אם אתם משתמשים במוצרי גוגל, אולי אתם מכירים את הפיצ'ר שמאפשר לכבות את הצלצול של השעון המעורר המובנה של אנדרואיד (בגרסת מכשירי הפיקסל ועוד כמה יצרניות) באמצעות אמירת המלה Stop. זו תכונה מאוד נוחה לאלה שנוהגים להחזיק את הסמארטפון ליד המיטה אבל לא בהישג יד. זו תכונה שעובדת מצוין, אבל משתמש גילה שהוא קורבן לסוג של באג (או פיצ'ר) שקשור לשיר מסוים של להקת הפיקסיז.
1 צפייה בגלריה
הפיקסיז בהופעה בישראל
הפיקסיז בהופעה בישראל
הפיקסיז בהופעה בישראל
(צילום: ירון ברנר)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אם אתם מחובבי הלהקה כמו הח''מ, מן הסתם אתם מכירים את השיר "?Where is My Mind" ואם אתם מכירים את השיר אז בוודאי מוכרת לכם ההתחלה שלו כשהסולן צועק "!Stop". אם עקבתם אחרי הסיפור עד כאן יכול להיות שאתם כבר מנחשים את ההמשך: גוגל אסיסטנט מזהה את המילה ועוצרת את הצלצול של השעון. בעליו של סמארטפון פיקסל חווה על בשרו את הבעיה הזו ופירט אותה בפוסט שפרסם באתר הפורומים רדיט.
לדברי המשתמש, השעון שלו היה מצלצל ונכבה שניות לאחר מכן ללא סיבה נראית לעין. הוא סיפר שלפחות פעם בשבוע הוא היה מתעורר באיחור של חצי שעה בגלל כיבוי השעון המעורר. בשבוע שעבר הוא החליט סוף כל סוף לבדוק את הנושא לעומק. למזלו הוא עלה על הבעיה די מהר. הצלצול שלו התבסס על פלייליסט של ספוטיפיי שכלל גם השיר הידוע של הפיקסיז. אומנם הוא קבע שהניגון שלה יתבצע על מצב Shuffle שמנגן את השירים בסדר אחר בכל פעם, אבל למזלו הטוב הבדיקה שלו החלה בדיוק עם השיר הזה, שגרם לצלצול לדום.
אתר Android Police פרסם סרטון שבו הוא מציג את הבאג-פיצ'ר הזה. ואכן, ברגע שהוא מתחיל לנגן את השיר נפסק הצלצול. באופן מפתיע התופעה מתרחשת רק במהלך ניגון השיר של הפיקסיז. משום מה, שירים אחרים עם המילה Stop לא גורמים לצלצול להיעצר - כך למשל השיר "Don't Stop Me Now" של קווין ממשיך להתנגן למרות שהמילה נשמעת היטב. לא ברור למה - אולי העובדה שיש ברקע מוזיקה מונעת מאסיסטנט להיכנס לפעולה. אם אתם מתעניינים בתגובה של הפיקסיז, הלהקה כתבה בטוויטר: "מצטערים לגבי זה".