל המרה אוטומטית לכל המידות: הפאונדים יהפכו כהרף עין לגרמים, היחידות המצויינות בכפיות יהפכו לגרמים וכן הלאה. היחידות המקוריות יוצגו תמיד לצד המומרות. הממשק כאן אינו מעוצב ומפונפן אך הוא יעיל וברור. לאחר ההמרה תוכלו לגשת ישירות לבישול, לערוך את הרשימה, או להפיצה לאחרים ישירות מהאפליקציה. הדף/מסך המקורי שתסרקו יופיע בחלון בתוך האפליקציה.
הממשק חינמי עם פרסומות, שמהן ניתן להיפטר תמורת 2 דולר.
1 צפייה בגלריה
טבחים במטבח
טבחים במטבח
האפליקציה שתעשה לכם סדר בזמן הבישולים
(צילום: shutterstock)

TeraBox: אחסון ענן חינמי אך לא מושלם

בזמן ששירותי הענן של גוגל ומיקרוסופט מתחילים לגבות תשלום על איחסון תמונות, צצים כפטריות אחרי הגשם שירותי ענן חינמיים. TeraBox הוא שירות כזה, המציע לא פחות מטרה־בייט של אחסון בענן - חינם אין כסף. נכון, אין ארוחות חינם: אם תרצו להעלות קבצי וידאו או תיקיות, או להגדיל את הנפח לשני טרה־בייט, תידרשו לשדרג לגרסת פרו, בעלות של החל משלושה דולר לחודש ובמהירות העלאה גבוהה יותר.
האפליקציה כוללת כמה פיצ'רים נחמדים: תוכלו להורות ליישום להעלות את הקבצים רק כאשר הטלפון מחובר ל־WiFi, ויש מספר אפשרויות בחירה להעלאת קבצי תמונות לענן, כולל אופציה להעלאות תמונות באופן אוטומטי.
עוד ניתן לשמור קבצים ב"כספת" וירטואלית מוגנת סיסמה, ואפילו לשתף קבצים ישירות מהיישום. כדי לא לנגוס אנושות בחבילת הגלישה שלכם תוכלו להורות ליישום להעלות את הקבצים כאשר המכשיר שלכם מחובר לרשת ב-wifi. קבצי התמונות יועלו לענן באופן אוטומטי על פי בחירתכם.
סקירת אפליקציות

Media Bar: שליטה מהירה במדיה

מי שמבלה זמן רב מול מסך הסמארטפון בצפיה בסרטונים או בהאזנה למוסיקה יוכל למצוא תועלת רבה באפליציה המוסיפה אפשרות לשליטה מהירה במדיה המוצגת על המכשיר. Media Bar הוא למעשה פס דק המופיע בראש מסך הבית המאפשר לכם לעקוב בזמן אמת אחר התקדמות הצפיה או ההאזנה, באמצעותו תוכלו גם לקדם או ללכת אחורה בקטע בו אתם נמצאים.
לנוחות השימוש תוכלו לשלוט בעובי הפס ובעיצובו. כמו כן תוכלו לקבוע שלושה כפתורים בלתי נראים לביצוע פעולות שונות באמצעות נגיעה אחת, נגיעה כפולה או נגיעה ממושכת על המסך.

Historical Calendar: אירועים היסטוריים על ציר הזמן

חובבי היסטוריה ואחרים שמעוניינים להרשים את הסובבים בידע שלהם יוכלו למצוא תועלות באפליקציה שסוקרת עבורכם אירועים, ימי הולדת וימי פטירה של דמויות חשובות במגוון רחב של תחומים, כולל אנשי מפתח ישראלים. תוכלו לחזות באירועים בנוחות על פני ציר זמן. תוכלו גם לערוך חיפושים ולסנן מידע על פי תקופות, מקומות ודמויות. את האירועים שנראים לכם חשובים תוכלו לשמור במועדפים. כפתור נוסף ביישום יאפשר לכם לשפשף את הידע שלכם בהיסטוריה תוך כדי השתתפות במבחני ידע.
סקירת אפליקציות

Clipboard: העברת חומרים בין מכשירים

למי לא קרה ששלח לעצמו אימייל עם קובץ כדי להעבירו מהטלפון למחשב האישי? Clipboard היא אפליקציה שתחסוך לכם את הפעולה הזאת על ידי קישור בין המכשירים השונים שלכם (מחשב אישי, טאבלט, סמארטפון). כאן תוכלו להעביר בקלילות טקסטים, תמונות ותיקיות באמצעות הענן של גוגל על ידי פעולה פשוטה של העתק הדבק. יש להירשם בשני המכשירים באותו חשבון גוגל. המידע מאובטח משום שהוא לא עובר דרך האפליקציה אלא דרך הענן המאובטח של גוגל.