Homiday: החלפת בתים

גרים בעיר ומעוניינים לצאת לחופשה כפרית? גרים בכפר ומעוניינים לנפוש בעיר הגדולה? האפליקציה החברתית החדשה הזו מאפשרת למשתמשיה להחליף ביניהם בתים. מיד עם הכניסה תוכלו לעבור על היצע הבתים והדירות להחלפה, לצפות בתמונותיהם ולקבל מידע מלא על מספר האורחים האפשרי, סוג הבית, תכולתו, מועדי הזמינות שלו ועוד. בדרך דומה תוכלו להזין את הפרטים על הבית שלכם.
מצאתם הצעה מתאימה? ניתן ליצור קשר ישירות עם בעלי הבית. כדי שתצעו לחופשה בראש שקט, היישום מציע דירוג לכל בית, ומבטיח בהמשך לספק גם ביטוח לדירה ולתכולתה.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
יא אללה, איזה בית מדהים
(צילום: shutterstock)

Cultivate: אפליקציית משימות אחרת

עוד אפליקציה שנועדה לעזור לנו לעמוד במשימות, אולם עושה זאת בדרך מקורית: הזינו את כל המטלות הקבועות שלכם - מדי יום או בתדירות קבועה אחרת - וכל אחת מהן תוצג כשתיל שיש לטפל בו. אם לא תבצעו את המשימה, השתיל ייבול מול עיניכם. כדי להשקות ולטפח אותו יהיה עליכם לבצע את המשימות באופן קבוע.
לדוגמה: החלטתם שעליכם לבצע צעידה ספורטיבית לפחות שלוש פעמים בשבוע? צרו שתיל חדש בשם "הליכה", והזינו לאפליקציה כמה ק"מ ברצונכם ללכת בכל פעם ובאיזו תדירות. בכל פעם שתסיימו צעידה יהיה עליכם ללחוץ על אייקון המשימה שיצרתם. אם תעמדו במשימה, השתיל שלכם ימשיך ללבלב. לחיצה על כפתור "השתילים שלי" תציג את כל "גן המשימות" שלכם ותיתן לכם תמונה כללית על טיב הביצועים שלכם.

Sketch 360: סקיצה בתלת-ממד

Sketch 360 היא לא סתם עוד אפליקציית ציור. היישום החדש הזה מבית מיקרוסופט מאפשר לכם לאייר ביד חופשית איור פנורמי תלת-ממדי. כאשר תסיימו את המשימה תוכלו לשוטט במרחבי היצירה באמצעות שימוש במחוות אצבע. הדבר עשוי להיות מועיל ביותר לאדריכלים, מעצבי תלת-ממד, מעצבי משחקים וכו'. האפליקציה זמינה גם לסביבת ווינדוס, שם תוכלו לעבוד על מסך מפוצל: בצד שמאל תוכלו לאייר ביד חופשית ובצד ימין תוכלו לצפות בתצוגה תלת-ממדית של עבודתכם.

הוא והיא: משחק מילים

משחק משעשע ולימודי בדרגות קושי שונות לכל המשפחה: עליכם למצוא זוגות מילים, זכר ונקבה, לפי הגדרות ולפי אותיות. בשלב הבונוס יהיה עליכם למצוא צירוף מילים המורכב מזכר ונקבה, למשל קרן אור. ככל שתפתרו יותר מילים תקבלו יותר מטבעות בונוס. אם תתקעו, יספק לכם היישום רמזים.

Remove BG: להעלים רקע מצילום

אפליקציה שנוצרה כדי להסיר רקעים מתמונות, או בשפת אנשי הפוטושופ - לצרוב את התמונה. האפליקציה יודעת לבטל גם רקעים מורכבים. בתום הצריבה תוכלו להשאיר את התמונה ללא רקע או לבחור רקע חדש מבין מבחר הרקעים במאגר האפליקציה. סיימתם? ניתן להוריד את הקובץ המטופל למכשיר. השימוש אינו בתשלום אם אתם מסתפקים ברזולוציה נמוכה לתצוגה על מסך.