SingIt: לימוד אנגלית דרך השירים והמוזיקה

אין דרך מהנה יותר ללמוד שפה מאשר באמצעות שירים ומוזיקה: אפליקציית SingIt מאפשרת האזנה ללא פחות מחמישה מיליון שירים באנגלית, והיא בנויה משני חלקים: לתלמיד ולמורה. התלמיד יכול להאזין לשיר, לצפות במילותיו, ללחוץ על מילה לא מובנת ולקבל מיד את תרגומה. המערכת לומדת אותו בהדרגה, ומציעה לו שירים נוספים עם מילים שלא הכיר. המורה, מצידו, יכול ליצור בעזרת השירים שיעור מובנה ואף לשלוח לתלמידים מטלות שונות, כמו מבחני דקדוק, Unseen, מלא את החסר ועוד. האפליקציה מספקת גם נתונים ותובנות על הישגיו של התלמיד.
האפליקציה מתאימה במיוחד לתלמידים עם הפרעות קשב ולקויות למידה. היא מאושרת על ידי משרד החינוך, ובתי ספר יכולים לרכוש אותה במסגרת התקציב המיוחד לרכישת תוכנות ללימוד אינטראקטיבי. היא גם ניתנת לרכישה באופן פרטי.

TruCrew: צ'אט ומשחק בסביבה בטוחה

אפליקציית מסרים מיידיים (צ'אט) המשלבת גם משחקים מסורתיים כמו אמת או שקר, טריוויה, ארבע בשורה ועוד. המשתתפים משחקים כאילו היו בחדר אחד. רק מי שנכללים באנשי הקשר של כל משתתף יכולים לשחק.
יוצר האפליקציה, אב לילדים, ביקש לנצל את העובדה שילדיו מבלים זמן ממושך מול מסך הטלפון, לחיזוק הקשרים בין בני המשפחה והחברים. המשחקים ביישום מתאימים לכל גיל ומאפשרים למשתתפים להכיר זה את זה, לחלוק חוויות משותפות, ולהציג בדרך קלילה את עולמם הפנימי. ההתכתבויות מוצפנות באופן מלא מקצה לקצה.

רכבת ישראל - Israel Railways‏: יישומון רכבת ישראל

היישומון החדש של רכבת ישראל מציע תכונות חדשות כמו מידע על סגירות מתוכננות של מקטעים והודעות על רכבות לאירועים מיוחדים כמו משחקי כדורגל בשיטת מלא וסע. עוד כולל הישומון חיפוש מהיר לתחנה הקרובה למיקומכם, את היסטוריית הנסיעות של שלכם, הוספת תזכורות ליומן, שיתוף מסלול נסיעה עם חברים, פנייה מהירה לשירות הלקוחות של הרכבת באמצעות צ'ט בוט ועוד.
בהמשך צפויות להצטרף ליישומון תכונות כמו הודעות מתפרצות בזמן אמת שיעדכנו על שינוי במסלול הנסיעה ושיתוף מיקום הנוסע ברכבת עצמה כדי שתוכלו להיפגש בקלות עם חברים שנוסעים איתכם.

Eye - Lite Screen Recorder‏: להקליט וידאו ישירות מהמסך

אפליקציה יעילה ופשוטה להקלטת סרטוני וידאו באופן אוטומטי ישירות ממסך הסמארטפון. ההקלטות מתבצעות בקלות ובמהירות מבלי שאתם נדרשים להתאים את ההגדרות לפי מפרט הסמארטפון הפרטי שלכם. הסרטונים שתפיקו כאן יוצגו באופן חלק בלי לגים והשהיות. האפליקציה חינמית ונקייה ממודעות.

Uncomplicated Launcher‏: לאונצ'ר פשוט למבוגרים

כשמו כן הוא: הלאונצ'ר הזה מציע דרך להפעיל את הסמארטפון בצורה פשוטה וברורה במיוחד לאנשים מבוגרים או כאלה שקשה להם להתחבר ולהפעיל טכנולוגיה. כל זאת מבלי לוותר על הפעלת פעולות חשובות במכשיר. האפליקציה מציעה כפתורים גדולים וברורים במיוחד והיא דואגת לכך שנגיעות שגויות במסך לא יהפכו לפעולות. המשתמשים מוזמנים לבצע את הפעולות במכשיר בלחיצה בלבד בלי מחוות אצבע. בדרך זו תוכלו ליזום ולקבל שיחות, לקבוע תזכורות ולהפעיל שעון מעורר, לשלוח הודעות, לגשת ליישומים במכשיר ועוד.