Speak English with Loora AI: ללמוד אנגלית בכל שעה

במיוחד בעולם העסקי, חשיבותה של שליטה טובה בשפה האנגלית היא עצומה. אם מורה פרטי זה סיפור יקר, המורה הווירטואלי עשוי להשתלם: חברת Loora פיתחה אפליקציה ללימוד אנגלית, המבוססת על בינה מלאכותית. בניגוד לאפליקציות הקיימות בשוק ומיועדות בעיקר למתחילים, כאן רמת הלימודים מכוונת להביא בהדרגה גם בעלי שליטה בסיסית בשפה לרמה מתקדמת.
1 צפייה בגלריה
האפליקציה תלווה אתכם בשיפור האנגלית
האפליקציה תלווה אתכם בשיפור האנגלית
האפליקציה תלווה אתכם בשיפור האנגלית
(שאטרסטוק)
במהלך הלימודים תנהלו שיחות עם מורה וירטואלי במגוון תחומים. הוא יתקן אתכם וייתן לכם משוב מיידי בכל הנוגע להגייה, למבטא ולטעויות הדקדוק שתעשו. בניגוד למורה בשר ודם, כאן המורה זמין לכם בכל שעה שתבחרו.
תוכלו לבחור בין מינוי חודשי או שנתי במגוון אפשרויות, בעלות של החל מ-50 שקלים לחודש ועד 400 שקלים לשנה, עם שני שיעורי ניסיון בחינם. האפליקציה זמינה בינתיים למשתמשי אייפון ותגיע בהמשך השנה גם לאנדרואיד. אייפון
אפליקציות

Morning: ארגז כלים לעצמאי

Morning מיועדת לסייע לעצמאים לנהל את עסקיהם באמצעות "ארגז כלים" וירטואלי ישירות מהנייד. בין השאר, היא מאפשרת קבלת תשלום באמצעות כרטיס אשראי (כולל משלוח של לינקים לתשלום ומעקב אחר תשלומים עתידיים), הפקת מסמכים, ניהול הכנסות מול הוצאות, שימור לקוחות והוצאת קבלות וחשבוניות. המערכת מאושרת לשימוש על ידי רשויות המס, וניתן לקבל תמיכה והדרכה אונליין בעזרת צ'אט או בהתכתבות בדוא"ל.
תוכלו לבחור בין מבחר מסלולים, במחירים של 24 עד 54 שקלים בחודש, עם חודש התנסות בחינם.
אפליקציות

GoodOnes: ניהול ועריכת מאגר הצילומים

אחת הבעיות המרכזיות בצילום בעידן המודרני הוא הכמות הבלתי אפשרית של תמונות שמצטברות. נשאלת השאלה: איך נוכל להוציא את המוץ מהתבן, לשחרר שטח יקר בסמארטפון ולחזור בקלות יתרה אל המאגר לאחר הניפוי, כך שיכלול רק את התמונות הטובות ביותר.
אפליקציית GoodOnes הישראלית תוקפת את הבעיה תוך שימוש בבינה מלאכותית. היא סורקת את מאגר התמונות, מסננת תמונות שחוזרות על עצמן או כאלה שבאיכות נמוכה וממליצה על התמונות הטובות ביותר. בהמשך תוכלו לעבור על המיון שעשה היישום ולמחוק בהחלקה את אלה שלא נחוצות.
לאחר שתישארו עם הטובות ביותר תוכלו ליצור אלבומים לפי נושאים כמו טיולים, אוכל, יצירות ועוד. את האלבומים שתיצרו תוכלו לשתף עם חברים.

Niagara Launcher: גישה מהירה

ה"לאונצ'ר" הנקי והפשוט להפעלה נוצר כדי לאפשר לכם להגיע בנוחות ובמהירות לכל אפליקציה שמותקנת בסמארטפון ולכל איש קשר. לאלה שתקבעו כחשובות לכם ביותר, תחשפו בצורה של רשימה מיד כשתכנסו לדף הבית, ולאחרות תוכלו לגשת לפי סדר האלפבית. בצד השמאלי של המסך מוצג טור מלמטה למעלה של האותיות באנגלית. לחיצה על כל אחת מהן תפתח בפניכם את כל האפליקציות ששמן מתחיל באות עליה לחצתם. לחיצה על כפתור הפלוס בתחתית המסך תאפשר לכם לערוך פעילויות שונות, שיעשו בלחיצה או בהסטת האצבע.
חלק מהתכונות המתקדמות ייפתחו בפניכם בגרסת הפרו בעלות של 20 שקלים לשנה או 60 שקלים לתמיד.
אפליקציות

Slowly: שליחה של מכתבים וירטואלים

האפליקציה הזאת מחיה את חווית החבר לעט מלפני עשרות שנים, ומאפשרת למצוא חברים מרחבי העולם בעלי נושאים ועניין משותפים.
היישום מאפשר לשלוח לחברים אלה מכתבים. ממש כמו פעם בתקופת החבר לעט, גם עתה המכתבים לא יגיעו מיידית אלה לאט לאט. וכמו פעם, לכל מכתב יצורף גם בול שיחשוף את מיקומו הגיאוגרפי של השולח. בהמשך תוכלו לרכוש דרכה בולים מיוחדים ולצרף תמונות ספורות.