הנה המתנה המושלמת לחובבי מחשבי מק: תקליטון מקינטוש (זוכרים מה זה?) מקורי עם חתימה של סטיב ג'ובס, האיש והאגדה. התקליטון עלה כעת למכירה פומבית באתר RR Auction והמחיר המבוקש: 7,500 דולר בלבד. ברגעים אלה המחיר כבר טיפס ל-5,060 דולר, כך שאם אתם מתעניינים, כדאי למהר.
2 צפייה בגלריה
סטיב ג'ובס מכירה פומבית
סטיב ג'ובס מכירה פומבית
סטיב ג'ובס במכירה פומבית
(צילום: אתר RR Auction)
חתימות של סטיב ג'ובס, זאת יש לדעת, הן מזכרת די נדירה, שכן לפי הסיפורים הוא נמנע כמעט אדוק מחתימה, אפילו על מסמכים שחייבו את חתימתו. עד כה נמכרו בשוק החופשי כמה פוסטרים, תעודות פרס וחוברות הדרכה בחתימתו אבל מדובר במאגר מוגבל למדי. כך למשל באוגוסט האחרון נמכר פוסטר של הסרט "צעצוע של סיפור" עם חתימתו של ג'ובס ב-25,000 דולר וגיליון של המגזין Macworld עם חתימתו נמכר ב-10,000 דולר. זו כנראה הסיבה שאוהדי מזכרות ג'ובס מתרגשים, אפילו מאמינים שמדובר במחיר מציאה.

(נוסטלגיה במיטבה: סטיב ג'ובס מציג את המקינטוש, 1984 )

וזה תיאור הפריט באתר המכירות: "תקליטון פלופי עם תוכנת System Tools למקינטוש בגירסה 6.0, חתום בטוש שחור. נמצא במצב טוב עם כמה מריחות של הדיו. מוצר נחשק במיוחד עם חתימתו הנדירה של סטיב ג'ובס, שידוע כסרבן חתימות ומי שלא נענה לביקוש הרב מצד אוספי החתימות. מדובר בפריט באיכות מוזיאונית של ההיסטוריה של עולם המחשבים, עם התוכנה האייקונית של מק OS, והחתימה האלגנטית והמסוגננת של ג'ובס באותיות קטנות באנגלית".
למתעניינים הרציניים מובטח מסמך אותנטיות של הפריט, חתום על ידי צד שלישי בלתי תלוי.
2 צפייה בגלריה
סטיב ג'ובס מכירה פומבית
סטיב ג'ובס מכירה פומבית
כרטיס הביקור של ג'ובס במחיר שווה לכל נפש
(צילום: אתר RR Auction)

אם סטיב ג'ובס נצור בנשמתכם אבל הוצאה של 7,500 דולר היא מעל התקציב שלכם, מציע אתר המכירות פריט-להיט אמיתי: כרטיס הביקור של סטיב ג'ובס. הכרטיס אינו נושא את חתימתו אמנם, אבל לכן גם המחיר הראשוני שלו נושק לרצפה: 242 דולר בלבד. מי שרוצה לוודא את האותנטיות שלו יכול להתקשר למשרדו של ג'ובס במספר 408 973-2121. מי יודע, אולי טים קוק יענה.