Cohesion ME: מי פנוי לבייביסיטר?

זקוקים להסעה לתחנת הרכבת? חסר לכם מוצר לבישול? זקוקים לבייביסיטר? האפליקציה החדשה הזו מבוססת על הרעיון הישן והטוב של עזרה הדדית בין אנשים הנמצאים בקרבה גיאוגרפית. עשרות תחומי עניין הוגדרו כאן מראש, למשל בייביסיטר, אוכל טרי, ספרים, הדפסה ועוד. תוכלו להצטרף מראש לקהילות על פי תחומי העניין שלכם, ושם לבקש עזרה רלוונטית בשעת הצורך.
1 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
(צילום: shutterstock )
האפליקציה תומכת בשבע שפות והשימוש הוא חינמי למשתמשים פרטיים. בעת שתורידו לראשונה את היישום תקבלו קרדיט של עשרה מטבעות וירטואליים. בנוסף, האפליקציה מעניקה לכל מי שנענה לבקשת עזרה מטבע כזה. בעלי עסקים ישלמו על פי רדיוס הקהל הרלוונטי שאליו הם מעוניינים לחשוף את עסקיהם. גם ארגונים מקומיים, כמו בתי ספר ומתנ"סים, עשויים להפיק ממנה תועלת.
סקירת אפליקציות

Video Summarize: תקציר סרטונים בעזרת AI

זקוקים לתקציר מילולי של סרטון וידאו ארוך ברשת? בעזרת האפליקציה הזו, שעושה שימוש בבינה מלאכותית, תוכלו לקבל תקציר כזה (באנגלית) תוך דקות. כדי לקשר את הסרט אל היישום יש ללחוץ על כפתור השיתוף בתחתית מסך הווידאו ולבחור את האפליקציה, או פשוט להעתיק אליה את הלינק. מה שלא פחות מדהים הוא הכפתור בראש המסך, מעל הסיכום שהתקבל, המאפשר לשאול שאלות נוספות על אודות התוכן.
בעזרת שני כפתורים נוספים תוכלו להעתיק את התוכן או לשתף אותו עם אחת מאפליקציות התקשורת שמותקנות אצלכם. אפשר גם ישירות מכאן להורות ליישום לסכם מחדש את הסרטון, או לצפות שוב בגרסתו המלאה.

DigiCard: כרטיס ביקור דיגיטלי

אפליקציה המציעה פתרון מהיר ואלגנטי ליצירה והפצה של כרטיס ביקור דיגיטלי. תוכלו לבחור מבין מבחר תבניות גרפיות מסוגננות ולהתאים אותן לטעם האישי שלכם או של הארגון שלכם. תוכלו לערוך כאן את כל המידע הרלוונטי שתרצו להפיץ, כולל תמונה ולוגו ובנוסף לינק לאתר אינטרנט ולפרופילים החברתיים שלכם.
היישום יצור עבורכם ברקוד QR, שאותו יוכלו חבריכם לסרוק בעזרת מצלמת הסמארטפון כדי לצפות בכרטיס הביקור שלכם.

Copipe: ניהול ארכיון לינקים וטקסטים

כאן תוכלו לנהל מאגר של כל הלינקים או הטקסטים שבהם אתם מבקרים בכל מקום ברחבי הרשת בשיטה הישנה והטובה של העתק-הדבק. את הארכיון שתיצרו תוכלו לסווג בכרטיסיות ללא הגבלה על פי סדר אלפביתי, על פי סיווג או על פי סדר שתקבעו בעצמכם.
הנתונים שתזינו לא נמצאים בשום מקום מלבד במכשיר האישי שלכם כך שאין צורך לחשוש מאבטחתם. אין צורך ברישום או בסיסמה לצורך שימוש ביישום. תוכלו לבחור בין עיצוב לבן או כהה. אנדרואיד
סקירת אפליקציות

Free TV: גישה לערוצי חדשות מהעולם

אפליקציית קוד-פתוח המאפשרת גישה לתחנות טלוויזיה חינמיות בעיקר בתחום החדשות. האפליקציה אינה דורשת הרשמה וכל התכנים נגישים בקלילות למשתמשים.
תוכלו להיחשף כאן לערוצים מקומיים ולכאלה מרחבי העולם. האפליקציה מאפשרת להעשיר את המאגר בלינקים לתחנות טלוויזיה נוספות שתוסיפו על פי ההעדפות האישיות שלכם. בנוסף לערוצי חדשות תמצאו כאן כפתור שיפנה אתכם גם לערוצי סרטים ומוזיקה חינמיים.