Awake – Intelligent Alarms: שעון מעורר חכם ומאתגר

שנת הלימודים בבתי הספר כבר נפתחה ומאות אלפי תלמידים מתמודדים מדי בוקר עם הצורך להתעורר. כאן תמצאו אפליקציה שלא תאפשר לתלמידים להמשיך לישון. לא עוד לחיצה חוזרת ונשנית על כפתור ה-snooze - כאן יהיה עליהם לעמוד בפני מספר אתגרים שרק אחרי שיבצעו אותם צליל השעון המעורר ייפסק.
להלן האתגרים שהאפליקציה תעמיד בפניהם על פי בחירה: זיהוי עיניים - הצליל ייעצר רק לאחר שמצלמת המכשיר תוודא שהעיניים פקוחות; עצירת הצליל רק לאחר זיהוי הפנים; זיהוי בסביבה של תאורה מלאכותית או טבעית; הזנת סיסמה; פיתרון בעיה מתמטית ועוד.
בנוסף מאפשרת האפליקציה לנהל ולערוך מספר זמני יקיצה וטיימרים ולקרוא לכל אחד בשם, לבחור צלילים להתראות השונות, לצפות בשעונים על פי מיקומים גיאוגרפיים תוך ציון הפרשי השעות ועוד.
1 צפייה בגלריה
שעון מעורר
שעון מעורר
שעון מעורר
(צילום: shutterstock)

PlainApp: ניהול הסמארטפון במחשב

העברת קבצים בין הסמארטפון למחשב האישי וניהולם בסמארטפון הן פעולות שאפשר לבצע תוך שימוש בשירותי הענן של חברות ענקיות כמו גוגל ומיקרוסופט או בשירותים אחרים. PlainApp הוא יישום קוד-פתוח המאפשר לנהל את הטלפון שלכם דרך דפדפן אינטרנט מבלי להזדקק לשירותים האלה. החיבור בין הסמארטפון למחשב נעשה על ידי שימוש בכתובת IP שתספק לכם האפליקציה. שני המכשירים צריכים להיות מחוברים לאותה רשת WiFi. באפליקציה תוכלו לצפות, לערוך ולמחוק בקלות את כל אחד מאנשי הקשר שלכם; לנהל או לגבות את התמונות וסרטוני הווידאו שצילמתם בסמארטפון; ולנהל ולגבות בדרך דומה כל אחד מהקבצים האחרים. כמובן שתוכלו לצפות בקבצים או להאזין להם במחשב האישי. האפליקציה מאפשרת גם כתיבה ועריכה של פתקים בשתי הפלטפורמות ושימוש במספר כלי עזר כמו מד-דציבלים למדידת רמות קול וטבלה של שערי מט"ח.
סקירת אפליקציות

Giga Icon: ליצור ווידג'טים לאפליקציות

מתקשים למצוא את האפליקציות שלכם במסך הבית של הסמארטפון? תוכלו להיעזר באפליקציה הזו כדי להגדיל באופן ספציפי את האפליקציות שבהן אתם משתמשים בתדירות גבוהה באמצעות יצירת ווידג'טים על פני מסך הבית בפרופורציה ובגודל שתבחרו. האפליקציה עשויה לעזור גם ללקויי ראייה ולאנשים מבוגרים ולהקל עליהם בניווט בין היישומים בדף הבית.

Melodia - AI Music Generator: ליצור מוסיקה ב-AI

כאן תוכלו ליצור יצירות מוזיקליות תוך שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית. ביצירות מקוריות אלה תוכלו לעשות שימוש כרקע מוזיקלי לסרטונים, מצגות, ולכל מטרה אחרת. בתהליך היצירה יהיה עליכם לבחור את הסגנון המבוקש: פופ, קלאסי, רוק, קאנטרי, ראפ וכו'. היצירות המוזיקליות יישמרו בספרייה שממנה תוכלו לייצא אותן על פי רצונכם. הגרסה החינמית מוגבלת מבחינת אורך היצירה. הגרסה בתשלום עולה החל מ-7 דולר.
סקירת אפליקציות

Neurobit Zen: צלילי שינה והירדמות

הבינה המלאכותית הטרנדית באה לעזרתכם גם בתחום המשלב מוזיקה ושיפור שינה. Neurobit Zen תפיק עבורכם צלילים שיותאמו באופן ייחודי להעדפות, להרגלי ולדפוסי השינה שלכם. כדי שההתאמה האישית תהיה מושלמת, תוכלו לשלב בין צלילים מסוגים שונים. אם תבחרו למשל צלילים של טבע, תוכלו להוסיף ולהפחית את רמת השימוש באפקטים הקשורים לגשם, ציפורים וצלילי האוקיינוס. האזנה לכל אלה אמורה להקל על ההירדמות לטובת שינה שלווה ויעילה.