שוק הטלוויזיות החכמות המשווקות בישראל מקבל תוספת חיונית מטעם היצרנית הסינית שיאומי: הבוקר (ב') הושקה סדרת ה-Mi LED TV 4 בישראל, והיא כוללת בשלב ראשון טלוויזיות חכמות בגדלי 32, 43 ו-55 אינץ', עם הבטחה לשיווק טלוויזיות גדולות יותר (65 ו-75 אינץ') בעתיד הקרוב. גם הפעם, שיאומי נצמדת אל נקודת המכירה המשמעותית שלה - ומציעה מחירי השקה תחרותיים במיוחד.
2 צפייה בגלריה
Mi TV של שיאומי
Mi TV של שיאומי
Mi TV של שיאומי
(צילום: שיאומי)
כל הטלוויזיות בסדרה מבוססות מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסה 9.0 ובתצורה נקייה, עם תמיכה מלאה בעברית, משולבות גוגל אסיסטנט - הסייעת הקולית של גוגל שהיא, כידוע, אינה נתמכת בעברית, ומגיעות עם ערוצי עידן פלוס מובנים. משולב בהם כרומקאסט, בלוטות' והן מגיעות עם שלט בעל כפתורים ייעודיים לגוגל אסיסטנט, ולשתי האפליקציות הפופולריות - נטפליקס ופריים וידיאו.
דגמי ה-43 ו-55 אינץ' מציעים מפרט כמעט זהה: מדובר בטלוויזיות LED ברזולוציית 4K, נפח אחסון של 8 גיגה-בייט וזכרון RAM של 2 גיגה-בייט. דגם ה-32 אינץ' מגיע ברזולוציית HD בלבד, ועם 1.5 גיגה-בייט של זיכרון RAM. כל הדגמים מגיעים עם אחריות של שנתיים.
2 צפייה בגלריה
Mi TV של שיאומי
Mi TV של שיאומי
Mi TV של שיאומי
(צילום: שיאומי)
קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, נכנסת לשוק תחרותי למדי - עם מותגים ותיקים כמו LG וסמסונג. אפשר לשער שזו הסיבה למבצע ההשקה שמציע מחירים תחרותיים עבור כל אחד מהדגמים: דגם ה-55 אינץ' יימכר במחיר השקה של 1,800 שקלים (במקום 2,200); דגם ה-43 אינץ' מוצע במחיר של 1,500 שקלים (במקום 1,800); והדגם הבסיסי של 32 אינץ' מוצע במחיר של 900 שקלים (במקום 1,100). מחירי ההשקה תקפים לשלושה שבועות או עד גמר המלאי.