ספוטיפיי מציגה היום (ב') פיצ'ר חדש שמתאים במיוחד לעידן הקורונה: Group Session, שיהיה זמין בקרוב לכל משתמשי הפרימיום של שירות הסטרימינג, מאפשר להאזין ביחד עם חברים ובני משפחה למוזיקה.
1 צפייה בגלריה
ספוטיפיי
ספוטיפיי
ספוטיפיי
(צילום: shutterstock)
כדי להאזין ביחד, המשתמש ה"מארח" צריך לשלוח קוד לסריקה למשתמשים אחרים. ברגע שמתחיל סשן, כל המשתתפים יכולים לעצור והפעיל מחדש את המוזיקה, לדלג על רצועות ולהוסיף שירים לרשימת ההאזנה. לאורך הסשן הרשימה תתעדכן אצל כל המשתמשים, והוא יסתיים אוטומטית אחרי שתחלוף שעה ללא פעילות. רק מנויי פרימיום יכולים להשתתף ב-Group Session.
פיצ'ר ההאזנה המשותפת זוהה לראשונה כבר לפני שנה על-ידי ג'יין מנצ'ון וונג, מתכנתת שבוחנת קודים של שירותים ואפליקציות ברשת. משתמשים מסויימים דיווחו על כך שהופיע אצלם כבר בקיץ, אבל רק כעת ספוטיפיי מכריזה עליו באופן רשמי ומגלגלת אותו לכל המשתמשים בעולם. אם הוא עוד לא מופיע אצלכם, סביר להניח שזה יקרה בקרוב.
ספוטיפיי הוא השירות הפופולרי בעולם להזרמת מוזיקה. לפי חברת המחקר Counterpoint Research נתח השוק של החברה שהוקמה בשנת 2006 עמד בשנת 2019 על 35 אחוזים. בסוף החודש שעבר דיווחה ספוטיפיי על 286 מיליון משתמשים חודשיים, 130 מיליון מהם משתמשים בתשלום - עלייה של 31 אחוזים בשנה. ספוטיפיי פעילה בישראל החל מ-2018 והיא מתחרה בשירותים כמו אפל מיוזיק, יאנדקס מיוזיק, יוטיוב מיוזיק, טיידל ודיזר.