Shareitt: שוק יד שנייה

כ-215 אלף פריטים בשווי מוערך של כ-7 מיליון שקל עוברים ידיים בכל שנה בין 65 אלף משתמשי האפליקציה השיתופית Shareitt להחלפת פריטים משומשים מבלי להעביר כסף בין החברים. עשרות אלפי הפריטים המוצעים ביישום מחולקים ל-12 קטגוריות.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
האפליקציה שתאפשר לכם למסור ולקבל חפצים בחינם
(צילום: shutterstock)
משתמשים שרוצים למסור פריטים מעלים את תמונותיהם לאפליקציה ומגדירים את השווי שלהם בנקודות Shareitt. מי שמעוניינים לקבל את הפריטים משלמים עליהם בנקודות ויכולים להמשיך לרכוש מוצרים נוספים בעזרת הנקודות שצברו.
העלייה הדרסטית בפעילות במסגרת Shareitt ומספר המשתמשים עשויה להיות מוסברת בעליות המחירים הדרמטיות במשק ובכך שישראלים רבים פונים לרכישה של מוצרי יד שנייה במקום מוצרים חדשים ויקרים. העלייה המשמעותית ביותר נרשמה בקטגוריית הבגדים המשומשים - ייתכן שההסבר לכך הוא טרנד הווינטג' שזוכה לפופולריות בתקופה האחרונה.

BMyGuest: השכרת נכסים לאירועים

אפליקציית אירועים חדשה, שמטרתה לסייע בהוזלת ההפקה של אירועים קטנים ובינוניים בשיטת הכלכלה החברתית. היא מאפשרת לכל משתמש או משתמשת להשכיר את חצר ביתם, גג דירתם, לופט, וילה עם בריכה וכו' לאירועים וכך לייצר לעצמם הכנסה נוספת. מהצד השני, מי שמעוניינים לערוך אירוע יכולים למצוא באמצעות האפליקציה הזאת את המקום האידיאלי עבורם ולסנן את האפשרויות השונות לפי מיקום, סוג האירוע, כמות המשתתפים וכו'.
החיסכון יכול להגיע לכרבע מההוצאות על האירוע. התשלום מופקד באפליקציה ומועבר למארח בתום האירוע. נכון לעכשיו המאגר כולל יותר מ-400 מארחים.

מענה אוטומטי: raisetoanswer

אפליקציה פשוטה ומועילה: לאחר שתתקינו אותה, בכל פעם שתקבלו שיחה לא תצטרכו ללחוץ על שום כפתור מענה, אלא פשוט להרים את המכשיר לאוזן והשיחה תיענה אוטומטית לאחר שהמכשיר ישמיע חמישה צפצופים. היישום נקי ממודעות, אין צורך לתת לו הרשאות מיוחדות והוא לא ירוקן לכם את הסוללה. תוכלו להשבית ולהפעיל את הפונקציה בקלות ככל שתחפצו.

יוטיוב בחלון צף: Float Tube - Float Video Player

כאן תוכלו לצפות בסרטוני יוטיוב על גבי חלון צף על המסך. החלון כולל לוח בקרה להרצה של הסרטון קדימה ואחורה לפתיחה של פלייליסט או יצירה של פלייליסט חדש. בנוסף תוכלו להקטין ולהגדיל את המסך ולמקמו בכל מקום שתחפצו מעל דף הבית שלכם.
מזעור המסך הצף לגודל המינימלי של כ-1 על 2 ס"מ מאפשר להאזין למוזיקה תוך ביצוע פעולות אחרות בסמארטפון. הגרסה הבסיסית היא חינמית. על גרסה ללא פרסומות תצטרכו לשלם כ-33 שקלים. אנדרואיד

waloc: לאתר את הטלפון בעזרת וואטסאפ

האפליקציה המגניבה הזאת תעזור לכם לאתר את הסמארטפון האבוד שלכם. לאחר שתתקינו את היישום תוכלו להגדיר משפט או מילה, לדוגמה locate location. מעכשיו בכל פעם שתשלחו את צמד המילים בוואטסאפ ממכשיר אחר, תקבלו בחזרה את המיקום המדויק.
בדרך דומה תוכלו גם לאתר היכן נמצאים הילדים שלכם, כל עוד הם מסכימים, בכל רגע נתון. התקינו את היישום אצלם, שלחו אליהם הודעה עם המילים שהוגדרו ותקבלו תשובה עם מיקום המכשיר שלהם.