הגיעה תורה של מסיכת ההגנה לככב בחיינו. עכשיו כשגם ישראל הצטרפה למדינות שמחייבות לעטות מסיכה, פתאום נראה שכולם מתעסקים במסיכות. לרכוש מסיכות, לעצב מסיכות, להתאים את הסגנון שלהן לביגוד, ללכת עם להרגיש בלי. גם אחרי שאבק הקורונה ישקע ובכל יראה כמו חלום רחוק ולא מוצלח במיוחד, האייקון הזה של המסיכה ישאר חרות על ליבנו לעד.
המציאות מבלבלת על-פי רוב בימים האלה. כן, אומרים לנו - צריך לצאת עם מסיכות ולא - אין לנו מסיכות להציע לכם. אז למה לא תכינו את המסיכה בעצמכם ממטפחת או בנדנה? יום עוד יבוא, כשנסתכל אחורה לימים האלה, וכל זה ייראה כמו טמטום רגעי שאחז בכולנו. אבל עכשיו - צריך להודות - זה ממלא תפקיד חשוב, נותן לנו הרגשה שאנחנו עושים משהו. נלחמים בקורונה.
1 צפייה בגלריה
מסיכות תוצרת בית
מסיכות תוצרת בית
מסיכות תוצרת בית
(צילום מסך)
אז הנה לקט של הנחיות והוראות איך להיערך ליציאה לקרב, קרי איך לעשות מסיכת פנים במו ידינו. הרשת מתמלאת בימים האלה באינסוף הצעות ורעיונות איך לייצר לעצמכם מסיכות פנים. אתם יכולים לבחור באלה שאתם מתחברים אליהם, מהרציניים וחמורי הסבר דרך המשועשעים ועד למופרעים בסוף. למעשה, מבחינת האפקטיביות המלחמתית אין ביניהם הבדל משמעותי.

הוראות מגבוה

אצל האמריקאים אין חוכמות, שולחים לשדה ההסברה את קצין הרפואה הראשי של ארה"ב, כולל מדים ומבט שמשדר סמכותיות בתנאי חוסר ודאות. אגב, מתברר שבארה"ב מותר להשתמש בחולצת טריקו. בישראל זה נגד תקנות שעת החירום או משהו.
אם יש לכם במקרה שעה פנויה, ואתם מאלה שיש להם בבית כמה גלילי בדי וסרטים, אז תשמחו לדעת שבאתר CNN מתפרסמות הוראות מפורטות ביותר איך לתפור לעצמכם מסיכת פנים שתיראה אפילו מקצועית. אבל למה להסתפק ולא להוסיף בדי כותנה, ג'ינס ומלמלה, סרטים ססגוניים וגזרות תפירה מוכנות להדפסה, כפי שאפשר ללמוד באתר JOANN, רשת חנויות התפירה האמריקאית, שאפילו מארגנת תפירת מסכות בהתנדבות לכוחות ההצלה בארה"ב. אנחנו דווקא יותר נכבשנו על ידי הקסם של Sweet Red Poppy, שמאפשרת להביא לידי ביטוי את היצירתיות שגלומה בכם, להוציא החוצה את איב סן לורן שהתחבא שם כל השנים.
מעצבת האופנה בטאני-קלפני מלוס אנג'לס לקחה את זה צעד אחד קדימה, והחליטה שעיצוב מסכות הוא ענף פרנסה לגיטימי כמו כל עיצוב בגד אחר. כמה מלקוחותיה מתברר, הם אנשי צוותים רפואיים בבתי חולים שרוצים להיראות טוב כשהם מטפלים בחולים מונשמים.

שירת החפצים

יכול להיות שאתם משתייכים לאלה, שאוהבים לאלתר פתרונות מכל מיני דברים שמצאתם בבית או בחצר. אז באמת למה להתאמץ עם גלילי בגדים וגזרות, כשההנאה האמיתית יכולה להתבטא בהענקת חיים חדשים לתיקים, חולצות, חזיות, בקבוקים וכמה גומיות ונייר דבק. החבר'ה בסופר ימותו על זה.
מסיכה מחולצת טריקו - ההזדמנות להיפטר מהחולצות ששנאתם כל הזמן
מסיכה מחזייה - ונראה שמישהו יעז להגיד משהו
בית הנייר - ככה תכינו מסכה מטישו ומגבות נייר

אוהבים סטארבקס? למה שלא תכינו מסיכה מסינר של מלצרים?

טרנדינג - מסיכות מתיקי קניות
יש הטוענים שתיק מפוליפרופילן מסנן כמעט כמו מסיכת N95. תיק איקאה לעומת זה מריח כמו שטוקהולם.
מסיכות מגן מפלסטיק - וזה גם תורם להגנת הסביבה

אייקון תרבות

אפשר עכשיו לראות מסיכות בכל מקום. הן הדבר הנכון, והיפה. אם אתם בעניין של אופנה, זו ההזדמנות ליצור משהו עם השראה. אם בעניין של אמנות, זה הזמן לסגור חשבון עם ליאונרדו דה וינצ'י. ואם אתם בעניין של בדיחות רשת, הכל מצחיק עכשיו, גם בדיחות אבא עם מסכה.
View this post on Instagram

SHABAT SHALOM and TAKE CARE

A post shared by design protection masks (@mask_tlv) on