Tor Browser: גלישה פרטית ומאובטחת

בדפדפן הזה תוכלו לגלוש בחופשיות, בלי לחשוש מגורמים זדוניים או מסחריים שעוקבים אחר המקומות שבהם ביקרתם ומבלי להשאיר את העקבות הדיגיטליים שלכם: הגלישה מוצפנת וחופשית מחסימות הנהוגות במדינה שבה אתם נמצאים - מתאימה במיוחד למדינות שמגבילות את הגישה לאינטרנט או שעושות ברשת שימוש ככלי למעקב.
לפני הגלישה תוכלו לקבוע את רמת הבטיחות, מ"בטוחה" עד "בטוחה ביותר", שחסרונה בכך שהיא תציג את האתר בצורה בסיסית, בלי תמונות, סרטונים וסקריפטים. הגלישה גם נקייה ממודעות. החיפושים מנותבים באמצעות שלושה שרתים פרטיים המופעלים בידי מתנדבים ברחבי העולם.
החיסרון: מערכות ההגנה של האפליקציה עלולות להאט את הגלישה, כך שאם בכוונתכם להוריד קבצים גדולים עדיף שתעשו זאת בדפדפנים אחרים.
1 צפייה בגלריה
אפליקציית Tor
אפליקציית Tor
אפליקציית Tor
(צילום: shutterstock)

Goodbudget: ניהול תקציב אישי

אפליקציה בעלת ממשק פשוט, שתעזור לכם לשמור על מגבלות התקציב האישי שהצבתם לעצמכם; חשוב במיוחד בימים של חוסר ודאות כלכלית. היא מציעה "מעטפות" וירטואליות, שבהן מחלקים בני הזוג בתחילת כל חודש את התקציב החודשי על-פי קטגוריות: קניית מצרכים, אכילה בחוץ, ילדים ועוד. הרעיון הוא, שכל אחד יכול להוציא כסף אך ורק מהמעטפות הרלוונטיות. לדוגמה: קניית המצרכים תתבצע אך ורק מהתקציב שבמעטפה שיועדה לכך, ההוצאות על הילדים ממעטפת הילדים, וכן הלאה.
השיטה הזו מאפשרת לכל אחד מבני המשפחה לדעת בכל נקודת זמן כמה כסף הוצא בכל נקודת זמן על ידי כל אחד מהם, ולהימנע מחריגות. האפליקציה הומלצה על־ידי גוגל, ניו יורק טיימס, פורבס ועוד, וזכתה ליותר משלושה מיליון הורדות.
סקירת אפליקציות

Planta - Care for your plants: טיפול בצמחים הביתיים

שני מיליון חובבי צמחים ברחבי העולם כבר נעזרים ב-Planta לטיפול טוב יותר בבני טיפוחיהם הירוקים. כאן תקבלו תזכורות לזמנים בהם עליכם להשקות את הצמח, על פי סוג הצמח, היכן הוא ממוקם בעולם, מזג האוויר רמת התאורה ועוד.
מד אור יסייע לכם להחליט אילו צמחים למקם ברחבי הבית על פי רמת התאורה. בנוסף תוכלו לצלם כל צמח, בכל מקום, בעזרת סורק הצמחים של היישום ולגלות באיזה צמח מדובר. האפליקציה מכילה מידע רב לקריאה שיסייע להרחיב את הידיעות ולהתמקצע.

Poweramp Music Player: ליהנות ממוזיקה מקומית

מי שעדיין מקשיבים למוזיקה שמאוחסנת באופן מקומי אצלם ולא מנויים לאחד משירותי הסטרימינג עשויים להפיק תועלת מחוויית ההאזנה באפליקציית Poweramp Music Player. האפליקציה תומכת במבחר רחב של פורמטי אודיו והיא בעלת אקוולייזר גרפי מתקדם עם בס רב עוצמה.
בנוסף תמצאו כאן טיימר לשינה, אפשרות לסדר את מאגר הקבצים בספרייה ובתיקיות, מצבי ניגון רנדומלי וחזרה מתקדמת על שירים וקטגוריות. היישום תומך בגוגל אסיסטנט ובהזרמת מוזיקה למכשירים תומכי כרומקאסט.
סקירת אפליקציות

Simple Gallery Pro: Photos: עולם התמונות והסרטונים

אפליקציה קלה לשימוש הכוללת מבחר עשיר מאוד של כלים לטיפול, עריכה וצפייה בתמונות ובסרטונים. כלי עריכת התמונות כאן פשוטים להפעלה ומאפשרים בין היתר לסדר את הקבצים באלבום מתקדם. היישום תומך במבחר נרחב של פורמטים. מחקתם בטעות תמונות או סרטונים? אל דאגה - כאן תוכלו לשחזר אותם במהירות.