EV4U Kahane: ניהול טעינה חשמלית ברכב

השימוש ברכב חשמלי מביא אמנם לחיסכון בהוצאות האנרגיה, אולם דורש תכנון וניהול, בגלל המחסור בעמדות טעינה ובשל מגבלת הטווח של כלי הרכב. האפליקציה הזו מסייעת להפעיל ולהפסיק את פעולת הטעינה, לנהל את התשלומים, לצפות בהיסטוריית הטעינה ואפילו להפיק חשבוניות.
האפליקציה מתחברת למטען החשמלי של הרכב ולומדת את הרגלי הצריכה של כל נהג, מרחקי הנסיעה שלו וימי השימוש. בעת שתהיו בדרכים תוכלו גם לקבל בה נתונים על מיקומן וזמינותן של עמדות טעינה ברחבי הארץ, כולל ניווט אליהן, התעריפים הנהוגים בכל אחת ומידע אודות שעות השיא במקום. בזמן הטעינה תקבלו נתונים בזמן אמת על מהירותה. משתמשים הגרים בבתים משותפים ייהנו מניהול העומסים בעמדות הטעינה.
1 צפייה בגלריה
רכב
רכב
רכב
(צילום: שאטרסטוק)

FiT: אפליקציית הכושר של לאומית

אפליקציית הכושר החדשה של קופ"ח לאומית מבוססת על בינה מלאכותית ומסתמכת על נתונים המתקבלים בעזרת חיישני הסמארטפון, או בסנכרון עם שעונים חכמים מבית פיטביט וגרמין. לאחר ההרשמה ובניית הפרופיל, היישום יגדיר עבורכם יעדים כמו מספר וקצב צעדים יומי, מספר דקות שבועיות להליכה ולריצה, וכן אתגר שבועי ייחודי, שבמהלכו תידרשו לבצע תרגילים שונים מול מצלמת הסמארטפון. על סמך הצילום תדע האפליקציה להעריך את הביצועים שלכם ולספק הערות לשיפור.
בהמשך תזכו ל"מטבעות בריאות" בתמורה על הפעילות וההישגים שלכם. את המטבעות הללו תוכלו להמיר בהטבות שונות מעולם הבריאות, כמו רכישה ברשתות rebar, מגה ספורט, טרמינל X, תווי קנייה של דרים קארד ועוד.
השימוש באפליקציה — ללקוחות לאומית זהב, מגיל 14 ומעלה.
אפליקציות

Fax.Plus: משלוח וקבלת פקסים בסמארטפון

מסתבר שהשימוש במכשיר הפקס הישן והטוב עדיין לא מת אלא רק השתדרג. עם האפליקציה הזו תוכלו לשלוח ולקבל פקסים באופן מאובטח ישירות לסמארטפון, בכל מקום וזמן, מבלי להידרש למכשיר עצמו.
בעזרת אפליקציית Fax.Plus תוכלו גם לשנות ולחתום על מסמכים ולהוסיף להם הערות. המסמך יוכל להישלח בפעולה אחת למספר יעדים. בנוסף תוכלו לקבל מסמכי פקס, שבדומה לדואר האלטרוני, ישמרו עבורכם בתיבת הפריטים הנכנסים. כאן גם תוכלו לנהל את ארכיון המסמכים שתקבלו ותשלחו.
בדומה לשליחה במכשיר המסורתי, גם כאן תוכלו לצרף לכל פקס שתשלחו דף מקדים, ולקבל חיווי אודות קבלת המסמך אצל הנמען.

Cookpad: שיתוף מתכונים עולמי

חובבי הבישול ימצאו תועלת באפליקציה שהופכת את חווית הבישול לפשוטה ומזמינה. כאן תוכלו להחליף מתכונים עם חברי קהילה, שהם חובבי מטבח כמוכם מרחבי העולם, במגוון סגנונות בישול.
המתכונים שתמצאו כאן מתאימים לאוכלי בשר אבל גם לצמחונים וטבעונים. המתכונים שתשתפו או אלה שתבחרו לנסות יוצגו באופן ברור עם הוראות הכנה צעד אחר צעד בליווי צילומים.
את המתכונים שאהובים עליכם במיוחד תוכלו לשמור בספר מתכונים אישי.
אפליקציות

SCREENZ: קורסים והרצאות

פסיכולוגיה ונפש, יחסים, הורות, מיניות, מדע וטכנולוגיה, קולנוע ופוליטיקה ונושאים רבים נוספים. מרצים מהשורה הראשונה בתחומם כמו פרופ' יורם יובל, חיים שפירא, אבי נשר, מאיר שלו ז"ל, עמית סגל ורבים אחרים. באפליקציית SCREENZ שהושקה על ידי סלקום תמצאו מגוון הרצאות וקורסים במעל ל-5,000 שעות של תוכן וידאו איכותי.
התוכן העשיר שצפוי להתעדכן ללא הפסקה מוגש במטרה לתרום להתפתחות האישית והמקצועית של המשתמשים ואפשר לצפות בו בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט.
האפליקציה פתוחה לשימוש למינויי סלקום TV והסלולר לחודש התנסות חינם, ולאחר מכן בעלות של 34.9 שקלים לחודש במקום 99 למצטרפים אחרים. מנוי אחד לעד 5 משתתפים.