אחרי התחלה מהוססת לפני כחודשיים, יצרנית הסמארטפונים הסינית אופו (Oppo) מוכיחה רצינות לגבי השוק הישראלי ומשיקה את מכשיר הדגל שלה, אחד החזקים בעולם הסמארטפונים כיום. החברה מציגה הבוקר (יום ה') את דגם Find X3 Pro, שהושק אך לפני מספר שבועות בסין, וישראל היא בין המדינות הראשונות שאליהן הוא מגיע. אופו נכנסת לישראל בתנופה: בתוך שישה חודשים היא מתכוונת להציג כאן חמישה דגמי סמארטפונים נוספים ברמות ביצועים שונות, ולאחר מכן להתחיל בפעולות לבניית המותג בישראל, שיכללו גיוס פרזנטורים ומתן חסויות, בהשקעה משמעותית בסכום שלא נמסר.
4 צפייה בגלריה
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
(צילום: Oppo)
מהתנסות ראשונית, ה-Find X3 Pro הוא מכשיר חזק, מתמודד רציני בזירת ספינות הדגל הסלולריות בישראל ומאיים בעיקר על ההגמוניה של סמסונג בתחום. יש לו מסך AMOLED גדול - 6.7 אינץ' - ברזולוציה 1440X3216 וקצב רענון 120 הרץ. הוא מצויד במעבד המתקדם ביותר של קוולקום - סנאפדרגון 888 – עם זיכרון פנימי 12 גיגה בייט ושטח אחסון 256 גיגה בייט. ארבע המצלמות האחוריות שלו כוללות שתי עדשות 50 מגה-פיקסל רחבות זווית, עדשת טלפוטו 13 מגה-פיקסל ועדשת מיקרוסקופ X60 שמצלמת אובייקטים זעירים מטווח אפס.
4 צפייה בגלריה
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
(צילום: ynet)
הטלפון החדש מצויד בסוללה בנפח 4,500 מיליאמפר-שעה, עם מטען אימתני בהספק 65 וואט, שטוען את המכשיר בתוך דקות. הוא תומך בתקשורת מהירה 5G. ה-Find X3 Pro מבוסס מערכת אנדרואיד 11 ועל גביה מערכת ההפעלה של אופו - ColorOS 11.2. הוא מעוצב בצורה יוצאת דופן עם גב מבריק בעל קימורים מסביב למצלמות, בצבעים כחול ושחור, ובעיצוב דק וקל משקל - 193 גרם.
4 צפייה בגלריה
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
(צילום: ynet)
השקת מכשיר מסדרת ה-Find, הסדרה החזקה של אופו, מוכיחה כוונות מצד החברה, על רקע משבר השבבים העולמי והמחסור במכשירים. בשלב הבא יושק בישראל טלפון אופו מסדרת הביניים Reno. עד כה הושק טלפון A93, מהסדרה הזולה יותר של אופו. בעבר ניסתה חברת וואווי הסינית להיכנס לשוק הישראלי בתנופה ובהשקעה משמעותית, אלא שהמאבקים מול הממשל האמריקאי הביאו להפסקת פעילותה בישראל בתחום הסלולרי.
4 צפייה בגלריה
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
Oppo Find X3 Pro
(צילום: Oppo)
אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, הנציגה הרשמית של אופו, אומר: "השקת ה-Find X3 Pro, מכשיר דגל מהמתקדמים בעולם, כחודשיים בלבד לאחר תחילת הפעילות של המותג בישראל, היא הבעת אמון של אופו בשוק הישראלי והצהרה אמיתית של כוונותיה ורצינותה כלפי הצרכן הישראלי, שידוע כחובב טכנולוגיה מתקדמת. אנו נמשיך, יחד עם השותפים באופו להשקיע ולהרחיב את הקשר שלנו עם הצרכנים בישראל". לדברי פריז, החברה פרושה כיום ב-150 נקודות מכירה בישראל, עם מערך שירות שמבוסס על נקודות השירות של מותג LG שיצא מהשוק.
Find X3 Pro זמין לרכישה החל מהיום. המחיר: 4,199 שקל.