Connecteam: ניהול קל של העסק מהסמארטפון

מנהלים עסק קטן וצריכים לעשות קצת סדר במצבת העובדים? ייתכן שאפליקציית "Connecteam" היא הפיתרון האידיאלי עבורכם. האפליקציה כוללת מגוון רחב של כלים שימושיים, החל מיכולות ניהול משמרות וימי עבודה, אפשרות לשימוש בלוח מודעות להפצת מידע בין שלל העובדים בקלות, אפשרות מובנית לשליחה וחתימה של טפסים בארגון ואפילו מערכת שלמה לניהול של מערך הסעות.
1 צפייה בגלריה
ניהול עובדים עם הסמארטפון
ניהול עובדים עם הסמארטפון
ניהול עובדים עם הסמארטפון
(צילום: ynet)
בנוסף לכך האפליקציה מאפשרת לכם לתקשר עם כל אחד מהעובדים שלכם אישית וכן לקיים איתם שיחות קבוצתיות בשידור חי. כמו כן, ניתנת האפשרות לשתף עם העובדים סקרים ומשובי שביעות רצון, זאת לצד שלל כלים ניהוליים נוספים, בהם היכולת לשלוח לכל עובד רשימת משימות משלו הכוללת מערכת תזכורות אוטומטיות, מערכת ייעודית למעקב על שעות העבודה וההפסקות ואפילו אפשרות למעקב אחרי מיקום העובדים באמצעות GPS.
האפליקציה ניתנת לשימוש בחינם לחלוטין עד 10 עובדים; כמות גדולה יותר של עובדים מצריכה מנוי פעיל שעולה החל מ-29 דולר בחודש.

Polarsteps: תכנון ומעקב אחרי טיולים

כל חובב טיולים מושבע יעיד שגם טיול שתוכנן היטב מעולם לא יהיה מושלם אם לא יתועד וישותף עם בני המשפחה והחברים. בדיוק בשביל הצורך הזה קיימת אפליקציית "Polarsteps", שתאפשר לכם לתכנן ולשתף בקלות את הטיול המושלם.
האפליקציה מאפשרת לכם לנהל באופן מלא את כל האלמנטים השונים המרכיבים את הטיול שלכם, והיא יכולה לסייע לכם כבר בזמן בחירת היעד ומועד הטיול. ניתן להוסיף לאפליקציה רשימת אטרקציות בהם תרצו לבקר, אותה האפליקציה תמיר לכדי מסלול מומלץ בו תעברו בכל אחת מהאטרקציות שהגדרתם.
סקירת אפליקציות
פיצ'ר שימושי נוסף שכוללת האפליקציה היא היכולת לעקוב אחרי המסע שלכם בזמן אמת, דבר שניתן לשתף גם עם בני משפחה וחברים שאינם חלק מהטיול שלכם - דרך נהדרת למנוע דאגות של הקרובים שלכם. האפליקציה מסוגלת לאסוף ולתעד את הטיול שלכם גם בזמן שאתם לא מחוברים לרשת, ואת העלאת הנתונים עצמה ניתן לבצע באופן אוטומטי ברגע שתתחברו לרשת אלחוטית מוגדרת כך שלא תצטרכו לבזבז את חבילת הגלישה שלכם.
האפליקציה עצמה חינמית לחלוטין, אך ניתן לשלם לצידה על יומן מסע פיזי ומודפס שמתחיל במחיר של החל מ-36 דולר.

Reading Mode: קריאה בקלות לבעלי מוגבלויות

Reading Mode היא אפליקציה חדשה שהושקה לאחרונה על-ידי גוגל, ויש לה מטרה מרכזית אחת: להנגיש את חווית הקריאה בסמארטפון לאנשים בעלי מוגבלויות. מדובר ביישומון צף שאותו תוכלו להפעיל בקלות באמצעות תפריט הנגישות של הסמארטפון שלכם. הוא יאפשר לכם להגדיל את הטקסט שאתם רוצים לקרוא בלחיצת כפתור אחת. בנוסף, ניתן לשנות מאותו התפריט שלל תכונות נוספות של הטקסט, בהן למשל הפונט שלו, היישור שלו ועוד. כמו כן, ניתנת האפשרות להקריא כל טקסט שמוצג לכם על המסך בקול, עם אפשרות לקבוע את מהירות ההקראה - פיצ'ר זה תומך בשפות לועזיות בלבד.
האפליקציה חינמית לחלוטין ונקייה מפרסומות.

Flex Multi-Speed Auto Scroll: גלילה אוטומטית

כיום, תנועת האצבע הגוללת היא ככל הנראה הנפוצה ביותר בזמן השימוש בסמארטפון. אפליקציית "Flex Multi-Speed Auto Scroll" תאפשר לכם לתת לאצבע שלכם מנוחה מגילול אינסופי בפיד.
גם כאן האפליקציה היא למעשה ווידג'ט ייעודי שאותו תוכלו להוסיף למסך הבית שלכם, ממנו תקבלו גישה מלאה לכל יכולות הגלילה השונות שניתן לבצע עם הסמארטפון שלכם. תוכלו באמצעות הווידג'ט לקבוע את קצב הגלילה האוטומטית וכן את הכיוון שלה - החל מלמעלה ולמטה ועד ימינה ושמאלה. ישנה אפילו אפשרות להגדיר גלילה אוטומטית שתקפיץ אתכם לראש או לסוף של העמוד שבו אתם נמצאים.
סקירת אפליקציות
האפליקציה זמינה לשימוש בחינם אך כולל בנוסף גרסת פרו שמוסיפה עוד כמה פיצ'רים חביבים, בהם היכול להאט את קצב הגלילה בלחיצה ארוכה על המסך כך שתוכלו להתמקד בקלות בחלק מסוים מהטקסט שאתם קוראים.

Daily Diary: יומן אישי יומי

"Daily Diary" הוא למעשה יומן אישי אלקטרוני ומאובטח איתו תוכלו לתעד בקלות שלל חוויות ומחשבות, ואפילו להוסיף להם תמונות. כל המידע שתזינו ליומן כאמור מאובטח באמצעות סיסמה, וניתנת אפשרות להגדיר גם טביעת אצבע או זיהוי פנים.