Charge Meter: הכל על טעינה וסוללה

במשך השנים הצטברו אצל כל אחד מאיתנו אינספור מטענים וכבלים. האפליקציה השימושית הזאת תאפשר לכם למדוד את מהירות הטעינה בכל אחד ואחד מהם, לא משנה אם הוא חוטי או אלחוטי ולהחליט באיזה כדאי לכם להשתמש ואיזה מהם להשליך.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות הדי בירן
מדריך אפליקציות הדי בירן
Charge Meter
(צילום: עיבוד)
בזמן הטעינה תקבלו חיווי אודות נתוני הטעינה בזמן אמת ב-mA, את קצב הטעינה באחוזים, ואת הזמן הצפוי עד לטעינה מלאה. הנתונים מוצגים גם באופן אנלוגי בעזרת מחוג וסקלה אדומה וירוקה. מתחת לתצוגת המד תמצאו מספר כפתורים שימושיים: מד וולט, מד טמפרטורה, תצוגה של אחוזי הסוללה ברגע זה, האם המכשיר כרגע בטעינה והקיבול המלא של הסוללה.
כפתור נוסף יציג בפניכם את בריאות הסוללה, את הטכנולוגיה ואת הדגם המדוייק והיצרן של המכשיר הסלולרי שלכם. גרסת הפרו בעלות של 7.5 שקל מאפשרת להגדיל את האפשרויות לתכונות נוספות כמו שימוש נקי ממודעות, ווידג'טים, תזכורות והתראות למצב סוללה נמוך ועוד.
ריפרש
הרשתות החברתיות ממשיכות לבעור / עם נועם שוורץ
28:55

משל"ט מתנדבים: ניהול המשמר השכונתי

בעקבות מצב המלחמה והעובדה שכיתות הכוננות ביישובים היו אלה שעצרו בגופן את המחבלים ב-7.10 חלה התעוררות גם בשכונות ברחבי הארץ ונוצרו לא מעט משמרים שכונתיים חדשים.
משמר השכונה היא אפליקציה המיועדת לרשויות מקומיות ככלי עזר לניהול כיתות כוננות אלה. כלי ניהולי ייעודי זה מאפשר להקים ולנהל רשימת מתנדבים, להזניק כוחות, לשלוח הודעות והתראות, לנהל את ארסנל כלי הנשק, לנהל את הסיוע במצבי מצוקה כולל שידור וידאו חי מהשטח ואפשרות לראות את מיקום המתנדבים על המפה בכל רגע נתון.
לאחר שהרשות המקומית תרכוש את השימוש במערכת, היא תיפתח בפני התושבים להתקנה במכשירי האנדרואיד והאייפון שלהם. המערכת נמצאת כבר בשימוש עיריית תל אביב-יפו ונבדקת ע"י משטרת ישראל.

Image Toolbox: עם הפנים לרשתות

האפליקציה הזאת מספקת את מה ששמה מרמז: ארגז כלים מקצועי מקיף לטיפול בתמונה. הכלים מסודרים לפי שלושה מדפים וירטואליים: עריכה, יצירה וכלים כלליים לצורך עריכת תמונות ברשתות החברתיות או לצרכים פרטיים.
כבר עם פתיחת התמונה ביישום תוכלו לראות מעליה בצורה ברורה את גודל הקובץ ומתחתיה את כל התפריטים מסודרים האחד מתחת לשני בצורה ברורה וקלה לשימוש: תמצאו כאן אפשרות לסובב ולחתוך. לאחר שתגיעו לחיתוך המבוקש תוכלו לבחור מבין מבחר הפורמטים - SVG, GIF ל- WEBP, PNG, JPEG, JPG, HEIF, HEIC, AVIF ועוד.
בהמשך תמצאו כאן כלי לחיתוך חופשי של התמונה המאפשר לכם להתרכז במה שחשוב וכלי נוסף, חשוב במיוחד לשימוש דיגיטלי המאפשר לשמור את התמונה בהתאמה לגודל הקובץ על פי הפלטפורמה לה הוא מיועד. במדף היצירה תוכלו לצייר ולהוסיף אלמנטים לתמונה ביד חופשית, להסיר את הרקע, לעשות חיבורים בין צילומים שונים ועוד. המדף השלישי והכללי מאפשר כלים מגוונים כמו טיפול בקצבי pdf, בחירה ושימוש בצבע מתוך תמונות, טעינה של תמונות מרחבי הרשת ועוד. יצוא התמונה מתאפשר בכל עת בעזרת כלי שנוכח בתחתית על אחד מהחלונות.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות הדי בירן
מדריך אפליקציות הדי בירן
מדריך אפליקציות הדי בירן
(צילום: עיבוד הדי בירן)

Munch: סרטון שיווקי תוך דקות

אם אתם פעילים ברשתות החברתיות או בעלים של עסק מקטן עד גדול שפעיל בתחום השיווק הדיגיטלי תוכלו לעשות שימוש באפליקציה הוובית של Munch שתיצור עבורכם באופן אוטומטי סרטון שיווקי.
כל שעליכם לעשות הוא להעלות את חומר הגלם שלכם, גם אם הוא ארוך. חומר הגלם יעבור סריקה באפליקציה. רגעי השיא, מילות המפתח והנושאים בהם חומר הגלם עוסק יזוהו אוטומטית תוך שימוש בטכנולוגיית AI. בתום התהליך יוצג בפניכם סרטון קצר, במנח רוחבי או אורכי, ותוך שימוש בכתוביות שעל עיצובן תוכלו לשלוט מתוך היישום. האפליקציה תומכת ב-20 שפות אך עדיין לא בעברית.
3 צפייה בגלריה
מדריך אפליקציות הדי בירן
מדריך אפליקציות הדי בירן
מדריך אפליקציות
(צילום: עיבוד הדי בירן)

Touch The Notch: המצלמה הקדמית ככפתור רב שימושי

האפליקציה המגניבה הזאת תאפשר לכם לעשות פעולות בסמארטפון בעזרת סוגים שונים של נגיעה במצלמת הסלפי. בכל אחת מסוגי הנגיעות (מגע בודד, נגיעה ארוכה, לחיצה כפולה, החלקה מימין לשמאל לימין או מימין לשמאל) תוכלו להפעיל פעולה שונה.
מבין מבחר הפעולות שתוכלו לבצע: צילום מסך, כניסה למצב מצלמה, הפעלת פנס פתיחת מגירת ישומים אפליקציות אחרונות ועוד. השימוש הבסיסי חינמי. הגדלת האפשרויות בגרסת פרו בעלות חד פעמית של 3.7 שקלים.