Sekura: כלים להגברת הביטחון האישי בלילה

פוחדים לצעוד לבד בלילה? קבלו כאן כמה כלים, שעשויים להגביר אצלכם את תחושת הביטחון, להרתיע תוקפים פוטנציאליים ולהזעיק עזרה. האפליקציה היא חינמית ופשוטה להפעלה ואין צורך להירשם כדי ליהנות מיתרונותיה.
3 צפייה בגלריה
החי
החי
(צילום: shutterstock)
היישום כולל ארבעה כפתורים צבעוניים גדולים, המסודרים בעיגול: כפתור ירוק, המפעיל סירנה קולנית שתרתיע כל תוקף ותמשוך את תשומת ליבם של אנשים בסביבתכם; כפתור סגול, שלחיצה עליו תדמה שיחה נכנסת, כך שתוכלו "לשוחח" בטלפון ולתת לסביבתכם תחושה שאתם מסוגלים לדווח בכל רגע על המתרחש; כפתור אדום, שבעזרתו תיזמו שיחת חירום לכל מספר שהוזן ביישום מראש; וכפתור צהוב, שבאמצעותו תוכלו לשלוח הודעת חירום עם פרטי מיקומכם לעד 13 אנשי קשר.
כפתור המפה בפינת המסך מאפשר ליידע את המערכת על רחובות חשוכים, לצורך הכנה עתידית של מפות בטוחות יותר, עם דרכים מוארות.

Google Go: הגרסה הקלה לאפליקציית החיפוש של גוגל

אפליקציית החיפוש של גוגל בגרסתה הקלילה (7 מ"ב בלבד) נוצרה והופצה תחילה עבור משתמשים במדינות שבהן רשת האינטרנט אינה יציבה. עכשיו היא זמינה בעולם כולו, והיא יכולה לחסוך נפח נכבד מחבילות הגלישה: החיפוש כאן עשוי לחסוך עד 40 אחוז מנפח הנתונים שדורש חיפוש רגיל.
בעזרת היישום ניתן לבצע גם פעולות נוספות, כמו לערוך חיפושים קוליים, לסרוק טקסטים מודפסים ולהאזין להקראה שלהם (כל מילה תודגש על המסך בעת הקריאה), וכן לסרוק טקסטים ולתרגמם לשפות שונות. החיפוש מאובטח ואנונימי.
במסך הבית של היישום תמצאו מבחר קיצורים המאפשרים גישה מהירה לאפליקציות, לאתרים, לתמונות, לסרטונים, לכרטיסי ברכה מעוצבים, לפריטים שהורדתם מהרשת וכן לכל החיפושים האחרונים שערכתם.

Infinite Painter‏: אמנות

מבחר מברשות מקצועיות, אפקטים של צבעי מים ומברשות צבע, יאפשרו לכם ליצור יצירות אמנות מושלמות. האפליקציה כוללת תמיכה ב-Pencil של אפל, ברמות לחץ שונות.

BHOLE BABA: פרופיל ייחודי

תַּבְּלו את התמונות שלכם במסגרות, באפקטים ובפילטרים מיוחדים - כלים שיסייעו לכם לערוך תמונת פרופיל מעוצבת לרשתות החברתיות.

Realistic Plane Simulator: כמו טייס אמיתי

סימולטור טיסה ריאליסטי, המאפשר לבחור בין סוגי מטוסים, בתצוגה מארבע זוויות שונות ועוד. בעת הטיסה הווירטואלית יהיה עליכם להתמודד עם מצבי טיסה קשים כמו נחיתה במסלולים קצרים או על נושאת מטוסים.