משתמשי שירות הדואר האלקטרוני של וואלה! מדווחים כי תיבות המייל שלהם חסומות: בימים האחרונים התקבלו דיווחים לפיהם משתמשי וואלה! מייל קיבלו הודעות בדבר פריצה לתיבות הדואר שלהם, שהובילה לחסימת גישה ולבקשות שונות לשחזור סיסמה. אלא שהתהליך הטכני משום מה לא עובד, ורבים נותרו ללא גישה לשירות, החיוני כל-כך דווקא עכשיו בימים של משבר הקורונה, בהם רובנו נסמכים על שירותי רשת לצורך פעילות שגרתית.
1 צפייה בגלריה
מתוך תגובות משתמשים באתר וואלה
מתוך תגובות משתמשים באתר וואלה
מתוך תגובות משתמשים באתר וואלה
(צילום מסך)
בעמוד ייעודי של פניות למחלקה הטכנית בוואלה! הושארו מאות תגובות של משתמשים, שטוענים כי התקלה לא מטופלת וכי אין מענה מהחברה. רבים מגיבים בתסכול, וטוענים כי פנו שוב ושוב למספר הטלפון המרכזי של החברה, כמו גם באמצעות טופסי פניות לשירות לקוחות ולתקלות טכניות. אחרים מסבירים כי הם נמצאים במצוקה של ממש מפני שחסימת השירות לא מאפשרת להם לעבוד, ויש כבר גם מי שפועלים לקדם תביעה ייצוגית. אחרים הציעו למשתמשים לעבור לשירותי דואר אחרים.
"פניתי אליהם באמצעות מספר וואטסאפ שהם מפרסמים", מספר ת', תושב קרית-גת. "ביקשתי מהם שלא יתעלמו ממני שוב, כי אני כבר יומיים מנסה לקבל תשובות ולהחזיר את המייל. כתבו לי שזה מספר של מערכת החדשות ושאין איך לעזור, ובהמשך חסמו אותי. יש לי במייל התכתבות חשובה עם קופת החולים, ואני צריך לקבל מרשמים לתרופות".
לא הצלחנו להשיג את תגובת וואלה! עד למועד פרסום הכתבה.