Triplan: תכנון טיול בחו"ל

כאן תוכלו לתכנן מסלול טיול ליעדים ברחבי העולם בשניות ספורות. הפלטפורמה כוללת מערכת Web ואפליקציה לסמארטפון. תחילה יהיה עליכם לבחור מבין 150 היעדים הכלולים. לאחר מכן תוכלו להזין נתונים לגבי הֶרְכב המשתתפים: זוג, משפחה, או חברים, ולדרג את רמת העניין שלכם בנושאים כמו מוזיאונים, קניות, טבע וכו'. לאחר שתלחצו על כפתור "בנה לי טיול", תיצור עבורכם האפליקציה מסלול לכל אחד מימי השהות שלכם, בהתחשב במקום הלינה, כולל נקודות עניין שבהן כדאי לבקר.
1 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
בהמשך תקבלו הצעות לפעילויות שכדאי לעשות בזמן הטיול. פרק מיוחד מוקדש למזון: מסעדות מומלצות, בתי קפה וברים, אוכל מהיר או מושקע – הכל מסווג על פי רמת המחירים. כפתורים מיוחדים הוקדשו למסעדות כשרות, צמחוניות, טבעוניות או כאלה המגישות מזון ללא גלוטן.
סקירת אפליקציות

ScreenshotSL: עריכת צילום מסך מעוצב

כלי חמוד ושימושי לעריכה גרפית של צילומי מסך לצורך העלאה ברשתות החברתיות, שימוש במצגות או שליחה לחברים. את צילום המסך תכניסו למוקאפ (הדמיה) של המכשיר הסלולרי על ידי נגיעה אחת בתוך מסגרת המוקאפ. תוכלו לבחור להציג את הצילום בתוך מגוון מוקאפים של דגמי מכשירי אייפון או אפל ווטש. האפליקציה מאפשרת לייבא גם רקעים ולוגואים מקוריים.
לאחר שתמקמו את צילום המסך, תוכלו להמשיך לעצב במגוון אפשרויות: להוסיף מסגרות, להוסיף השתקפות מעוצבת ומרשימה, לבחור מבין מגוון אפשרויות של צל ועוד. בהמשך תוכלו להמשיך ולפאר את היצירה על ידי הוספה של גב אייפון בצבע ובשקיפות שתבחרו, שיציץ מתחת לתמונת המסך הממוסגרת ויקנה לה מראה מקצועי. אפשר להוסיף גם כותרת.