ענקית הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי פותחת את 2021 עם שורה של הכרזות: במסגרת כנס Stream On השנתי, שהועבר הפעם בצורה מקוונת, הודיעה ספוטיפיי כי בהמשך השנה תשיק שירות hi-fi ייעודי, שיאפשר למאזינים לצרוך מוזיקה באיכות סאונד גבוהה יותר (איכות CD), שדרוג משמעותי מהאיכות המקסימלית המוצעת היום בשירות, העומדת על 320kbps. עוד לא ברור אם השירות יגיע גם לשוק הישראלי, או באיזה אופן יתומחר. בספוטיפיי סיפרו כי פיצ'ר ה-hi-fi הוא אחד המבוקשים ביותר על ידי המשתמשים.
1 צפייה בגלריה
ברק אובמה וברוס ספרינגסטין
ברק אובמה וברוס ספרינגסטין
ברק אובמה וברוס ספרינגסטין
(צילום: ספוטיפיי)
בנוסף הודיעה ספוטיפיי כי היא מתרחבת השנה לכ-85 שווקים חדשים בעולם ול-35 שפות חדשות. שווקים אלה מחזיקים פוטנציאל של יותר ממיליארד משתמשים חדשים לשירות הסטרימינג הפופולרי. שווקים אלה נחשבים ברובם לשווקים מתפתחים - הכוונה כאן היא למדינות שונות באסיה, אפריקה ובקריביים. "מדינות כמו פקיסטן, בנגלדש וניגריה נחשבות לכאלה שבהן קצב הצמיחה בשימוש באינטרנט גדל בצורה משמעותית", הסביר דובר ספוטיפיי.
גם תחום הפודקאסטים מקבל דחיפה משמעותית בספוטיפיי. ענקית הסטרימינג הודיעה על שורה של תכנים חדשים הצפויים להגיע לשירות, בהם פודקאסט משותף לנשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, ולמוזיקאי ברוס ספרינגסטין. הפרק הראשון של הכותר - Renegades: Born in the USA, זמין כבר עכשיו להאזנה בשירות. הוכרזו גם פודקאסטים מבוססי קומיקס במסגרת שיתוף פעולה של ספוטיפיי עם וורנר בראדרס ו-DC, ותכנים בלעדיים נוספים. אלה יצטרפו לקטלוג העשיר למדי של ספוטיפיי, שכבר כולל יותר מ-2 מיליון כותרים.