PhotoStudio: עריכת תמונות עם ערך מוסף

לצלמים מקצועיים וגם לחובבים - PhotoStudio היא אפליקציה מקצועית לעריכת תמונות, שעשויה לעזור לכל מי שאוהב להעניק לתמונות שלו ערך מוסף עד כדי הפיכתן ליצירות אמנות של ממש.
3 צפייה בגלריה
צעירה מצלמת סלפי
צעירה מצלמת סלפי
צעירה מצלמת סלפי
(צילום: shutterstock)
יש כאן יותר מ-200 פילטרים ייחודיים עם אפקטים באמת יוצאי דופן, ומבחר מסגרות שיתאימו לכל נושא, בנוסף לכמות מטורפת של סטיקרים וטקסטורות. כל אלה, בנוסף לכלים אינטואיטיביים שיעזרו לכם לשפר את התמונה בכמה פרמטרים: תאורה, צבעוניות, חידוד, טשטוש ועוד. ניתן להגדיר בקלות חלקים בצילום ולעבוד עליהם בנפרד, למקם ולשכפל אותם כרצונכם. כלי הקולאז'ים מאפשר חיבור של מספר צילומים לקולאז' מרהיב עם מגוון צורות, מסגרות ורקעים לבחירה. כלי עריכת הטקסט מאפשר להוסיף טקטס מעוצב.
היישום חינמי להורדה, עם אפשרות להרחבה בתשלום.

Colorize Images: להפוך צילומי שחור-לבן לצבעוניים

כלי מעולה שיהפוך לכם את כל תמונות השחור-לבן מהאלבומים הישנים של סבא וסבתא לתמונות צבעוניות בלחיצת כפתור, תוך שימוש בטכנולוגיה המבוססת על למידת מכונה.
את התמונות תוכלו לבחור מהגלריה המקומית, מ"גוגל תמונות", או מהרשתות החברתיות. לאחר התהליך תוכלו לשוב לשמור את התמונות הצבעוניות או לפרסם אותן ברשת.
תהליך הצביעה לא מתבצע בסמארטפון עצמו - התמונות נשלחות לשרת והעיבוד מתבצע בו. כדי שהתוצאה תהיה מרהיבה באמת עדיפות תמיד תמונות איכותיות עם מיקוד וניגודיות טובים, אבל גם אם מדובר בתמונות באיכות נמוכה יותר, תוכלו לבצע כאן פעולות בסיסיות שישפיעו על הניגודיות והרוויה שלהן.
אפשר להירשם כמנוי לשירות, או לצבור "קרדיטים" לצביעת תמונות באמצעות צפייה בפרסומות.

Remini - Photo Enhancer‏: להציל תמונה גרועה

גם אם יש ברשותכם תמונה ישנה שצולמה ופותחה בעבר והיא גרועה ומטושטשת אין צורך לזרוק אותה לאשפה - האפליקציה הזאת עשויה לעשות קסם ולשפר תמונות גרועות בלחיצת כפתור. תוכלו לשפר כאן לא רק תמונות, אלא גם סרטונים. בחרו סרטון באיכות נמוכה ובתום תהליך לא קצר, בהתאם לאורך הסרטון כמובן, הוא ישתפר ללא היכר.
בהמשך תוכלו לבחור תמונות שחור-לבן ולהפוך אותן לצבעוניות, או "להפוך" צילום לציור.
בתום כל אחד מהתהליכים הללו תוצג על המסך התמונה המטופלת כשהיא חצויה עם קו במרכז. בחצי השמאלי תוצג התמונה לפני הטיפול ובימני אחריו. הסטה של הקו ימינה ואתם רואים את כל התמונה לפני טיפול, הסטה שמאלה והתמונה לאחר טיפול הולכת ומתגלה בפניכם.
כעת לא נותר אלא ללחוץ על כפתור ההורדה המאפשר לשמור את התמונה במאגר או להפיץ אותה לרשתות החברתיות.

Bazaart: צריבה מהירה

החוזקה של האפליקציה זוכת הפרסים הזאת היא בכך שבדרך קסם היא יודעת להסיר את הרקע של הצילום ולהשאיר את האובייקט שתרצו להפריד מהתמונה (בדרך כלל הדמות שלכם או של אדם אחר). מכאן הדרך קצרה להכין עיצוב מהמם כיד הדימיון הטובה.
לאחר מכן תוכלו לבחור רקע מבין אלפי הרקעים המוצעים או לבחור רקע מקורי משלכם, לעטר את היצירה בסטיקרים ולהוסיף טקסט מעוצב. בתהליך העבודה תוכלו לשנות גדלים, לסובב אלמנטים, להפוך ולשכפל והכל במחוות אצבע. את היצירות תוכלו לשמור בפורמט jpg או png עם רקע שקוף ולהפיץ ברשתות החברתיות או באפליקציות התקשורת שלכם. היישום חינמי להורדה. הרחבת האפשרויות במנוי בתשלום המתחדש אוטומטית עד לביטולו.

SNOW: בשביל הסלפי

את אפליקציית הצילום רבת האפשרויות הזאת, שמקורה בדרום קוריאה, הורידו לא פחות מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם. אפשר להניח שמדובר במשתמשים צעירים במיוחד. תמצאו כאן המון אפשרויות ואפקטים חמודים ומשעשעים בהתאם. היישום חזק במיוחד ביצירת תמונות סלפי - עוד לפני שתצלמו את עצמכם תוכלו להעביר את דמותכם הנשקפת על גבי המסך טיפול יופי ואיפור וירטואלי, בהמשך תוכלו להוסיף סטיקרים ולהשתמש במגוון פילטרים. לצד כל אלה תמצאו כאן יכולות עריכה מקצועיות ומתקדמות שתוכלו להפעיל באופן אינטואטיבי וידידותי.