משבר הקורונה העולמי משאיר את חותמו על פייסבוק, אבל הפעם זה אפילו חמוד: הרשת החברתית הגדולה בעולם מוסיפה רגשון תגובה חדש של חיבוק, שיצטרף לשישה הקיימים כבר - לייק, לב, המום, כועס, צוחק ובוכה. הרגשון החדש הוא תוספת ייחודית לתקופת משבר הקורונה, והוא נועד להפגנת דאגה ואהבה בין מכרים ובני משפחה בפייסבוק.
2 צפייה בגלריה
הרגשונים החדשים בפייסבוק
הרגשונים החדשים בפייסבוק
הרגשונים החדשים בפייסבוק
(צילום מסך)
גם במסנג'ר הרגשון החדש יקבל נוכחות - אבל קצת אחרת. במקום חיבוק, בחרו במסנג'ר להוסיף את אופציית הלב הפועם. הוא לא יופיע כרגשון נפרד לגמרי, אלא כאפשרות בחירה בעת לחיצה על הלב הרגיל. ההשקה הגלובלית של הרגשונים החדשים מתוכננת להתרחש בימים הקרובים - אז כדאי לעקוב אחרי שינויים באפליקציית פייסבוק ומסנג'ר וכן בגרסאות הווב.
גם בוואטסאפ לא נשארים אדישים למשבר, ומוסיפים ערכת סטיקרים חדשה שעוסקת בקורונה. הערכה כוללת כ-20 סטיקרים חדשים שמדגישים נושאים כמו ריחוק חברתי, עבודה מהבית ודאגה למכרים ולבני משפחה. טלגרם המתחרה כבר הוסיפה ערכת סטיקרים מונפשים בנושא הקורונה, בעדכון הגרסה האחרון שלה בחודש שעבר.
2 צפייה בגלריה
הסטיקרים החדשים בוואטסאפ
הסטיקרים החדשים בוואטסאפ
הסטיקרים החדשים בוואטסאפ
(צילום מסך)
מגפת הקורונה העולמית משאירה מאות מיליוני אנשים בבית, מחוברים למסכים. העובדה הזאת מביאה לגידול משמעותי בזמני השימוש בפלטפורמות של פייסבוק - כולל הרשת החברתית עצמה, מסנג'ר, וואטסאפ ואינסטגרם. בפייסבוק ובוואטסאפ משתמשים יכולים לגשת למידע מהימן העוסק בקורונה, באמצעות חיבור לארגוני בריאות מסביב לעולם.