Roadtrip: שעשועון לימודי לדרכים

הסגר השלישי מאחורינו, ומשפחות רבות מנצלות את ימי ההפוגה שבין הגשמים לטיולים ברחבי הארץ. אפליקציה משעשעת חדשה מגייסת את הסמארטפון שבידי הילדים במכונית ללמידה על הסביבה. הפעילות שיתופית ומגבשת, ואם אתם מטיילים בחבורה אפשר אפילו להתחרות עם החברים ברכב השני.
בתחילת הנסיעה מזינים את היעד ואת שמות הנוסעים. עם היציאה, האפליקציה מזהה את המסלול ומציגה למשתתפים שאלות על נקודות עניין במהלכו ועל האזור בכלל. כדי לענות נכונה על השאלות יידרשו הילדים להציץ דרך החלון, להבחין בפרטים וליהנות מהדרך תוך כדי למידה. המשתתף שהפגין את הידע הנרחב ביותר יוכרז כמנצח בתום הנסיעה.

Dankboard: כך תיצרו סטיקרים משלכם לצ'אטים

האפליקציה הזו, שנוצרה על ידי משתחרר צעיר מיחידת 8200, מאפשרת להעשיר את הצ'אטים בתמונות ובאלמנטים גרפיים אחרים מכל רחבי הרשת.
מדובר במעין מקלדת חכמה, המאפשרת לבצע ישירות ממנה חיפוש בכל נושא העולה בדעתכם או קשור לנושאים העולים בצ'אט. את החומרים שתמצאו כמתאימים תוכלו להפוך לסטיקרים מקוריים ולשגר באופן מיידי. בנוסף אפשר להשתמש בהיצע הקיים במאגר הפנימי של היישום, במאגר האישי שלכם בגוגל ובמאגרי תמונות ואנימציות נוספים, ולהפוך כל חומר מצולם לסטיקר מקורי. את הסטיקרים שלכם תוכלו גם להעלות ולתייג במאגר היישום, כך שגם משתמשים אחרים יוכלו להשתמש בהם.
בסיום העריכה תוכלו לחזור בקלות למקלדת הקבועה, בלי צורך להיכנס לתפריט ההגדרות של הסמארטפון.

מניות, מט“ח: תיק השקעות, חדשות - העולם הפיננסי

כאן תמצאו מקור מהימן למידע בכל הקשור בשוק ההון ובמחירי מניות. מיליוני אנשים ברחבי העולם נעזרים בה כדי להיות מעודכנים בכל הקורה בעולם הזה ובעשרות בורסות ברחבי העולם. מלבד מניות תמצאו כאן מידע על אגרות חוב, מט"ח, אופציות עתידיות ועוד. כמו כן, תוכלו להתעדכן כאן על אודות אירועים כלכליים חשובים הצפויים ברחבי העולם ולקרוא מאמרים שיעזרו לכם להבין טוב יותר את המתרחש.
תוכלו להוסיף לכאן נתונים אודות ההשקעות האישיות שלכם כדי שתוכל לעקוב אחריהן בזמן אמת.

Smart Tools: ארגז כלים מגוון אצלכם בכיס

האפליקציה הזאת היא מעין ארגז כלים דיגיטלי עם מבחר כלים שימושיים וחכמים. תמצאו כאן סרגל מדידה, פלס, פנס, מצפן וכלים חכמים נוספים כמו מחשבון מדעי, קורא ברקודים, ממיר מט"ח, ספידומטר, מד צעדים ועוד ועוד. אם הייתם צריכים לשאת את כל הכלים הללו בצורה המקורית שלהם הייתם נדרשים להשתמש בטנדר של שיפוצניק.

Skedio: Easy Vector Drawing‏: ציור מקצועי ביד חופשית

מאיירים וסתם חובבי ציור מוזמנים לאייר כאן ביד חופשית ציורים וקטוריים פשוטים ומורכבים ביד חופשית בסמארטפון או בטאבלט. תוך כדי עבודה תוכלו להשתמש במבחר כלי העריכה ובארגז הכלים הכולל שימוש בצורות הנדסיות ובקווים מקושתים. תוכלו לשלוט בעובי הקו שאותו תציירו באמצעות הפעלת לחץ או הרפיה של תנועות היד שלכם בעת שימוש בכל עט סטיילוס.