אחד הפיצ'רים הכי שימושיים של תקופת הקורונה מגיע סוף סוף לאפליקציית הדסקטופ של וואטסאפ: שירות המסרים המידיים הפופולרי מודיע היום (ה') על השקה עולמית של שיחות קוליות ושיחות וידאו גם מהמחשב. גרסת הווב של וואטסאפ, מבוססת הדפדפן, עדיין לא כוללת שיחות וידאו או שיחות קוליות. כדי ליהנות מהן תצטרכו להוריד את האפליקציה הייעודית למחשב.
1 צפייה בגלריה
שיחות וידאו מגיעות באפליקציית הדסקטופ של וואטסאפ
שיחות וידאו מגיעות באפליקציית הדסקטופ של וואטסאפ
שיחות וידאו בוואטסאפ במחשב
(צילום: וואטסאפ)
בעקבות בהלת הפרטיות בשימוש בוואטסאפ מהחודשים האחרונים, מדגישה אפליקציית המסרים כי גם הפיצ'ר החדש בגרסת הדסקטופ יהיה מוגן באמצעות הצפנה מקצה-לקצה, מה שאומר ששיחות קוליות ושיחות וידאו לא יהיו חשופות לאף אחד מלבד לשני הצדדים.
בשלב זה, שיחות קול ושיחות וידאו באפליקציית הדסקטופ מוגבלות לשני משתמשים בלבד (כלומר, תוכלו להתקשר רק לאדם אחד). בטלפונים לעומת זאת, אפשר גם לקיים שיחות קבוצתיות עד שמונה משתתפים. סביר להניח שנראה הגדלה של מספר המשתתפים בקרוב גם בגרסת הדסקטופ של האפליקציה, אולם עוד לא ברור מתי זה יקרה.
הפיצ'ר החדש הוצג בגרסת בטא עבור משתמשים כבר בדצמבר האחרון, וכעת הוא מושק באופן גלובלי לכולם. המהלך של וואטסאפ נועד לאפשר לה להתחרות בשירותים דומים לשיחות וידאו - בהם זום שהפכה במהלך השנה האחרונה לתופעה של ממש והציגה זינוק מטאורי במספר המשתמשים. בבלוג הרשמי של וואטסאפ נכתב כי שירות המסרים הפופולרי שבר שיא במספר שיחות הקול והווידאו, כשבערב ראש השנה האזרחית נרשמו כ-1.4 מיליארד שיחות ביממה אחת.