iPlena: פיזיותרפיסט בכיס

כאבי גב וצוואר הם מהכאבים הכרוניים הנפוצים בעולם. iPlena, שהמנכ"ל שלה הוא אוסטאופת ופיזיותרפיסט, עושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לטפל בכאבים הללו. תחילה יהיה עליכם לצלם שלוש תמונות שייסרקו על ידי האפליקציה. היא תנתח את צורת העמידה, הפרופורציות והמבנה הסימטרי ותאבחן את המקור לבעיה. בהמשך היא תתאים לכם תוכנית אימון אישית ל-28 ימים, שכוללת תרגולים קצרים.
המסלול החינמי כולל סריקה ואבחנה אחת לשלושה חודשים בלבד, והמקצועי - בתשלום של 48 עד 154 שקל בחודש, המאפשר סריקה אחת לשבוע, ניתוח בעיות ובניית תוכנית אישית.
1 צפייה בגלריה
כאב גב
כאב גב
האפליקציה שתמנע את כאב הגב הבא
(צילום: shutterstock)

Xender: העברה וניהול קבצים

אפליקציית העברת קבצים פופולרית, שמאפשרת להעביר כמעט כל סוג קובץ בין מגוון מכשירים ומערכות הפעלה במהירות גבוהה במיוחד - עד פי 200 מהעברה רגילה בטכנולוגיית בלוטות'.
Xender לא עושה שימוש ברשת הסלולרית, כך שגם אם תעבירו קבצים גדולים זה לא יהיה על חשבון חבילת הגלישה שלכם: היא מבוססת על טכנולוגיית WiFi ייחודית. היא גם יודעת לשלוח את הקבצים שלכם לכמה מכשירים בו-זמנית בפעולה אחת, וחוסכת זמן יקר.
בנוסף, היישום יכול לשמש ככלי יעיל לניהול קבצים במכשירי אנדרואיד. תוכלו לחפש בעזרתו, להעתיק ולארגן את הקבצים במאגר המכשיר, להמיר קבצי ודיאו לאודיו ועוד. אנדרואיד
סקירת אפליקציות

PayLess: מציאת אנשי מקצוע

קיימות בשוק מספר אפליקציות שעוסקות במציאת אנשי מקצוע. PayLess מתיימרת לשנות את כללי המשחק ולהוזיל את המחירים בכך שביישום הזה הלקוחות הם אלה שקובעים את המחיר.
כאן תוכלו למצוא אנשי מקצוע מ-185 מקצועות ותחומי עיסוק שונים וב-21 קטגוריות. בין הקטגוריות שבהן ניתן למצוא נותני שירות: תחום האירועים, שירות כללי לבית, שיפוץ הבית, תחום הרכב, לימודים, טיפוח, עריכת דין, בעלי חיים, הובלה ושליחויות, עיצוב הבית, ניקיון ועוד.
כדי לקבל שירות עליכם לבחור את המקצוע הרצוי, להציע מחיר לאחר שתתנו פרטים על העבודה ותצרפו תמונה או סרטון להמחשה. מרגע זה ההצעה שלכם היא מעין מיני-מכרז שממתין למי שירים את הכפפה, יקבל את ההצעה או יציע הצעה נגדית.
התשלום מבוצע באפליקציה בעזרת כרטיס אשראי ועובר לאחר מכן באמצעותה לנותן השרות. אנדרואיד אייפון
סקירת אפליקציות

edjing Mix: קל להיות דיג'יי

אם אתם אוהבי מוזיקה ויש לכם חלום להיות דיג'יי חובב או מקצועי, אתם מוזמנים להיעזר באפליקציה המגניבה באמת הזאת, לקבל גישה למיליוני טראקים מוזיקליים ולייצר במהירות ובידידותיות רמיקסים ורשימות השמעה. הממשק כאן דומה לזה של תוכנות DJ מקצועיות, אלא שכאן תוכלו לעשות הכל על מסך הסמארטפון.
לאחר שתערכו ישירות מכאן חיפוש לקטעים בהם תרצו להשתמש הם ישמרו באופן מקומי וזמין. לאחר מכן תוכלו להיכנס לממשק הגרפי המגניב של האפליקציה הכולל תצוגה וירטואלית של שני פטיפונים ולהתחיל בעבודת העריכה תוך שימוש במבחר האפקטים המקצועיים שמחכים לכם כאן. מי שלא מצוי בעולם התקליטנות מוזמן להכיר את הכלים בשיטת הניסוי והתהייה.
האפליקציה תדמה עבורכם בצורה אמיתית ומדויקת גם את האפקטים של הסקרטש המקובלים בתחום התקליטנות. את היצירות המוזיקליות שתכינו כאן תוכלו להקליט ולהפיץ ישירות מהיישום.

אפליקציית מצפן: בכיוון הנכון

יישום פשוט המיועד לאלה שחשוב להם למצוא את הכיוונים. תוכלו לבחור כאן בין צפון אמיתי לצפון מגנטי, לראות את הכתובת והקואורדינטות הנוכחיות שלכם ולנווט לקורדינטות אחרות ללא חיבור לאינטרנט לאלה שרוצים לנווט בשטח. אנדרואיד