סמסונג נכנסת לתחום הסטרימינג: בחודש הבא תחל החברה להציע גרסת בטא לשירות בשם PlayGalaxy Link, שמאפשר הזרמת משחקים מהמחשב האישי לסמארטפונים מסדרת הגלקסי שהיא מייצרת.
1 צפייה בגלריה
הזרמת משחקים
הזרמת משחקים
הזרמת משחקים
(צילום: סמסונג)
המשמעות: אחרי התקנת אפליקציה ייעודית הן על המחשב האישי והן על הסמארטפון, תוכלו לשחק במשחקים המותקנים על המחשב גם דרך הסמארטפון ומכל מקום בעולם, גם אם המחשב נותר בבית, אך בתנאי שהוא מופעל ומחובר לרשת.
השירות ייחודי למכשירים מתוצרת סמסונג בלבד. החברות Steam ו-Parsec מספקות גם הן שירות הזרמת משחקים מהמחשב, אך לקונסולות בלבד.
אחרי שגרסה ניסיונית ראשונה תמכה בדגמי סדרת S10 ו-Note 10, הגרסה החדשה מותאמת גם למכשירי גלקסי Fold, S9, Note 9, A90, ומוצעת בחנות האפליקציות של סמסונג.
בשלב ראשון, השירות יוגבל ל-10 מדינות, שישראל לא ביניהן. מכיוון שהאפליקציה עושה שימוש במחשב, עיקר העיבוד מתבצע בו ולא בסמארטפון. לכן, השירות מיועד לבעלי סמארטפונים המחזיקים במחשב בעל עוצמה בינונית לפחות - מעבד Core i5 של אינטל, יחד עם זיכרון RAM של 8 גיגה בייט וכרטיס גרפי NVIDIA GTX 1060 (או מקביל) ומעלה.
לצורך הפעלת השירות יש להוריד שתי אפליקציות בשם PlayGalaxy Link: אחת – לסמארטפון, שם ההורדה מתבצעת מחנות האפליקציות של סמסונג, Galaxy Store. השנייה – אפליקציית ווינדוס למחשב האישי. כאן ההורדה מתבצעת באמצעות כניסה לאתר הרשמי של PlayGalaxy. לצורך הפעלת המשחק אפשר לחבר את הסמארטפון לג'ויסטיק אלחוטי.