אני גיטרה: Simply Guitar

"יותר מכל דבר, אהב הוא לנגן בגיטרה", שר שמוליק קראוס למילותיו של יענקל'ה רוטבליט. אם גם אתם נמשכים לכלי הזה אך מעולם לא מימשתם את הערגה למיתרים, סוף סוף תוכלו לעשות זאת בלי להזדקק למורה ומבלי לשלם על שיעורי נגינה.
מי שהשיק את היישום הוא הסטארט-אפ הישראלי JoyTunes שכבר זכה להצלחה עם אפליקציית לימוד הפסנתר שלו. האפליקציה, שבפיתוח שלה לקחו חלק מוזיקאים בעלי שם, מיועדת למשתמשים בכל הגילים. אין צורך במידע מוקדם - Simply Guitar תלמד אתכם את הבסיס. אם תתמידו, תוך זמן קצר כבר תוכלו לנגן שירים פופולריים. הלימוד נעשה בחוויית משחק עם הוראות ברורות, צעד אחר צעד, ובשילוב סרטוני וידיאו. תוך כדי למידה תקבלו משוב לביצועים שלכם וטיפים לנגינה נכונה. האפליקציה כוללת גם טיונר שיאפשר לכם לכוון את הגיטרה בעצמכם.

איפה הילדים? Family Locator‏

רוצים להפיג את הדאגה ולדעת בדיוק היכן ילדיכם נמצאים בכל רגע? רוצים להיות מעודכנים במיקומם של שותפים לפרויקט, טיול או כל פעילות אחרת? כאן תוכלו לחבר בני משפחה, חברים או קולגות למעגל משותף שיאפשר לכם לקבל את המידע הזה ועוד.
כשתיכנסו ליישום בפעם הראשונה תוכלו לבחור להצטרף למעגל קיים של חברים או ליצור מעגל חדש. צירוף חברים חדשים נעשה כמובן בהסכמתם. לאחר הכניסה תוכלו לשוחח בצ'ט עם חברי הקבוצה, לראות את מיקומם וגם לבדוק באילו מקומות ביקרו קודם לכן. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לעקוב אחר פעילותם של נהגים חדשים - מהירות הנסיעה, עצירות פתאומיות ושליחת הודעת טקסט.
הפונקציות הבסיסיות של האפליקציה הן חינמיות, אולם שירותים נוספים - למשל זיהוי אוטומטי של מעורבות בתאונת דרכים וגישה להיסטוריה מורחבת - כרוכים בתשלום חודשי.

Pixtica: מצלמה חלופית

אינספור פילטרים, אפשרות לצלם סרטוני GIF, צילומי פנורמה, אפשרות לכיוונון ידני וגם אפשרות לצלם תמונות במצב planet שיהפוך את התמונה למעין כוכב לכת עגול בדומה לתמונות במצלמת תלת-ממד. את כל אלה ועוד תמצאו באפליקציה שתוכננה להיות אלטרנטיבה לאפליקציית המצלמה המקורית של הסמארטפון.
התכונות הבסיסיות של היישום הן בחינם, אולם כדי לצלם ברזולוציות גבוהות ולהסיר את חותמת המים מהפילטרים יהיה עליכם לשלם כמה שקלים בודדים בחודש.

Wanna Kicks: סינדרלה מקומית

האם האפליקציה הזאת תביא לקץ של החזרות הנעליים בקניות ברשת? בחנות הנעליים הזאת תוכלו לבחור מבין קטלוג עשיר של נעליים, לכוון את מצלמת הסמארטפון לרגל הפרטית שלכם ולראות אם הנעל שבחרתם מתאימה לכם. הקסם הזה מתאפשר בזכות טכנולוגיית מציאות רבודה (AR) בתלת-ממד. לאחר ה"מדידה" הווירטואלית תוכלו לצפות בתמונות של הדגם מזוויות שונות ולבחור אם להמשיך לרכישה.

Human body (male) educational VR 3D‏: גוף האדם

תלמידים, סטודנטים וכל מי שמתעניין בגוף האדם ימצא כאן לא פחות מ-1,200 הדמיות בתלת-ממד של האיברים השונים. את כל אחת מסצנות ההדמיה תוכלו לסובב, להגדיל ולהקטין ולבחון מזוויות שונות ומשונות בעזרת מחוות אצבע. ההדמיות מלוות בהסברים מדעיים על אודות האיברים.