Easydoc: חתימה בנוסח הגליל

איזידוק היא אפליקציה ייעודית לחתימה דיגיטלית של מסמכים, שפותחה על-ידי סטארט-אפ מהגליל. השימוש באפליקציה חוסך את הסרבול הכרוך כיום בחתימה על מסמכים מרחוק, ומבטל את הצורך בסריקה, הדפסה, חתימה וביצוע של אותן מטלות שוב לכל מסמך שנצטרך לחתום עליו.
1 צפייה בגלריה
חתימה קלה ומהירה על מסמכים
חתימה קלה ומהירה על מסמכים
חתימה קלה ומהירה על מסמכים
(צילום: shutterstock)
באיזידוק כל שעלינו לעשות הוא להעלות למערכת את המסמך הדורש חתימה בפורט PDF או Word, להגדיר למי הוא מיועד ואיפה על גבי המסמך נדרשת חתימה. מכאן תשלח איזידוק את המסמך ליעדו באמצעות קישור, כשהנמען יכול לפתוח אותו ולחתום בקלות על המסמך באמצעות האצבע על גבי הסמארטפון או עם העכבר על גבי המחשב - עם סיום החתימה יישלח המסמך החתום בחזרה ליוצר שלו. כל החתימות והמסמכים שמועלים לאיזידוק נשמרים במערכת כך שהם זמינים לגישה בכל עת, והחתימה הדיגיטלית עצמה מאובטחת בהתאם לחוק. האפליקציה זמינה בגרסה חינמית וכן בגרסה בתשלום המיועדת בעיקר לארגונים ועסקים.

Photomyne: מחזירים חיים לתמונות ישנות

אפליקציה זו תאפשר לכם לסרוק תמונות פיזיות שסביר להניח שיש להם באחד האלבומים הישנים בבית, תוך שהיא משתמש בבינה מלאכותית על מנת לעבד את הסריקה שלכם לכדי קובץ דיגיטלי מודרני. כל שעליכם לעשות הוא לצלם את התמונה שלכם באמצעות האפליקציה (מומלץ לעשות זאת בתנאי אור טובים, בשאיפה שמקור האור שלכם הינו טבעי).
סקירת אפליקציות
האפליקציה מאפשרת לכם לסרוק עד שלוש תמונות בפעם אחת, אך מניסיון שלנו מומלץ לסרוק תמונה אחת בכל פעם על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר. ראוי לציין שהאפליקציה מסוגלת לזהות את גבולות התמונה באופן אוטומטי, כך שאין לכם צורך להתאים את זווית התמונה שלכם לצילום. בנוסף מסוגלת האפליקציה לסובב את התמונה אוטומטית במידת הצורך, לשחזר בה צבעים ולשמור אותה ישירות לגלריה של הסמארטפון שלכם באופן אוטומטי. גם כאן האפליקציה זמינה בגרסה חינמית, שתאפשר לכם סריקה בסיסית של התמונות, לצד גרסת פרו בתשלום (שנע בין 26 ל-136 שקלים), איתה תוכלו להוסיף לתמונות שלכם פרטי מידע כגון מיקום הצילום, שמות המצולמים ועוד - תוכלו אפילו להצמיד לתמונות קטעי אודיו. אלמנט נוסף שפותחת גרסת הפרו היא היכולת לשנות את הפילטר של התמונות ולצבוע אותן מחדש. כל התמונות יישמרו בענן מה שהופך את השיתוף שלהן לקל ומהיר.

שומרים על המשפחה: Microsoft Family Safety

מודאגים מהזמן הממושך שהילדים שלכם מבלים אל מול המסך ומהסכנות האורבות להם בזמן השימוש בסמארטפון? יש פיתרון. אפליקציית ביטחון המשפחה של מיקרוסופט תאפשר לכם, ההורים, לפקח ולנטר בקלות על בטיחות ופרטיות הילדים שלכם, זאת לצד יכולת לנהל את הגישה שלכם למסכים עצמם.
היישום מטפל בארבעה תחומים עיקריים: קביעת מגבלות על השימוש בסמארטפון בהתאם לסוגי אפליקציות - רשתות חברתיות, משחקים ועוד. כמו כן תוכלו להפעיל פילטים ייעודיים שיגבילו באופן ממוקד את סוגי האפליקציות שבהם יכולים הילדים שלכם לבקר. בנוסף תקבלו גישה לתצוגת סיכום נוחה למעקב שתנתח עבורכם את הרגלי השימוש של הילדים שלכם. מעבר לכך היישום מציע יכולות מעקב אחרי המיקום של המכשיר של כל אחד מבני המשפחה שלכם, ובגרסת הפרו שלו ישנה אפילו אפשרות למעקב אחרי הרגלי הנהיגה של נהגים צעירים.
סקירת אפליקציות
על מנת להשתמש באפליקציה יהיה עליכם להוריד תחילה את היישום למכשיר האישי שלכם ולהגדיר אתכם כ"מארגן משפחתי". לאחר מכן תצטרכו להוריד את האפליקציה לכל אחד מהמכשירים של הילדים ובני המשפחה שלכם, ולהזמין אותם להיות חלק מקבוצת המשפחה שהקמתם.

קופסה שחורה: PhotoDirector

פוטו-דיירקטור תאפשר לכם לצלם ולערוך בקלות תמונות, ואף להוסיף להם פילטרים, אפקטים, סטיקרים, כתובות טקסט ועוד. האפליקציה אפילו מאפשרת לכם להפוך תמונה לאיור, להסיר ולהוסיף אובייקטים שונים מהתמונה, להוסיף בועות טקסט, למסגר תמונות וליצור קולאז'ים. מעבר לכך כאמור האפליקציה תאפשר לכם לערוך את התמונות שלכם באמצעות מגוון אלמנטים כגון שינוי של הסטורציה וה-White Balance.
השימוש בכל כלי האפליקציה קל ואינטואטיבי, והוא כולל כמה מערכות שמקלות מאוד על תהליך העריכה, למשל היכולת לחזור צעד אחורה במידה ואנחנו לא מרוצים מעריכה שביצענו. הגרסה החינמית של האפליקציה עשירה בפיצ'רים ויכולות, וניתן בנוסף לרכוש לאפליקציה מנוי חודשי בסך 3.7 דולר בחודש שיוסיף אליה ארסנל שלם של כלים נוספים.

חשמל זורם: Battery Guru Battery Health

אחד המרכיבים החשובים (ואולי החשוב ביותר) בסמארטפון שלנו הוא כמובן הסוללה. אפליקציית Battery Guru תאפשר לכם לקבל את כל הנתונים אודות הסוללה שלכם, בצורה שתסייע לכם לנצל אותה בצורה הטובה ביותר וכתוצאה מכך, גם להאריך את חייה.
האפליקציה תאפשר לכם לעקוב אחרי טמפרטורת הסוללה ב-24 השעות האחרונות, לצד היכולת להפעיל מצבי חיסכון ייעודיים לסוללה. מעבר לכך האפליקציה תספק לכם מגוון טיפים וכלים לשמירה על בריאות הסוללה לאורך זמן, בהם היכולת לצפות בהיסטוריית ההטענות שביצענו. כמו כן, קיימת אפשרות לצפות בנתונים אודות זמן השימוש ואחוזי הפעילות של הסוללה בהתאם לשימוש שלנו באפליקציות השונות בסמארטפון.